~Po keliu savaičiu~
Mokykloje privengdavau Zayn, nes nelabai norėjau jį susitikti, vis dėl to aš jam trenkiau... O ir šiaip iš pradžiu aš ant jo pykau, bet dabar aš ant jo nebepysktu dėl to bučinio, bet turėdama gera proga norėčiau jam ka nors padaryti kaip nors atkeršyti. Tik yra viena bėda, toliau tesiau tavo apmastymus Džeisas tikrai labai gerai susibičiuliavo su Zayn... Staiga į mano kambarį atbėgo Chloe.
-Žinai ka tu nepatikėsi,- ji buvo tokia laiminga,- Tikriausiai jau žinau, kad nuo rytojau prasideda atostogos ir šiemet jos bus tikrai ilgos, net visa mėnesį!!!!,- netverdama džiaugsmu šokinėjo Chloe.
-Labai gerai, galėsiu pailsėti, pagaliau,- džiaugiausi ir aš. Kiek vėliau nusileidome į apačia ten jau buvo Džeisas.
-Ize(toks mano vardo trumpinys) gal ir tu norėtum per atostogas važiuoti kartu su manim ir keliais kitais mano draugais į vieno iš ju sodyba.,- pasiūlė man Džeisas.
-Aš viena tarp vaikinu?,- pažiūrėjau į jį nepatikliu žvilgsniu.
-Jo, gal ir nelabai gera mintis.. Žinai pasiimk Chloe kartu jeigu nori, tada nebūsi viena tarp vaikinu,- jis tai pasakė jau beveik kaip teiginį.
-Chloe norėtum,- atsisukusi paklausiau jos.
-Tai aišku,- linksmai šuktelėjo.
-Džeisai, o kaip tėvai ar išleis?,- paklausiau jo kiek nusiminusi, nes jau žinojau atsakyma...
-Jau išleido,- nerūpestingai pasakė Džeisas.
-Na taip tave tai išleido, o man ka daryti?,- paklausiau kiek nuliūdusi, nes žinojau, kad manes tikrai neišleis...
-Tai jie ir tave jau išleido,- pasakė Džeisas žiūrėdamas į mane.
-Kaip tai?,- nieko nesuprasdama paklausiau jo.
-Na kai kalbėjau, kad aš noriu išvažiuoti, pasakiau, kad ir tave norėčiau pasiimti kartu, ir jie sutiko,- nusišypsojo.
-Iš kur žinojai, kad sutiksiu?,- paklausiau jo atsisukdama į jį.
-Aš tave gerai pažystu,- pasakė jis ir suvėlė man plaukus. Aš tik nusijuokiau.
-O kaip tavo draugai ar jie neprieštaraus?,-vėl uždaviau klausima.
-Ne, ir su jais jau kalbėjau, jie net apsidžiaugė,-su nuostaba pasakė Džeisas pabrėždamas paskutinius žodžius.
-Kaip aš džiaugiuosi, kad turiu tave ir apkabinau jį.
-Išvažiuojame rytoj apie 11:00val.
-Gerai,- ir su Chloe nubėgom krautis daiktu.
-Chloe, o tave išleis?,- kiek suklusau.
-Tai aišku,-ji atsakė. Kai aš susidėjau daiktus, kartu su Chloe nuėjau į jos namus ir padėjau jai susikrauti daiktus.
-Įdomu, kas tie Džeiso draugai?-, man pasidarė įdomu, tik dabar..
-Nežinau,- Chloe pasakė tokiu balsu lyg žinotu.
-Tu žinai?,- paklausiau, nes dabar tikrai susidomėjau.
-Ne iš kur aš turečiau žinoti?,- ji vėl visas tai pasakė tuo pačiu balso tonu.
-Ne tiek to....,- padariau trumpa pauze,- tai iki aš jau eisiu namo, jau gan vėlu,- pasakiau išeidama iš kambario.
-Iki,- atsisveikino Chloe.
---------------------------------------------
Laukiu nuomoniu ir vote:)
-LoveMakesYouStronger
---------------------------------------------
YOU ARE READING
Kitokia/(Z.M)
FanfictionTai istorija apie mergina vardu Izabelė. Ji ne ta mergina kuri prie saves prisileidžia bet ka, draugus ji renkasi itin atsargiai. Bet ar persikraustymas ir noras pritapti visko nepakeis? O dar ir tas vaikinas(Z.M) 1 sezonas- baigtas✔️ 2 sezonas- bai...