34 dalis

954 41 0
                                    

-Izeeeee!!!!!!,- sušaukiau ir išėjau pro kambario duris. Nuėjau į virtuve kur ji turėjo būti, spėkit ar buvo? Aišku ne! Ojjj dabar tai prisidirbo,- Izabele! Kur esi reikia pasikalbėti!,- bandžiau kalbėti tipo ramiai. Aš ant jos pykau, nes ji Džeisui viska pasakė, kas reiškia, kad galbūt ja negalima visišikai pasitikėgi ir pasakoti visko, bet kita vertus tik jos dėka mes su Džeisu vienas kitam atskleidėme savo jausmus. Ieškoti ilgai nereikėjo ji slėpėsi verandoje.
-Izabele pasikalbam,- nusišypsojau ir atsisėdau šalia.
-Apie ka?,- ji atrodo taip juokingai kai vaidina, kad nieko nesupranta ir nieko nežino.
-Kodėl Džeisui pasakei apie mano jausmus jam?!
-Nieko aš nesakiau,- ji toliau vaidino nekalta.
-Hmm, na tada tiek to, būčiau norėjus tik tau padėkoti už tai, bet, kad tai jau ne tavo darbas..,- nusprendžiau pakeisti taktika.
-Nėra už ka,- ji nusišypsojo man ir apsikabino. Na bent jau aš tai nemoku ir negaliu pykti ant jos ilgai, nes tai tiesiog neįmanoma....
-Ačiū,- dar karta padėkojau. Jaučiuosi tikrai labai dėkinga Izabelei. Jeigu ne ji neaišku ar apskritai mudu su Džeisu vienas kitam būtume atskleide savo jausmus. O jeigu ir būtume neaišku kada....
IZABELĖ
Taigi dabar yra vakaras, o sėdžiu viena, nes Chloe nuėjo pas Džeisa. Sakė "Aš tuoj pareisiu, 5 minutės ir viskas" tai va laukiu jau daugiau negu valanda. Džeisas atėmė iš manes mano geriausia drauge. Puiku... Pagaliau į kambarį parėjo Chloe.
-Tai tavo 5 minutes reiškia valanda?,- paklausiau, tipo piktai. Jeigu rimtai tai nepykau, nes pati puikiai suprantu, kad su mylimu žmogumi laikas praeina nepastebimai greitai, ir visada norisi būti su juo. Va, kad ir dabar aš tikrai sutikčiau būti su Zayn. Staiga kažkas pasibeldė į duris, ir pro jas įėjo mama.
-Mes shbtėčiu išvažiuojam į draugu gimtadienį, grįš tik rytoj vakare, gal jūs jau miegosit,- pasakė mama,- Susitvarkysit su viskuo patys?
-Mam, mes jau ne vaikai,- numykiau.
-Tai būtent, gerai tada iki.
-Ate,- Mes atsisveikinome. Po maždaug penkiu minučiu išgirdau, kad tėvai išvažiavo. Ir tada iš karto į kambarį įvirto Džeisas.
-Chloe jeigu gali ateik, pasikalbėti noriu,- jis šypsojosi, jau senai bemačiau jį tokį laiminga. Kai meilė keičia žmones, aišku į gera.
-Ize, tu šianakt būsi viena, aš einu pas Chloe,- Džeisas pranešė naujiena. Nu ka galiu pasakyti..
-Nesat pora dar nei para, o jau apsigyventi kartu žadat,- erzinau juos, man patika erzinti žmones. Nors negaliu jiems nieko sakyti aš su Zayn miegojau kartu kai dar net nedraugavom...
-Oj oj tik nereikia, kai pati susirasi antra puse tada galėsim pakalbėti,- Džeisas bandė mane taip pat paerzinti, kad neturiu antros pusės, bet jeigu jis žinotu, kad turiu, o jeigu dar sužinotu ka tai iš vis...
-Gerai tik eikit iš čia,- išstūmiau juos iš kambario. Netrukus išgirdau, kad lauko durus užsidarė, kas reiškai jie išėjo. Tai ka man dabar veikti? Geriausias variantas manau būtu daug maisto ir filmas, nes ka čia daugiau sugalvosi?... Taigi nuėjau į virtuve, pasileidau muzika visu garsu, kai sakau visu ai reiškia tikrai visu, dabar pas mane į namus galėtu ateiti vagys ir aš net nesureaguočiau. Be muzikos aš nieko napadarau tai... Jos pas mane visada būna daug, visur ir visu garsu. Taigi pradėjau dėliotis ir darytis užkandžius, į tarpus dar truputi pašokdavau.
-Labas,- mane išgasdino balsas ir rankos aplink mano liemenį, bet tuojau pat supratau, kad tai Zayn.
-Labas, o Dieve kaip išgasdinai,- atsisukau į jį.
-Nenorėjau,- jis nusijuokė ir pakštelėjo man į lūpas,- Tai ka čia darai?
-Tai va viena likau, gai žiūrėsiu filma, nori kartu?
-Tai aišku, o tai kur Džeisas?
-Džeisas išėjo pas savo mergina,- pasakiau,- Galėčiau pasikviesti geriausia drauge, bet bėda ta, kad jo mergina ir yra mano geriausia draugė,- pridūriau.
-Tai Chloe su Džeisu pagaliau pora?,- Zayn nudžiugo,- Aš maniau jie niekada neatskleis vienas kitam savo jausmu, kaip jie prisivertė,- jis nusijuokė.
