24 dalis

1.3K 45 3
                                    

Tas nelemtas filmas pagaliau pasibaigė, kuo toliau tuo buvo baisiau.... Kita karta prieš sutikdama žiūrėti filma paklausiu kas per filmas. Taigi mes viska susitvarkėme ir aš pati pirma nupuoliau į viršu, nuėjau į vonia palindau po dušu jr persirengusi nuėjau į lova. Patikrinau savo telefona, atrašiau į visas žinites, ir pasidėjus telefona vėl kaip ir preita vakara atsisukau į langa ir susiruošiau miegoti, bet išgirdau beldima į duris ir jos prasidarė.
-Miegi?,- girdėjau Zayn balsa. Nieko neatsakiau geriau tegul galvoja, kad miegu, bes kitaip vėl mane apgaus..
-Žinau, kad nemiegi,- jis pasakė spėju nusišypsodamas, bent jau iš balso spėju.
-Tai ko klausi jeigu žinai,- pasakiau, ir tada susipratau, kad išsidaviau... Gerai greitai reikia plano!!! Nieko nesugalvoju, šį karta tikrai susi'fail'inau....
-O, tu rimtai nemiegi,- jis buvo nustebes. Aš truputi pasukau galva, kad jį matyčiau.
-Ne dar nemiegu,- atsakiau.
-Gal galiu ir šianakt su tavim meigoti?,- paklausė. Jis ka rimtai?! Pavaidinau, kad galvoju.
-Nemanau,- atsakiau,- ir be priežasties tai tikrai ne,- greit pridūriau, kad jam tikrai neliktu abejoniu.
-Bet aš turiu priežastį,- jis atsakė greitai, ir pradėjo artėti prie lovos.
-Kokia?,- susidomėjau.
-Mano lova visa šlapia ir aš nežinau kas ten nutiko,- jis atsakė, manau jis bando mane vėl apgauti, šį karta taip greitai nepasiduosiu.
-Taip imsiu ir patikėsiu,- atsakiau pažiūrėdama į jį nepasitikinčiu žvilgsniu.
-Tai einam galėsi pati pamatyti,- jis pasakė ir ištempė mane iš lovos į savo kambarį. Nuėjau prie jo lovos ir rimtai jinai visa šlapia. Jis ka pats į savo lova pripylė vandens, kad galėtu miegoti su manim? nemanau..
-Tai kaip jinai sušlapo?,- paklausiau jo, man buvo įdomu ka jis sugalvos.
-Aš nežinau, kai atėjau ji tokia buvo,- arba jis kalbėjo rimtai arba jis labai geras aktorius.
-Mhmm,- neišsidaviau, kad beveik patikėjau, ir pradėjau eiti link savo kambario.
-Eii, kur tu eini?-, išgidau Zayn balsa, sustojau ir atsisukau į jį.
-Miegoti,- pasakiau, lyg ir taip nebūtu aišku. Ir greitai nuėjau į savo kambarį, girdėjau, kad Zayn eina paskui mane, bet apsimečiau, kad negirdžiu. Kritau į lova ir kaip tik tuo pačiu metu išgirdau Zayn balsa.
-Tai galiu miegoti su tavim?, jis vėl paklausė. Manau reikia jį truputi paerzinti.
-O gal nori geriau miegoti su Chloe?,- paklausiau nors žinau, kad jeigu Chloe sužinotu tai manes nepasigailėtu...
-Ne, tavo lova patogesnė,- jis atsakė su šypsena veide.
-O tu jau spėjai ir Chloe lovoj pamiegot?,- paklausiau, kiek pašaipiai, mačiau kaip Zayn pasimėtė ir truputį sumišo.
-Ne, teisiog žinau,- jo balse girdėjosi sumišimas.
-Mhmm, taip ir patikėsiu,- norėjau jį dar truputi paerzinti.
-O gal ir spėjau, ir ka?,- jis taip pat pakeitė savo balso tona į kiek sarkastiška.
-Ne nieko, bet pagalvojau, jeigu jau išbandai visas lovas esančias šiame name tai šianakt gal miegok pas Harry arba Liam?,- toliau bandžiau jo kantrybe. Man patiko matyti kaip jis pasimeta ir nebežino ka atsakyti, bet pralinksmėja, nes į jo galva ateina nauja mintis.
-Aš tau ka į gėju panašus?,- jis vaidino, kad labai įsižeidė.
-O aš tau ka į kekše panaši, kad manai galintis bet kada ateiti į mano lova ir joje miegoti?,- mano balso tonas pakilo ir pati nesupratau kodėl, bet mano balsas pasidarė piktas, tačiau net pati nesitikėjau tokiu savo žodžiu... Bet Zayn akyse mačiau, nusivylima?
