CHLOE
Specialiai pajungiau siaubo filma, taip bandydama suartinti Izabele su Zayn. Nors Zayn niekada nebuvo geras ir aš pati Izabelei patariau laikytis nuo jo kuo toliau, bet dabar aš matau, kad Zayn keičiasi į gera. Matau, kad Zayn patika Izabelė, o Izabelė.... Na dėl jos nėra visai aišku, bet man atrodo, kad ji nėra jam abejinga tik bijo tai pripažinti. Bandžiau įkalbėti Džeisa man padėti, bet jis padėjo tik viena karta. Tai buvo tada kai pripylėme Zayn lova vandens, tam, kad jie turėtu miegoti kartu. Aišku Džeisas nežinojo kodėl reikia pripilti Zayn lova, nes kitaip tikrai nebūtu padėjes man. Jis netiki, kad Zayn gali pasikeisti, ar juo labiau, kad jau keičiasi.
Filmo beveik nemačiau, nes stebėjau Zayn ir Izabele. Žinau, kad Izabelė bijo siaubo filmu, taigi tai turėtu juos suartinti, kaip? Aš net neįsivaizduoju, bet man turi pavykti. Gal palikti juos vienus?! Tai puiki mintis! Apsimečiau, kad labai užsimaniau miego, ir pradėjau žiovauti.
-Aš jau eisiu miegoti, o jūs baikit žiūrėti filma, nes rytoj turėsit man pasakyti ar tas vaikinas nužudys savo mergina taip pat baisiai kaip ir kitas,- pasakiau ir išlipau iš lovos. Atsakyma žinojau, taigi pagal ju rytojaus atsakyma galėsiu sužinoti ar jie baigė žiūrėti filma ar ne,- Labanakt,- atsisveikinus, atsidariau duris ir nuėjau į savo kambarį.
IZABELĖ
Negaliu patikėti, kad Chloe paliko mane viena su Zayn... Juk ji pati man sakė koks jis blogas ir panašiai, o dabar net nesirūpina ar jis man ka nors padarys ar ne. Na žinoma jis nepadarys, nes aš susitvarkyčiau su viskuo ka jis man bedaryti, na neskaitant jeigu reikėtu naudoti fizines jėgas... Po savo apmastymu vėl susikoncentravau į filmo žiūrėjima, nes man tikrai įdomu ar jis nužudys savo mergina?
-Ohhh, kaip miela,- pasakiau ir nusišypsojau, kai tas vaikinas pabučiavo savo mergina, o ne ja nužudė,- Aaaa,- visas mielumas dingo kai per bučinį jis savo merginai į krutine suvarė peilį,- Jis nesveikas,- aš buvau pašiurpus nuo tokio vaizdo, bet aišku supratau, kad tai filmas,- Kam gali patikti tokie filmai?,- uždaviau klausima sau.
-Man.
-Tai tau tai tikiu, nes tu irgi nesveikas,- pasakiau ir išlipusi iš lovos padėjau kompiuterį. Grįžau atgal į lova ir palindau po anklode, bet dar neatsiguliau, o sėdėjau. Tik dabar pradedu jausti alkoholio poveikį mano organizmui, jaučiuosi girta....
-Nevadink manes taip, nes tau nutiks kaip tai merginai,- sušnibždėjo Zayn prie pat mano ausies.
-Tu grasini man, kad mane nužudysi?,- paklausiau jo, nustebusi.
-Nenužudysiu,- jis nusijuokė, kas čia juokingo? Pats sake, kad man nutiks kaip tai merginai, o jai taip ir buvo, ja pabučiavo ir NUŽUDĖ.,- Ir negrasinu, o perspėju,- jis vis dar kalbėjo prie mano ausies.
-Žinai kur susikišk savo grasinimus, perspėjimus ir ka tik nori?,- aš jį ir vėl erzinau.
-Aš tave perspėjau,- jis pasakė ir nieko nelaukes įsisiurbė man į lūpas. Kaip suprasti? Aš pasimečiau, bandžiau jį patraukti, bet jis daug stiprensis...
-Zayn!,- šuktelėjau kai pavyko truputį nuo jo atsistraukti. Bet jis nereagavo... Tai ka jis mane gal išprievartauti žada?!
-Zayn!!! Paleisk mane!,- aš šaukiau, bet ne taip garsiai, kad kiti pabustu. Pagaliau jis atsitraukė.
-Žinai, tu pirma mergina kuri mane atstumė, ir nesileido bučiuojama,- jis kalbėjo keistai, lyg su liūdesiu, lyg su nusivylimu, lyg su džiaugsmu, nesupratau.
-Tai gal todėl, nes aš ne kokia kekšė?,- piktai paklausiau. Tikrai labai pykstu ant jo...
-Aš taip net nepagalvočiau,- jis gynėsi ar darė kažka panašaus.
-Zayn, aš noriu miego,- nukreipiau tema. Atsukau jam nugara ir atsiguliau, taip duodama jam ženkla išeiti. Bet kur tau!!....
-Zayn, nebepykdyk manes dar labiau,- piktai pasakiau kai jis atsigulė šalia ir apsikabino mane. Jis pagulėjo dar keleta minučiu, bet tada atsiduso ir išėjo. Kaip girdėjau jis išėjo iš namo, gal ir gerai, susitask kokia kekše ir atstos nuo manes.
