7 dalis

1.2K 46 3
                                    

Izabelė

Nusprendžiau, kad šiandien reikia nueiti pas Cloe. Norėjau su ja pasikalbėti, na tiksliau paklausti apie Zayn, kodėl ji liepė man jo pasisaugoti. Na ir vėliau dar norėčiau su Chloe nueiti į prekybos centrą ir nusipirkti naujų rūbų.
-Mama, aš išeinu,- tariau praeidama pro mama.
-Kur?,- nustebo mama.
-Pas Chloe noriu su ja pasikalbėti, o vėliau norėčiau nuvažiuoti į prekybos centrą ir apsipirkti.,- taip pasakiusi atsisveikinau su mama ir išėjau iš namų. Atėjusi prie Chloe namų durų pasibeldžiau, duris atidarė Chloe mama.
-Laba diena, ar Chloe yra namie norėčiau su ja pasikalbėti.,- tariau maloniai.
-Sveika, taip ji namie, užeik.,- ji plačiau pravėrė duris ir aš įėjau.
-Chloe, pas tave atėjo Izabelė,- ji šūktelėjo. Ir Chloe tuoj pat nusileido žemyn su šypsena veide.
-Labas, aš norėčiau su tavim pasikalbėti,- pasakiau linksmai žiūrėdama į ja.
-Labas, tai eime į mano kambarį ten galėsime ir pasikalbėti,- ji maloniai man atsakė ir palaukė manęs kol užlipsiu laiptais, nuėjome į jos kambarį ir sukritome ant Chloe lovos.
-Na tai apie ka norėjai pasikalbėti?,- paklausė Chloe.
-Apie Zayn,- pasakiau kiek nedrąsiai. Chloe žvilgsnis pasidarė kitoks, bet ne blogąja prasme.
-Na ir ką apie jį?,-ji vėl man uždavė klausimą.
-Kodėl tu man sakei jo saugotis?,- paklausiau kiek drąsiau.
-Na..Aš turėjau omenyje, kad jis nepradėtų tau patikti. Jis rimtai nežiūri nei į vieną merginą, jam visos jos lygios. Zayn gali labai lengvai įskaudinti tave. Tu neatrodai tokia kaip tos kurios lipa jam ant kaklo vien tam, kad jis jas pabučiuotų, jis kiekvieną dieną vis su kita. O tau tai pasakiau, nes tu atrodai gera... Aš tiesiog bijau, kad jis tave įskaudins,- ji tai pasakė su tokiu rūpesčiu, pasijaučiau taip lyg pažinočiau Chloe jau labai senai.
-O kodėl klausi?,- nepatikliai į mane pažiūrėjo Chloe. Ir aš nusprendžiau jai papasakoti kas buvo tą vakarą kai pas jį nuėjau ir jam trenkiau, na man truputį gėda dėl to, bet jis to nusipelnė.
-Na aš trenkiau jam į veida,- pasakiau kiek bijodama jos reakcijos. O ji buvo labai nustebusi.
-Na..,- ji buvo tikrai labai nustebusi ir negalėjo pratarti nei žodžio.
-Na žodžiu esmė ta, kad aš jam trenkiau, nes jis mane pabučiavo,- pasakiau ir vėl laukiau Chloe reakcijos.
-Na mergyt tu ir pavarai, tai kaip čia taip buvo, kad jūs susitikot, papasakok man viska,- paprašė Chloe.
-Na gerai...,- ir aš jai viską papasakojau, su visomis smulkmenomis ir nieko nepraleisdama.
-Va čia tai jo,- pasakė Chloe.,- O ar tau patiko bučinys?,-nepatikliai paklausė Chloe.
-Na..,- padariau trumpa pauze,- Patiko,- pasakiau kiek nuleisdama akis.,- Bet antausio jis vis tiek nusipelnė, ar ne?,- pasakiau jau gerokai tvirtesniu balsu.
-Ai baigiam šią temą kalbu aš čia nesąmones, geriau eime į prekybos centrą,- pasakiau ir šyptelėjau.
-Gerai, tik pasakysiu mamai,-mes nusileidome į apačia, Chloe atsisveikino su mama ir mes išėjome iš jos namų.
^*^
-LoveMakesYouStronger

Kitokia/(Z.M)Where stories live. Discover now