Taigi jau vakaras, visi sėdim ir žiūrim filma, na ne visai visi Zayn kažkur išėjo ir dar negrįžo.
-Jūs kaip norit, bet aš einu miegoti,- pasakiau atsistodama. Nuėjau į "savo" kambarį, pasiėmiau pižama ir nuėjau į vonia ten atlikau viska ka reikia. Parėjau į kambarį Zayn vis dar nėra, gal ir gerai. Kadangi Zayn nėra, o jis sakė, kad vakare pasakys kokia yra mano "bausmė" tai bausmės ir nebus, bent karta man pasisekė.~Rytas~
Atsibudau apie 10 nuėjau į vonia viska susitvarkiau ir nusileidau į apačia. Visi jau buvo atsikėle, bet mano akys staiga užkliuvo už nematytos merginos. O Dieve dar viena Zayn šiaudinė laumė.... Na, bet Zayn plaukai vis dar buvo rožinės spalvos, kas man pakėlė nuotaika. Bet aš nekreipiau į juos dėmesio ir nuėjau į virtuve pasidaryti kavos. Į virtuve atėjo Chloe.
-Dieve ir iš kur Zayn randa tokiu baidykliu?,- nusipurtė Chloe, ir nes abi nusijuokėm.
-Jai taip pat pravestu kava su druska,- ir mes pradėjom dar labiau juoktis, bet tada tik susižvalgėm.
-Ne, net negalvok apie tai,- pasukinėjo galva Chloe.
-Nagi jeigu tu padarysi kava, jie nieko neįtars,- pasakiau lyg prašyčiau.
-Ne,- Chloe.
-Gerai jau gerai..,- nusileidau jai. Su Chloe pasidarėm po puodelį kavos ir nuėjom prie visu. Sukritom ant sofos viena šalia kitos. Visi sėdėjo kas sau, kas žiūrėjo televizoriu, kas kalbėjosi, Zayn su ta šiaudine laume nebebuvo, tikriausiai išvažiavo, ir ačiū Dievui.... Staiga mes su Chloe pradėjom juoktis iš nieko ta prasme rimtai iš nieko, pažiūrėjom viena į kita ir pradėjom juoktis. Taigi aš tiek juokiausi, kad mano kava dabar yra ant mano maikutės..
-Aš einu persirengti,- pasakiau vis dar sunkiai sulaikydama juoka. Užlipau į antra aukšta ir ėjau link "savo" kambario kur buvo mano rūbai. Atidariau kambario duris ir pamačiau tai nuo ko visi juokai dingo. Zayn su ta šiaudine laume, buvo kambaryje, lovoje ir jie tikrai ne ramiai gulėjo.... Lovoj kurioj aš turėsiu miegoti visa laika kol čia būsiu??? Šito jau per daug..
-Dink!!!,- suriko ta laumė kai mane pamatė. Apie Zayn išvis patyliu..
-Klausyk tu kaliause nelaiminga, nešk iš čia savo peroksidinius plaukus ir geriau nenorėk, kad tai padaryčiau aš,- surikau.
-Tu man neaiškink, ka noriu ta darau...,- ji dar norėjo kažka sakysi, bet aš ja pertraukiau.
-Turi tris minutes apsirengti ir dingti iš čia, aišku? Ir nonorėk, kad aš tau padėčiau,- pasakiau ir uždariau kambario duris.
Praėko jau net ne trys, o penkios minutės, o ji vis dar neišėjo. Na ka pati prisipračiai. Ir staigiai įėjau į kambarį.
-Aš tave perspėjau!,- surėkiau ir čiupau ja už tu peroksidiniu plauku. Greit surinkau jos rūbus kurie laidėsi po visa kambarį.
-Mažuti, padėk man, matai ka šita kalė man daro,- kaip ji mane pavadino?
-Kaip mane pavadinai?!,- greit pakėliau ja užplauku.
-Kale,- ji greit, bet tvirtai man atsakė.
-Šito sakyt nereikėjo,- ir tada aš jai trenkiau į veida. Pradėjau ja tempt lauk iš namu, o ji nesiliovė spygavusi.
-Ka čia darai?,- paklausė Liam.
-Tu ka gal nematai? Atsikratau šiukšliu,- ir tempiau ja toliau.
-Paleisk ja!,- išgirdau Zayn balsa, bet ignoravau, ir tempiau ja toliau... Galiausiai pritempiau ja prie duru ir jis atidariusi jas ištumiau ja lauk ant jos numesdama visus jos rūbus kurie buvo kitoje mano rankoje.
-Dink iš čia!,- sušaukiau ant jos ir užrakinau duris. Atsisukau ir jau ruošiausi eiti į kambarį, nes tebebuvau su ta pačia maikute kuria apipyliau su kava, bet....
---------------------------------------------
Labai laukiu jūsu nuomoniu ir vote, nes taip trūksta motyvacijos:( Parašyk ar nenusigrybavau dar, ko norėtumėte kitose dalyse, kaip jums ši istorija. Man jūsu nuomonė labai svarbi:)
-LoveMakesYouStronger
---------------------------------------------
YOU ARE READING
Kitokia/(Z.M)
FanfictionTai istorija apie mergina vardu Izabelė. Ji ne ta mergina kuri prie saves prisileidžia bet ka, draugus ji renkasi itin atsargiai. Bet ar persikraustymas ir noras pritapti visko nepakeis? O dar ir tas vaikinas(Z.M) 1 sezonas- baigtas✔️ 2 sezonas- bai...