27 dalis

1.1K 42 2
                                    

Jis atsirėmė į pagalves ir į mane po jomis. Jis pasikuisė, manau pajuto kad kažkas ne taip. Tada atsisėdo lovos ir pradėjo imti pagalves nuo manes, va dabar tai bus....... Jis pakėlė dar viena pagalve ir jau matė mano veida bei pečius.
-Labas,- pasakiau linksmai, tipo "aš nekalta dėl to"
-Labas, labas,- atsakė nušypsodamas, nieko gero nežadančia šypsena.
-Kažko norėjai?,- paklausiau nekaltai.
-Izeeee,- jis vėl pasidarė piktas.
-Ko čia niršti?,- paklausiau tipo labai pasipiktinus.
-Ko įdėjai į arbata?,- jis paklausė piktai.
-Tik truputį cukraus,- atsakiau. Svarbiausia neišsiduoti.
-Nemeluok man,- jo balso tonas pakilo. Mane tikrai tai supykdė, nors aš ir buvau kalta dėl to, bet vis tiek...
-Truputį vaistukų,- atsakiau supykusi.
-Kokių? Ir kodėl?,- jis toliau klausinėjo.
-Laisvinamųjų. Taip atsilyginau už šalta dušą,- atsakiau. Jis tylėjo,- Na tai jeigu daugiau klausimų nebus aš jau eisiu,- pasakiau ir nuėjau prie durų. Pabandžiau jas atidaryti, bet buvau pamiršusi, kad Zayn jas užrakino,- Tai gal atrakinsi??,- paklausiau pažiūrėdama į jį.
-O turėčiau?
-Na taip, nes aš noriu išeiti iš kambario,- atsakiau piktai. Jaučiuosi kaip kalinė.
-Aš daug ko noriu,- jis pasakė su ironija balse.
-Na nieko negaliu padėti, bet tu man gali padėti. Ir būk toks malonus bei atrakink duris.
-Neatrakinsiu.,- na ir gerai, pagalvojau ir kritau į lova. Pasiėmiau telefoną, kurį laika panaršiau, bet tada išgirdau beldimą į duris. Ačiū Dievui, dabar Zayn tikrai atrakins duris.
-Izabele?,- išgirdau Chloe balsą.
-Aš čia,- pasakiau.
-Tai gal atrakink duris, Liam ir Harry buvo išvažiavę ir parsivežė labai mielą mergina vardu Karin, norėčiau jus supažindinti, ji atrodo miela.
-Karin?,- lyg klaustu pasakė Zayn, ir atrakino duris. Jis tik pažiūrėjo į mane ir Chloe ir nubėgo į apačią, o mes paskui, tik jau ėjom.
-Zayn,- suspigo ta mergina ir įsisiurbė Zayn į lūpas. Ahaa viskas čia aišku.
-Tai sakai miela?,- sukuždėjau Chloe į ausį.
-Nei velnio,- atsakė Chloe ir mes nusijuokėm.
-Einam į virtuvę, aš šiandien dar negėriau kavos,- pasakiau ir mes su Chloe nuėjome į virtuvę. O visi kiti susėdo svetainėje. Mes su Chloe jau baigėme gerti kavą, bet net nesiruošėme eiti prie visų kitų. Bet tada į virtuvę atėjo ta Karin ar kas ten ji.
-Gal galėtum padėti man paruošti Zayn ir man kavos, nes aš nežinau kur čia viskas,- ji kreipėsi į manę,- Tik nesakyk jam, kad tu man padėjai aš noriu padaryti jam gerą įspūdį,- ji nusijuokė.
-Gerai,- atsakiau. Na ką tegul spektaklis prasideda. Parodžiau jai kas kur yra ir jis padariusi kavą jau žadėjo išeiti.
-Ei palauk, o kur pienas?,- paklausiau.
-Zayn patinka kava su pienu?,- ji paklausė.
-Taip,- pasakiau ir iš šaldytuvo išėmiau pieno pakelį kuris stovi čia jau nuo mūsų atvykimo, manau jis tikrai bus sugedęs.
-Aš nemėgstu tai man nepilk,- pasakė mergina kol aš į Zayn kava pyliau pieną. Ji nuėjo į svetainę, o mes kartu. Karin atsisėdo šalia Zayn, o aš su Chloe priešais juos.
-Šia kavą tikrai ruošei tu?,- jis paklausė Karin ir tada pažiūrėjo į manę.
-Tai žinoma, niekas man nepadėjo, aš net pati susiradau kur kas yra,- fui kokia pataikūnė,- Tu nepadėjai?,- jis paklausė manęs.
-Ne,- atsakiau ramiai. Zayn atsigėrė truputį kavos ir iškarto susiraukė.
-Kas čia?,- jis paklausė susiraukęs.
-Kava su pienu,- nieko nesuprasdama atsakė Karin.
-Su surūgusiu pienu, kuris čia stovi jau nežinia kiek laiko?,- jis uždavė kitą klausimą.
-Aš nežinojau, tai ji pylė pieną,- ji pasakė ir parodė į manę.
