Atsibudau gana geros nuotaikos neskaitant to, kad šiandien pirmoji diena naujojoje mokykloje. Atsikėliau, nuėjau į duša, parėjus apsivilkau savo suknele, nuėjau pasidariau lengva makiaža, vėliau išsitiesinau plaukus. Ir išėjau iš kambario, pasibeldžiau ir tyliai pradariau Džeiso kambario duris.
-Džeisai kelkis,- gan tyliai jam pasakiau, negirdėjo.. Priėjau prie jo lovos pasilenkiau ir pradėjau jį kutenti jis labai bijojo kutenimo, kaip ir aš.
-Džeisai jau laikas keltis,- pasakiau vis dar jį kutendama.
-Gerai tuoj atsikelsiu,- pasakė Džeisas ir aš išėjau iš jo kambario.
-Labas rytas,- linksmai tariau tėvams kurie jau buvo atsikėle ir ruošėsi pusryčiauti. Kai ir Džeisas nusileido mes visi kartu papusryčiavome. Ir išsiskirstėme tėvai į darbus, o aš su Džeisu į mokykla.
-Aš į mokykla eisiu kartu su Chloe palauksi mūsu ar eisi vienas?,- paklausiau truputi pasisukdama į jį.
-Tai aš eisiu, kuo greičiau nueisiu tuo greičiau pareisiu,- nusijuokė jis.
-Taip ir sakyk, kad nekantrauji pamatyti ar yra gražiu merginu,- pasakiau nusišypsodama ir ranka suveldama jo plaukus.
-Eiii, aš ryte taip stengiausi juos sutvarkyti, kad atrodytu normaliai,- suniurzgė jis.
-Tau ir taip tinka,- pasakiau dar labiau suveldama jo plaukus ir nusijuo
-Susitiksim mokykloj,-pasakiau nusisukdama nuo jo
-Gerai,- nueidamas pasakė Džeisas. Vos pradariau duris Chloe jau avėsi batus.
-Eime,- pasakė Chloe žiūrėdama į mane rūpestingu žvilganiu.
-Eime,- linktelėjau. Taigi galiausiai priėjome mokykla. Viskas buvo gerai aš susipažinau, su savo naujaisiais klasiokais jie buvo labai malonūs ir draugiški, taip pat susipažinau ir su keliais mokiniais iš kitu klasiu. Su Chloe ėjau kolidoriumi ir pamačiau Džeisa. Jau žadėjau prie jo eiti kai staiga pamačiau, kad jis stovi su Zayn ir tais jo draugeliais. Ne!! Šuktelėjau mintyse, tik ne tai..
-Chloe, manau turiu didelę bėda,- ir akimis parodžiau į Džeisa su jo 'draugeliais'.
-Na...,- nutesė Chloe
-Kas?,- paklausiau kiek piktoku balsu, ka ji gal nemato?? Džeisas susidraugavo su Zayn!!
-Na tai nėra labai didelė bėda,- pasakė Chloe tokiu balso tonu, kad vargu ar pati patikėjo ka pasakė...
-Aii...,- pavarčiau akimis ir nuėjau kartu su Chloe.
---------------------------------------------
Tai ka pirmasis šios istorijos jubiliejus 🎉❤️Ta proga norėčiau sulaukti jūsu nuomoniu, turiu tokia minti, kad gal ir jūs norėtumėte tam tikra prasme prisidėsi prie šios istorijos rašymo. Ta prasme galite pakomentuoti kokiu situaciju, veiksmu nutikimu norėtumėte toliau. Ir aš pasistengčiau tai parašyti savo istorijoje. Manau jums būtu gana faina skaityti ir skaitant suprasti, kad prie šios dalies ar keliu daliu prisidėjot ir jūs😄❤️
-LoveMakesYouStronger
---------------------------------------------
YOU ARE READING
Kitokia/(Z.M)
FanfictionTai istorija apie mergina vardu Izabelė. Ji ne ta mergina kuri prie saves prisileidžia bet ka, draugus ji renkasi itin atsargiai. Bet ar persikraustymas ir noras pritapti visko nepakeis? O dar ir tas vaikinas(Z.M) 1 sezonas- baigtas✔️ 2 sezonas- bai...