-Tu tikrai galvoji, kad mano nuomonė apie tave yra būtent tokia?,- jis kalbėjo tyliai ir jo balse galėjau girdėti liūdesį ir nusivylima. Toks jo klausimas mane išmušė iš vėžiu. Aš taip negalvoju, na gal kartais.... Bet tie žodžiais man tiesiog išsprūdo. Jaučiausiu truputi kalta dėl to, kad jį nuliūdinau.
-O kokia yra tavo nuomonė apie mane?,- paklausiau, taip pat labai tyliai. Mačiau kaip Zayn uždaro duris ir artėja prie mano lovos, ir galiausiai atsisėda priešais mane ir žiūri tiesiai man į akis.
-Aš manau, kad nors tu ir bandai atrodyti stipri, iš tikro taip nėra, tu tiesiog bijai prisileisti naujus žmones per daug arti saves, nes bijai būti įskaudina ir ižduota arba kažkas tai jau padarė praeityje. Bet iš tikro esi gera, nuoširdi ir labai meila, taip kartais prikrėti išdaigu ypač man, bet aš negaliu ilgai ant taves pykti, taip, iš pradžiu susierzinu, bet vėliau kai viska apgalvoju visos tos tavo išdaigos pasidaro tokios mielos ir nekaltos kaip ir tu pati,- jis patraukė mano plauku sruoga man nuo veido, ir toliau žiūrėjo man į akis. Aš negaliu patikėti, kad čia tas pats Zayn, dabar jis toks nuoširdus ir geras. Aš nieko jam neatsakiau, tiesiog pasislinkau toliau duodama jam ženkla, kad gali gultis šalia. Jis dar karta pažiūrėjo į mane, bet nesigulė šalia.
-Jeigu tai, kad aš esu šalia tave priverčia jaustis taip kaip tu sakiai, aš galiu eiti kur nors kitur,- jis pasakė rimtu balso tonu, bet pašnibždomis.
-Ne, viskas gerai,- pasakiau, nežinau kodėl, bet norėjau, kad linktu čia. Jis atsargiai atsigulė šalia manes taip, kad mūsu kūnai nesiliestu.
-Zayn, aš atsiprašau,- pasakiau tyliai ir visu kūnu atsisukau į Zayn, tačiau taip pat kaip ir jis atsiguliau taip, kad mūsu kūnai nesiliestu.
-Už ka?,- jis pasuko galva į mane.
-Už tai ka pasakiau,- aš tikrai, nuoširdžiai norėjau jo atsiprašyti už tai ka jam pasakiau.
-Tu neturi atsiprašyti už tai, kad pasakiai savo nuomone,- jo balsas skambėjo tvirtai, bet jis nebuvo piktas.
-Bet mano nuomonė nėra tokia, aš tai pasakiau ir net pati nesupratau kodėl,- pasakiau jam viska atvirai.
-Viskas gerai Izabele,- jis pasakė, tyliai atsiduso, jo balse galėjau girdėti liūdesį ir tuo pačiu pyktį. Ir kaip suprantu jis susiruošė miegoti. Aš taip pat apsiverčiau ant kito šono taip, kad matyčiau langa ir susiruošiau miegoti. Buvo keista žinoti, kad jis šalia manes, bet nejausti jo. Niekaip negalėjau užmigti..... Tyliai apsisukau taip, kad matyčiau jį, bet nepažadinčiau. Keleta akimirku jį stebėjau, jis buvo toks mielas ir geras, jeigu tik jis būtu toks visada..... Man kaip visada buvo labai šalta, tad sugalvojau gera išeiti. Zayn lova šlapia, bet antklodė ne. Tyliai išlipau iš lovos, išėjau iš kambario, nuėjau į Zayn kambarį paėmiau jo antklode ir tyliai grįžau į savo kambarį. Ramiai, kad nepažadinčiau jo, užtiesiau antklode ant tos lovos pusės kur miegu aš, nes Zayn kaip matau nėra šalta, jis vos prisidenges atklode. Ramiai įlipau į lova ir atsiguliau į savo vieta. Tačiau ši karta ne taip, kad matyčiau langa, bet taip, kad matyčiau Zayn, žiūrėjau į jį keleta minučiu.
-Kodėl nemiegi?,- išgirdau Zayn balsa.
-Negaliu užmigti,- atsakiau jam nemeluodama, bet ir nesakydama visos tiesos,- Aš tave pažadinau?,- paklausiau, tyliai.