-Aš???,- reikėjo vėl vaidinti. Otttt kokia idiotė, pati prašė, kad Zayn pasakyčiau jog ji ruošė kava, o dabar matai "ji pylė piena".
-Izeeeee,- Zayn atrodė tikrai įniršęs.
-Aš nieko nežinau,- pasakiau ir apsisisukusi pradėjau greitai eiti link savo kambario,- O jūs čia išsiaiškinkit,- pridūriau ir užlipau laiptais į viršu. Kaip bebebūtu keista Zayn nesivaikė manes ir nebandė nieko man padaryti. Atėjusi į savo kambarį atsiguliau ant lovos. Tai pragulėjau gal kokia valanda, bet tada pamačiau, kad kambario duru rankena linksta, ir kažkas bando įsėlinti į mano kambarį. Zayn!!! Greitai prišokau prie duru ir stengiausi jas sulaikyti, kad Zayn negalėtu ju atidaryti. Bet tai buvo beviltiška, tik laiko klausimas kada Zayn atidarys duris.
-Izabele, aš tik noriu pasikalbėti,- iš balso jis neatrodė piktas, bet negaliu juo taip greitai patikėti.
-Nejaugi? Ir nieko man nepadarysi?,- netikėjau juo.
-Būtent,- pasakė ir aš susimasčiau patikėti juo ar ne, bet tuo tarpu nebelaikiau duru taip stipriai. Taigi Zayn pasinaudojo proga ir atidarė duris. Tada staigiai atėjo prie manes ir prispaudė prie duru. Tai nieko gero nežada....
-Ka man su tavim daryti?,- jis pasakė ir dar labiau priartėjo.
-Galėtume pasikalbėti, juk dėl to tu čia ir esi?,- paklausiau. Staiga kažkas atidarė kambario duris ir aš vos nenuvirtau ant Zayn. Pro jas įėjo Džeisas.
-Ize, eisi su mumis į kluba?,- paklausė nekreipdamas dėmesio į Zayn,
-Tai aišku, kada išvykstam?,- paklausiau, kad žinočiau kada ruoštis.
-Išvažiuojam už valandos,- pasakė ir išėjo. O aš nekreipdama dėmesio į Zayn nuėjau ruoštis. Spintoj susiradau juoda, trumpa, aptemta suknele ir padėjau ja ant lovos, o šalia pasidėjau ir juodus aukštakulnius. Nuėjau į vonia pasidažyti bei susitvarkyti plaukus, Zayn vis dar buvo mano kambaryje. Kai jau pasiruošiau ir parėjau į kambarį Zayn vis dar buvo jame.
-Tai gal ir tu jau eik ruoštis,- paskiau Zayn.
-Tai spėsiu dar,- atsakė.
-Gerai, bet tu vis tiek turi išeiti iš kambario, nes man reikia persirengti.
-Tai tu gali rengtis,- jis nusišypsojo.
-Zayn!,- pasakiau kiek garsiau ir jis nusijuokes išėjo. Apsivilkau suknele bei batelius. Pasižiūrėjau į veidrodį suknelė buvo tikrai trumpa ir atrodžiau tikrai gan seksualiai. Gerai, kad neturiu vaikino, nes jeigu turėčiau tikrai neleisčiau sau taip rengtis.
-Važiuojam?,- į kambarį įėjo Chloe.
-Važiuojam pasakiau, ir kartu su ja nuėjau į svetaine prie visu kitu.
-Mes jau pasiruošusios galim važiuoti,- Chloe pranešė vaikinams kurie buvo prilipe prie televizoriaus. Jie visi atsistojo ir pradėjome eiti link mašinu. Vėl važiavome 2 mašinomis, nes kitaip netelpam. Po gero pusvalandžio privažiavom kluba. Tai ka tegul linksmybės prasideda. Vos atsidarė durys aš čiupau Chloe ir nusitempiau ja išgerti.
-Tai nieko gero nežada,- nueinant girdėjau Džeiso žodžius, bet nekreipiau dėmesio. Mes su Chloe nuėjome prie baro ir išgėrėme po keleta stikliuku, ir aš buvau jau truputį įkaušusi.
-Aš einu tualeta,- pasakė Chloe ir išėjo.
-Gal galim pašokti?,- prie manes priėjo kažkoks nepažystamas vaikinas.
-Galim,- pasakiau ir kartu su juo nuėjau į šokiu aikštele. Mes šokom apsikabine ir žinau, kad buvau tikrai arti jo. Bet alkoholis daro savo ir nors aš puikiai suprantu ka darau, o gal ir ne, nesvarbu...
-Aš Luke,- prisistatė vaikinas.
-Aš Izabelė,- atsakiau ir vaikinas mane greitai apsuko, dabar mano nugara lietėsi su jo krūtine ir mes judėjom vienuneitmu.Jis buvo tikrai gražus. Taip šokome ir gerėme. Dabar buvau dar labiau įkaušusi, bet dar supratau ka darau, tikiuosi. Mes šokome kai staiga Luke įsisiurbė man į lūpas, aš atsakiau į jo bučinį, bet greitai susivokiau ka darau, bet kai jau ruošiausi jį patraukti nuo saves tai padarė kažkas kitas, Zayn......Jis mušo ta vaikina, jis gal nesveikas?
