17 dalis

1K 47 0
                                    

Ryte pabudau nuo kažko šalto ir šlapio, aplink girdėjau vaikinu balsus. Panašu jiems buvo linksma. Pagaliau pramerkiau ir pamačiau... Vaikinai stovėjo su vandens šautuvais ir šaudė mane.
-Dinkit,- užrėkiau, man tikrai nebuvo linksma.
-Juk nešalta,- linksmai pasakė Zayn.
-Ne nešalta, tiesiog degu kaip karšta,- sarkazmas.
-Girdėdot? Vėsinam kol neužsidegė,- paaiškino Zayn, ir visi pradėjo dar stipriau į mane šaudyti.
-Tas kuris tai sugalvojo pasigailės,- suniuzgiau lyg klausdama, kuris?
-Aš,- prisipažino Zayn. Aš tik piktai į jį pažiūrėjau.
-Gerai einam žadinti kitos miegančios gražuolės,- pasakė Zayn. Ir jie išėjo.
Na ka teks jau keltis. Išlipau iš lovos ir nuėjau į vonia ten atlikau visa savo ryto rutina, ir nuėjau prie savo daiktu pasiimti švariu rubu. O ten pamačiau plauku dažu buteliuka. Puiki proga atkeršyti pagalvojau ir pasiėmusi plauku dažus ir rubus nuėjau į vonia. Ten persirengiau, ir dabar linksmiausia dalis. Pasiėmiau Zayn šampūna ir ten įlašinau 6 lašelius dažu, ir buvau jau benueinanti šalin, bet staiga apsisukau.
-Septyni, aštuonuoji, devyni,- įlašinau dar tris lašus. Zayn šampūna gerai suplakiau ir pastačiau į vieta. Tada nuėjau į apačia visi papusryčiavom ir sukritom ant sofos.
-Aš einu į duša, šiandien teko anksti keltis, net į duša nespėjau,- Zayn atsistojo ir išėjo.
-Ize!!!,- netrukus iš viršaus išgirdau Zayn šauksma. Spėju galva išsiplovė.
-Berniukai man reikia jūsu pagalbos greičiau paslėpkit mane arba Zayn mane užmuš,- greit paprašiau.
-Ka dabar padariai?,- paklausė Džeisas.
-Pamatysi, o dabar slėpkit mane,- greit paaiškinau, net tik laiko klausimas kada Zayn pareis. Jie mane greit išvedė iš namo ir lauke parodė i namelį,na svečiams ir panašiai. Aš greit pasileidau bėgti link jo, o vaikinai atgal ant sofos. Gaila nematysiu ju veidu kai jie pamatys Zayn plaukus. Bėgdama išgirdau Zayn šaukiantį "Kur ji?!?! Surasiu tai nežina ka padarysiu". Pagaliau pribėgau namelį ir įbėgus į namelį, įėjau pro vienas iš duru, kaip suprantu tai miegamasis. Atsistojau prie sienos ir tyliai klausiausi ar niekas neateina. Staiga išgidau kaip namelio durys atsidarė, tikiuosi čia ne Zayn.
-Ize, aš žinau, kad tu čia, aš tikrai taves neskriausiu,- girdėjau vis artėjanti Zayn balsa. Staiga pamačiau kaip nulinksta kambario duru rankena. Va dabar tai šakes... Dabar tai tikrai bijau....
---------------------------------------------
Vėl keliu nauja dalį, tikiuosi jums patiks:) Labai laukiu jūsu nuomoniu ir vote:)
-LoveMakesYouStronger
---------------------------------------------

Kitokia/(Z.M)Where stories live. Discover now