25 dalis

1.2K 44 0
                                    

Jis greitai pakilo iš lovos ir dabar jis buvo užgules mane ir kuteno.
-Baik,- bandžiau pasakyti per juoka, ir tyliai, kad nieko nepažadinčiau. Bet jis toliau mane kuteno,- Zayn!,- toliau bandžiau prašyti, kad jis baigtu,- Zayn tu turi baigti mane kutenti,- toliau bandžiau gelbėtis. Jis sustojo. Pagaliau.
-Kodėl turiu baigti?,- jis paklausė vis dar šypsodamasis.
-Nessss,- bandžiau sugalvoti normalu atsakyma,- nes turi baigti,- kvailesnio atsakymo negalėjau sugalvoti....
-Neturiu,- jis nusišypsojo ir toliau mane kuteno. Aš pradėjau labai greitai judėti ir šokinėti po lova, taip bandydama išsisukti. Ir tada iškritau iš lovos, mhmm iškritau, Zayn irgi beveik iškrito, bet jam pasisekė labiau
-Aučč, ne nu tu nesveikas...,- pasakiau lipdama atgal į lova ir trindama pečius kurios ir susidaužiau krisdama iš lovos.
-Aš??
-Tai ne, gal ne per tave iškritau iš lovos?,- paklausiau, atsiguliau į lova ir atsukau jam nugara. Jis tik nusijuokė.
-Tau ka čia labai juokinga, man tai nejuokinga kažkaip,- vaidinau pikta, nes kaip visasa norėjau jį paerzinti.
-O kodėl tau nejuokinga,- ne jis rimtai debilas...
-Gal todėl, nes man skauda?,- pasakiau lyg tai ir taip nebūtu aišku.
-Ka tau skauda?,- jis paklausė jau kiek rimčiau.
-Pečius,- pasakiau uždėdama rankas ant savo pačiu, kas nebuvo labai patogu kadangi gulėjau ant šono. Pajutau jo rankas ant savo pečiu. Jis glostė mano pečius.
-Vis dar skauda?,- jis paklausė.
-Taip,- atsakiau greitai ir piktai, na ka dar viena proga jį paerzinti. Dabar jis pradėjo ant mano pačiu sukti ratus, ir karts nuo karto juos spustelti.
-O dabar?
-Vistiek skauda,- atsakiau, pajutau kaip jis patraukė rankas nuo mano pečiu. Tiesa sakant nemaniau, kad jis taip greitai pasiduos. Bet ne.... Pajutau, kad jis dar kažka daro, man tuoj pat atėjo nušvitimas. Jis bučiuoja mano pečius trumpais bučiniais..... Jau šito tai tikrai nebus!
-Zayn!!,- sušukau, ir greitai atsisukau į jį.
-Ka?!,- jis buvo pasimetes arba tik vaidino tokį.
-Ka tu čia darai?!
-Gydau tave,- jis buvo truputi sumišes.
-Aš gal kaip nors pati išsigydysiu,- pasakiau ir nusisukau nuo juo. Kambaryje stojo tyla.
-Tu pyksti?,- po kokiu 20 minučiu Zayn vėl pradėjo kalbėti.
-O kaip tu manai?- paklausiau lyg ir taip nebūtu aišku, jad pykstu.
-Pyksti,- atsakė kiek liūdnoku balsu,- žinai aš niekada neturėjau merginos tokios kaip tu,- jis pridūrė.
-Zayn supask tu manes neturi,- vėl atsisukau  į jį.
-Suprantu,- jis kalbėjo, liūdnai? Jis žiūrėjo man į akis ir paglostė mano skruosta, o mano kūnas labai keistai sureagavo į tokius jo veiksmus.
-Zayn nedaryk taip,- pasakiau, jam tyliai, nes ta jo ranka mane labai trigdė ir vertė jaustis keistai.
-Kaip?,- jis vistiek nepatraukė rankos.
-Taip,- pasakiau ir paėmiau jo ranka į savo ranka ir patraukiau nuo savo skruosto.
-Kodėl?
-Todėl
-Atsakyk man,- jis kalbėjo gan piktokai, kas mane suerzino.
-Kodėl tu pyksti?,- paklausiau, kiek susiraukdama.