-Nu aš truputį jiems padėjau,- su pirštai parodžiau ta "truputį", nu supratot ka norėjau pasakyti...
-Ojj tu velniuke,- Zayn nusišypsojo ir perbraukė per mano nosies galiuka.
-Gerai ruišiam užkandžius ir einam žiūrėti filma,- aš nusisukau nuo Zayn ir toliau ruošiau užkandžius,- Tu gali eiti išrinkti filma,- pasakiau Zayn, nes jis ar taip ar taip nepadeda..
-Aš nežinau kokį..,- numykė.
-Nesvarbu, tik ne siaubo, Džeisas šianakt negrįš tai galėsim žiūrėti daug filmu,- nusišypsojau jam, o jis taip pat man nusišypsojes išėjo iš virtuvės. Taigi viska baigusi sutvarkiau virtuve ir pasiėmusi užkandžius nuėjau į svetaine.
-Aš jau čia,- pranešiau Zayn ir padėjusi užkandžius sukritau šalia Zayn ant sofos. Zayn paleido filma ir mes pradėjome jį žiūrėti. Tai buvo komedija, ta gera komedija, per kuria tikrai labai daug prisijuokėm.
-Žiūrim dar kokį filma ar jau nebe?,- paklausė Zayn kai šis filmas baigėsi.
-Žiūrim, bet vėl tu išrink,- nusijuokiau, man vis dar buvo juokinga prisiminus tos komedijos dalis.
-Tiks šitas,- Zayn pasakė ir pajunges kita filma mane apsikabino. Jau buvau spėjus šito pasigesti.
-O Dieve, nebegaliu,- pasakiau kai jau nuo juoko pradėjo skaudėti pilva. Zayn taip pat nesustodamas juokėsi.
Filmas netrukus pasibaigė ir mudu nusprendėme, kad šiam vakarui filmu užteks. Kol aš tvarkiau nuo užkandžiu likusius indus Zayn kažkur nuėjo. Taigi pagaliau baigiau ir nuėjau į savo kambarį. Hmm įdomu kur Zayn.Nu kai norės pats susiras.. Taigi reikia eiti po dušu ir jau eisiu miegoti. Bet vos atidariusi vonios kambario duris pasigailėjau...
-O Dieve, Zayn, galėjai perspėti!,- šuktelėjau ir užsidengiau akis vos pamačiusi, kad Zayn maudosi mano vonioje visiškai nuogas. Nu aišku nustebau ne dėl to, kad jis maudosi nuogas, nes visi žmones taip daro, bet dėl to, kad apskritai čia. Pala, pala tai jis žada čia nakvoti? Aišku aš nieko prieš, bet labai jis jau čia savivaliauja. O Dieve kalbu nesamones. Ne aš kalbu su savimi, ne man tikrai negerai su galva.... Gerai einu į svečiu vonia taip bus greičiau. Taigi pasiėmiau viska ko reikia ir nuėjau į vonia. Ten viska atlikusi parėjau į savo kambarį. Šviesos nejungiau, nes, o kam? Ir taip aš viska mintinai žinau kur čia kas yra. Atsiguliau į lova, bet specialiai kiek toliau nuo Zayn, nes norėjau jį paerzinti. Žinot aš kartais pagalvoju, kad gal aš per daug, ir per dažnai erzinu žmones, o ypač Zayn...
-Ize, tu vėl mane erzini,- Zayn suurzgė ir prisitraukė man arčiau saves, bei apsikabino. Aš taip pat jį apsikabinau ir padėjau galva ant jo krūtinės.
-Argi aš galėčiau,- nusišypsojau.
-Man patinka kai tu šypsaisi.
-Iš kur žinai? Juk nematai,- paklausiau jo ir pakėliau galva nuo jo krūtinės, dabar žiūriu jam į akis.
-Jaučiu,- tai pasakes jis nusišypsojo ir pabučiavo mane. Vėliau mūsu bučinys tik pagilėjo ir įgavo daugiau aistros. Bet tada aš staigiai atsitraukiau.
-Girdi?,- sušnibždėjau.
-Ka?,- jis nieko nesuprato ir kalbėjo gan garsiai.
-Tyliai tu!,- tyliai sušukau ant jo.
-Kas yra?,- Zayn vis dar nieko nesuprato.
-Kažkas yra namuose,- aš tikrai išsigandau kas tai galėtu būti? Tėvai išvyke tai tikrai ne jie, o Džeisas pas Chloe,- Zayn ka darom?,- mano balsas virpėjo.
-Einu pažiūrėsiu,- jis lipo iš lovos.
-Ne,- parsitempiau jį atgal į lova,- O jeigu tau kas nors atsitiks,- apsikabau j taip stipriai kaip tik galėjau. Galva apsiklojau su antklode ir stipriai užmerkiau akis. Aš žiauriai bijau. Pajutau, kad Zayn mane taip pat apsikabino ir prisitraukė dar arčiau. Tada pajutau, kad kambario durys atsidaro ir kažkas pajuge šviesa. Dar stipriau užmerkiau akis.
---------------------------------------------
Pagaliau nauja dalis!!! Jau senai bekėliau, bet tiesiog nebėra nei minčiu nei motyvacijos rašyti....
Taigi norit kitos dalies greitu metu? Jeigu atsakymas TAIP tada laukiu jūsu nuomoniu:)
                          -LoveMakesYouStronger
---------------------------------------------

Kitokia/(Z.M)Where stories live. Discover now