-Zayn!!,- sušaukiau ant jo ir puoliau gelbėti Luke, kol Zayn jo dar neužmušo.
-Izabelė atsitrauk,- jis piktai šaukė ant manes. Na jau šito tai nebus!!! Jis pirma sumuša Luke, o dabar dar ir šaukia ant manes. Aš šokau ant jo ir pradėjau jį daužyti, bet dėl alkocholio mano jėgos buvo tokios silpnos.... Staiga pajutau kaip kažkas mane atitraukia nuo Zayn, pasisukau ir tai buvo Džeisas.
-Tu gali nesikišti,- pasakiau ir bandžiau ištrūkti ir jo ranku, kurios laiko mane.
-Leisk mums pasikalbėti,- Zayn paprašė Džeiso ir jis mane paleido. Negaliu patikėti jis neklausė savo sesers, bet paklausė Zayn. Zayn mane vedėsi kažkur, aš net neįsivaizduoju kur. Mes atėjom į kažkokį kambarį ir Zayn prispaudė mane prie sienos visai netoli duri.
-Kodėl tai padariai,- jis buvo, piktas?
-Ka padariau?
-Kodėl tu jį pabučiavai?-, jis šaukė ant manes,- Tu esi girta ir jis galėjo tavim pasinaudoti,- jis rimtai buvo piktas. Aš nežinojau ka daryti? Ka jam atsakyti.... Tad greitai jį pabučiavau, jis kurį laika buvo sutrikes, bet atsakė į mano bučinį, jis jį tik pagilino, ir tada aš atsitraukiau.
-Matai Zayn tu elgiesi lygiai taip pat kaip jis, taigi ne tau mane mokyt. Aš dabar esu lygiai taip pat girta, bet tu manes neatstumiai ir nesulaikiai, tu lygiai taip pat kaip ir jis galėtum manim pasinaudoti,- pasakiau ramiai, kad jis viska suprastu. Jis nieko neatsakė tik žiūrėjo į mane. Kai pajutau jo lūpas ant savo. Nieko nelaukusi jį nustūmiau.
-Zayn!! Daugiau niekada taip nedaryk, niekada,- aš buvau pikta dėl tokiu jo veiksmu,- Suprask aš niekada nebūsiu viena iš tavo merginu-žaisliuku. Kad ir kokia girta bebūčiau,- pasakiau ir mano balse buvo girdėti nusivylimas, aš truputį jį pastūmiau ir išėjau iš kambario. Man buvo labai liūdna ir pati nesupratau kodėl, bet mano akyse kaupėsi ašaros ir aš buvau nusivylusi. Klube pabuvom dar pora valandu ir visi grįžome namo. Net keista, kad Zayn taip pat grįžo, nors geriau būtu negrįžes. Aš dar visiškai nenorėjau miego.
-Savo kambaryje dar žiūrėsiu filma, tad visi norintys laukiami,- pakviečiau ir nelaukusi atsakymo nuėjau į viršu. Greitai palindau po dušu, persirengiau ir grįžau į kambarį, čia buvo tik Chloe ir Zayn..... Dėl Chloe džiaugiuosi, bet Zayn.......
-Na tai koki filma žiūrėsim,- paklausiau ir pasiėmusi kompiuterį kritau į lova. Chloe atsigulė iš vienos pusės, o Zayn iš kitos.
-Siaubo,- pasakė Zayn ir patryne rankomis.
-Na jau ne,- pasakiau ir pažiūrėjau į Chloe.
-Nagii,- kaip suprantu Chloe taip norėjo žiurėti siaubo filma.
-Gerai,- tyliai pasakiau,- Bet jeigu labai išsigasiu tu miegosi su manim,- greitai pridūriau, aišku tai buvo skirta Chloe. Bei padaviau jai kompiuterį, nes aš nieko nenusimanau apie siaubo filmus.
-Na jau ne,- pasakė Chloe.
-Aš tai galėsiu,- nerūpestingai pasakė Zayn.
-Aš tikiu, kad tu gali. Bet ačiū apsieisiu,- pasakiau ir pažiūrėjau į Zayn.
-Tiks šitas,- Chloe padėjo kompiuterį man ant koju.
---------------------------------------------
Nauja dalis jau čia!! Kita dalis bus kai sulauksiu bent keliu nuomoniu. Matau, kad skaitytoju yra padaugėje kas mane labai džiugina, tačiau, kad skaitytoju ir daugiau, bet nuomoniu kaip nesulaukiu, taip nesulaukiu... Tad labai jūsu prašau nuomoniu, ir prižadu, kad jeigu gausiu iš jūsu nuomoniu dalys tikrai bus dažniau:)
                          -LoveMakesYouStronger
---------------------------------------------

Kitokia/(Z.M)Where stories live. Discover now