-Nesiraukyk raukšliu atsiras,- jis bando nusukti tema, na jau ne..
-Zayn nenusukinėk temos,- pasakiau pavartydama akis.
-Todėl, nes tu manes vengi. Tu manes visiškai neprisileidi prie saves, iškart supyksti nors net nieko nespėju tau padaryti kas turėtu tave supykdyti,- jis kalbėjo gan liūdnokai.
-Zayn aš taves neprisileidžiu lygiai taip pat kaip ir neprisileisčiau bet kurio kito vaikino. O supykstu anksčiau, nes aš tave pažystu ir žinau pakankamai apie tave ir apie tai kaip tu elgiesi su merginomis ir ka jos tau reiškia, tad iškart užkertu kelia tolesniems tavo veiksmas,- pasakiau jau nebepykdama.
-Nežinai,- jis kalbėjo jau grieščiau.
-Žinau,- po tokio jo balso tono, mano balsas taip pat pasidarė piktesnis.
-Ne nežinai,- jis buvo piktas.
-Gerai Zayn nežinau. Nesipykim dėl tokiu dalyku, būkim draugai, nes bent jau aš tai tikrai nenoriu su tavim pyktis.
-Draugai,- jis bandė ištiesti ranka, bet gulint lovoje tai nebuvo labai lengva.
-Draugai,- paspaudžiau jam ranka ir nusišypsojau, jis taip pat nusišypsojo.
-Labanakt,- pasakiau ir nusisuskau į kita puse, taip atsukdama jam nugara.
-Labankt,- atsakė Zayn.
Praėjo gal 20 minučiu, bet aš niekaip negalėjau užmigti. Tai gulėjau gal dar 10 minučiu, bet tada pajutau, kad Zayn mane apsikabino ir pati to nejausdama nusišypsojau.
-Maniau jau neapsikabinsi,- šie žodžiai tiesiog išsprūdo man iš burnos ir aš nusijuokiau.
-Aš maniau tu jau miegi.
-Tai ka nors keičia?,- paklausiau, nes jo žodžiai privertė mane truputi pasimesti.
-Nebent jeigu nori, kad keistu,- pajutau kaip jis po truputi traukia rankas nuo mano liemens, bet aš savo ranka uždėjau ant jo rankos ir gražinau ja atgal.
-Nenoriu,- pasakiau, ir truputi patogiau atsiguldama, dar labiau prisiartinau prie Zayn. Nežinau kodėl, bet noriu būti šalia jo bent jau dabar kai jis yra toks geras, noriu išnaudoti ta laika, nes žinau, kad rytoj vėl viskas bus kaip buve... O galėtu nebūti, toks Zayn daug geresnis ir man patinka daug labiau, gal todėl ir noriu, kad dabar jis būtu šalia manes ir naudojuosi turimu laiku. Taip ir užmigome vienas šalia kito, apsikabine.
~Rytas~
Pabudau ir jaučiu, kad guliu ant kažko kieto, bet per daug tingėjau pramerkti akis, kad pažiūrėčiau kas tai. Taigi su ranka prisiliečiau, ir tada tai jau greit atsimerkiau, nes supratau, kad guliu ant Zayn krutinės. Gerai, dabar reikia ramiai pasitraukti, svarbiausia jo nepažadinti. Aš atsargiai pakėliau galva nuo jo krūtinės ir atsitraukiau truputi toliau. Atsitraukimas pavyko, dabar reikia įsitikinti, kad jo nepažadinau. Lėtai kėliau akis link jo veido, kad pamatyčiau ar jo akys atmerktos, bet tuo pačiu ir nenorėjau pamatyti. Kai pakėliau akis mūsu akys susitiko, aš jį prižadinau.....
-Labas rytas, pažadinau?,- pasisveikinau ir nieko nelaukdama paklausiau klausimo į kurį atsakymas ir taip buvo aiškus....
-Labas rytas, nepažadinai, aš jau senai nebemiegu,- tai jo tada jis tikrai žino ir juto, kad aš gulėjau ant jo krūtinės....,- Tik nenorėjau tavęs žadinti,- jis nusišypsojo.