Dabar buvau tikrai labai supykusi ant Zayn. Kaip jis nesupranta, kad aš nebūsiu viena iš jo merginu-žaisliuku? Aš niekaip nesuprantu, kaip tos pačios merginos gali būti tokios kekšės ir su bet kuo gultis į lova? Jos visiškai negerbia nei saves, nei savo kūno... Na aš taip pat nesu labai gera, bet žinau ribas ir ju neperžengiu, nes žinau, kad kai kuriems vaikinams pavyzdžiui Zayn, nerūpi merginu jausmai, jie ir patys ju neturi, nemoka mylėti ir gerbti merginu. Jos jiems yra tik žaislai.... Taip bemastydama kaip pykstu ant Zayn ir užmigau.
Pabudau 7:30???? Kaip???? Aš niekada savo noru nepabundu tokiu laiku.... Na ka reikia keltis, nes noriu valgyti. Atsikėliau iš lovos, nuėjau į vonia ten nusiprausiau, apsirengiau, truputį pasidažiau, kad kiti neišsigastu, o plaukus surišau į netvarkinga atklio uodega. Nusileidau į apačia, ten aišku nieko nebuvo. Pasidariau kavos ir pusryčius, atsisėdau ir pradėjau pusryčiauti, tuo pačiu naršiau telefone. Man patiko tokia ramybė. Bet ja netrukus sudrumstė, dvi merginos kurios nusileido iš antro aukšto. Keista, bet aš ju tikrai nepažystu.
-Labas rytas,- pasisveikino abi, na jos atrodo gan normalios tad atsakiau.
-Labas rytas, o kas jūs būsit?,- paklausiau klausimo kuris nedavė man ramybės.
-Mes Zayn......
- O Dieve,- atsidusau iš apmaudo,- Ir vėl....,- aš vėl atsidusau priėjau arčiau ju,- Kaip manot kas jus esat Zayn?,- paklausiau manau bus juokinga.
-Na jis mus myli, tik nežinom kuria labiau, tai ir esam dviese,- pradėjau juokti kaip nesveika.
-Na jeigu tikrai taip manot, tai esat tokios naivios, nors neatrodot,- pasakiau kai jau apsiraminau,- Jis nemoka mylėti, ir galiu jums pasakyti jis tikrai jūsu nemyli.
-Tu pavydi!,- sušaukė viena.
-Mažuti, pasakyk ka nors,- mano akys išaprogo kai mergina pažiūrėjo į kažka man už nugaros ir tai pasakė. Aišku tai buvo Zayn.... Na jei atvirai man dzin.
-Kas buvo?,- Zayn paklausė tu merginu, kurios jau buvo prie jo prilipusios.
-Jis sako, kad tu mūsu nemyli,- jis skundėsi kaip maža mergaitė. Aš tik pavarčiau akis.
-Pala, pala, o ar aš sakiau, kad myliu?- po šiu jo žodžiu man pasidarė gaila tu merginu...
-Na va sakiau, jis nenori, nemoka ir negali nieko mylėti,- pasakiau ir praėjau pro juos greitu žingsniu.
ZAYN
Nežinau kodėl, bet šie Izabelės žodžiai skaudžiai smigo man į širdį.
-Išeikit,- pasakiau toms merginoms, nes po tokiu Izabelės žodžiu tikrai neturėjau noro su jomis būti.
-Ka?! Bet kodėl?!,- jos užvertė mane savo klausimais, bet tai nerūpėjo. Aš nuėjau į savo kambarį ir niekaip iš galvos negalėjau išmesti Izabelės žodžiu "Jis nenori, nemoka ir negali nieko mylėti". Ar jos nuomonė apie mane tikrai tokia bloga? Nežinau kodėl, bet man jos nuomonė rūpi, ir yra svarbi. Negalėjau nei susikaupti, ne galvoti apie ka nors kita, tad dabar stoviu prie jos kambario duru. Pasibeldžiau ir netrukus jis atidarė duris. Jos veidas buvo.... piktas?!
-Galim pasikalbėti?,- paklausiau, o jis plačiau pravėrė kambario duris taip leisdama man užeiti.
-Apie ka nori pasikalbėti?,- jos balsas buvo toks šaltas ir piktas.
-Tu pyksti ant manes?,- paklausiau jos, nes iš jos balso tono tai aiškiai girdisi.
-Taip,- ji atsakė visiškai be jausmu. Bet aš jai nieko nepadariau, už ka ji pyksta?
-O už ka pyksti?
-Už tai, kad tu skaudini merginas ir tau tai yra visiškai dzin. Va pavyzdžiui, kad ir šiandien, ne tik pasinaudojai tomis merginomis, bet ir sudaužiai ju širdis pasakydamas, kad nemyli ju. Galėjai bent pasistengti pasakyti tai kuo mažiau jas įskaudinant, bet ne tau dzin ant kitu jausmu,- ji kalbėjo labai liūdnai. Ir jos akyse kaupėsi ašaros?.... Kas jai? Kas man? Kodėl man tai rūpi?
---------------------------------------------
Nauja dalis:) Taip ir nesulaukiau nuomoniu..... Na, bet dar bent kurį laika kalsiu toliau, nes esu parašiusi keleta daliu į priekį, bet kai jas visas sukelsiu nežinau ar kursiu toliau, ir ar jūs to norit? Jau neprašysiu parašyti nuomoniu, nes ju vis tiek negausiu..
-LoveMakesYouStronger
---------------------------------------------
YOU ARE READING
Kitokia/(Z.M)
FanfictionTai istorija apie mergina vardu Izabelė. Ji ne ta mergina kuri prie saves prisileidžia bet ka, draugus ji renkasi itin atsargiai. Bet ar persikraustymas ir noras pritapti visko nepakeis? O dar ir tas vaikinas(Z.M) 1 sezonas- baigtas✔️ 2 sezonas- bai...