-O geriau reikėjo,- tyliai suburbėjau.
-Ka sakiai?,- matyt pasakiau tikrai tyliai.
-Sakiau, kad geriau reikėjo pažadinti.
-Kodėl?
-Todėl, nes aš gulėjau ant tavo krūtinės?,- pasakiau lyg klausdama,- Ir tai nėra normalu,- greitai pridėjau.
-Man tai atrodo normalu,- jis patraukė pečiais.
-Tau gal ir normalu, o man ne, aš taip nesielgiu,- aš tikiu, kad jam tai normalu kadangi jis yra turėjas tiek merginu, kad man būtu keista jeigu jam tai būtu nenormalu, bet va man yra nenormalu, nemanau, kad mes turėtume taip miegoti, ir apskritai aš neturėčiau leisti jam čia miegoti.
-Aučč, čia buvo geras smūgis,- jis suvaidino kažka neaiškaus.
-Tik tu neįsižeisk dėl to ka aš pasakiau,- nenorėjau su juo pyktis.
-Ne, viskas gerai tu teisi,- jis pasakė ramiai,- tik tu nepagalvok, kad tavim aš naudojuos ar panašiai. Mes esam geri draugai, ir tokie likim, nes aš nenoriu, kad paskui dėl kokiu nors nesamoniu mūsu draugystė pasibaigtu.
-Zayn, būtent dėl to, kad mes esam draugai aš pagalvojau, ir manau jog tu neturėtum miegoti mano lovoje,- pasakiau jam atvirai, ka būtent tada ir galvojau.
-Bet šita lova labai patogi,- jis kaip matau galvoja, kad aš juokauju.
-Zayn aš rimtai,- pasakiau, ir jo žvilgsnis surimtėjo.
-O kodėl ne? Juk mes nieko blogo nedarom.
-Zayn draugai kartu nemiega,- pasakiau jam taip, kad tikrai suprastu.
-O kodėl ne?
-Zayn Chloe tavo draugė?,- paklausiau.
-Na taip.
-Tai kodėl neini pas jos, juk ji taip pat tavo draugė?,- jeigu Chloe sužinotu tai..
-Nes nenoriu,- jis atsakė papratai.
-Gerai, nesvarbu, šiandien kai atsikelsim, daugiau tu mano lovoj nebemiegosi,- pasakiau ir susiruošiau lipti iš lovos. Bet Zayn mane prisitraukė arčiau ir supančiojo savo rankomis mano kūna.
-Zayn, draugai ir šitaip nedaro,- bandžiau būti rimta, bet nusijuokiau.
-Daro,- jis atsakė linksmai.
-Kur tu esi mates, kad draugai taip gulėtu?,- paskiau pabrėždama žodį "draugai"
-Dabar matau,- jo balse galėjau girdėti tai, kad jis dabar labai savimi patenkintas. Asilas...
-Tuoj nebematysi,- pasakiau ir staigiai iššokau iš jo glėbio. Vos iššokau iš lovos pasileidau bėgti link vonios duru pakeliui pasiimdama ir rūbus. Šį karta pavyko pabėgti. Kai vonioje viska baigiau, iškilo nauja kliūtis, dabar vėl reikia prabėgti pro Zayn ir išeiti iš kambario. Tyliai pradariau vonios duris, pamačiau, kad Zayn miega, bent viena karta pasisekė. Ramiai išėjau iš vonios praėjau pro kambarį ir tyliai atidariusi kambario duris išėjau.
---------------------------------------------
Taigi nauja dalis, kurį laika nekėliau, rimtos priežasties nėra, tiesiog atostogos, taigi norėjau pailsėti nuo visiškai visko. O ir minčiu pas mane truputį stygius šiuo metu. Kaip visada laukiu jūsu nuomoniu ir vote:) Kada kita dalis nesu garantuota, bet taip pat gali praeiti ne viena ir ne dvi dienos kol jos sulauksit, nes dabar kurį laika būsiu tikrai užimta. Bet aš stengsiuos parašyti kiek galėsiu daugiau:) Tikiuosi jūs mane suprasit:)
                          -LoveMakesYouStronger
---------------------------------------------

Kitokia/(Z.M)Where stories live. Discover now