-Ne aš taip pat negaliu užmigti,- jis atsakė, bet vis dar buvo užsimerkes.,- Kur buvai išėjusi?,- jis paklausė.
-Buvau tavo kambarį,- atsakiau, bet ne iki galo, nes jis pradėjo kalbėti.
-Ir ka ten dariai?,- jis atsisuko į mano visu kūnu ir dabar jau buvo atsimerkes.
-Ėjau pasiimti tavo antklodės, nes man kaip visada šalta,- nusijuokiau ir pakilnojau antklode kuria parsinešiau iš jo kambario. Jis taip pat nusijuokė.
-O dabar jau apšilai?,- paklausė taip pat nusijuokdamas.
-Dar ne, bet tikiuosi apšilsiu,- pasakiau ir dar labiau susisukau į antklodes.
-Aš niekaip nesuprantu, kaip gali žmogui visada būti taip šalta?,- jis paklausė, o aš pasijutau kaip nenormali.
-Taip pat kaip kitiems visada būna šilta,- patraukiau pečiais.
-Pavyzdžiui man?,- jis paklausė. Mes vis dar žiūrėjome vienas kitam į akis, jo akys labai gražios. Man šįvakar kažkas negerai..
-Pavyzdžiui tau,- atsakiau tyliai. O Zayn nusijuokė.,- Kas tau čia juokinga?,- paklausiau, nu, nes rimtai?!
-Ne nieko,- jis pasakė, ir pagaliau nebesijuokė iš manes.
-Taip ir patikėsiu,- suburbėjau sau po nosim, taip kad Zayn negirdėtu... Jis sugebėjo mane sunervnti nesakydmas man tiesios...Nu, bet mano logika tai ka žinau.... Jis guli visiškai šalia manes ir kambaryje tyliau negu bažnyčioj. Kokia tikimybė, kad jis manes neišgirs?! Jokia...
-Neburbėk kaip sena bobutė,-jis iš manes nusijuokė.
-Čia tik tarp kitko, bet šiaip tai tu vyresnis už mane,- pasakiau,- Koks tu jau senas, palyginus su manim,- greit pridūriau, ir vėl pradėjau jį erzinti.
-Tikrai?,- jis paklausė su ironija balse, ir tada pajaučiau jo pirštus sau ant šonu, ojjj ne tik ne tai....
-Ne ne aš tik pajuokavau, tu jaunas labai labai jaunas,- pradėjau kalbėti greitai, taip bandydama užbėgti jo veiksmas už akiu.
-Žinai, kad tokioms merginom kaip tu labai negražu meluoti?,- jis truputi pakilo iš lovos dabar jau beveik sėdėjo prieš mane. Man greitai reikia plano!!!! Nes kitaip jis mane užkutens taip kad....
-Tai aš ir nemeluoju,- toliau laikiausi savo žodžiu.
-Va dabar vėl melavai, ir už tai būsi nubausta,- jis pasakė ir jo veide iškart atsirado šypsena. Jis jau lenkėsi mane užkutenti....
-Palauk, susitarkim aš padarysiu bet ka tik nekutenk,- pasakiau, nes kutenimo aš bijau kaip velnio. Jis atsiraukė, ir jo veide pasirodė šypsena, šita šypsena aš jau mačiau tada kai mes pirma karta susitikom, ir ji nieko gero nežada...
-Šita šypsena aš jau mačiau,- pasakiau su labai keistu balso tonu.
-O aš maniau, kad visas šypsaus vienodai,- jis pasakė ir vaidino, kad nustebo.
-Nea,- papurčiau galva, dar labiau susisukdama į antklode.
-Na ir kada tu matei šia šypsena?,- jis paklausė pabrėždamas žodį "šia"
-Tada kai pirma karta susitikom,- pasakiau jau kiek garsiau, bet vis dar pašnibždomis.
-Tai tada jau žinau ko aš noriu,- jis pasakė dar plačiau išsišiepdamas. Sugebėjo mane rimtai sunervinti. Jis ka rimtai? Jis gal nesveikas? Vėl nori, kad jį pabučiuočiau?
-Tu rimtai nori, kad aš tave pabučiuočiau?,- paklausiau piktai, bet ir turėdama viltį, kad jis juokauja.
-Mhmm,- jis palingavo galva. Kur dingo tas Zayn kuris čia buvo taip nesenai, ir buvo toks geras ir mielas? Dabar aš buvau pikta ir nusivylusi.
-Žinai ka? Jeigu tokios salygos tada gali mane užkutenti, kad ir negyvai,- pasakiau ir sukryžiavau rankas. O jis tik nusijuokė.
-Štai todėl tu ir esi tokia išskirtinė,- jis nusijuokė ir atsigulė atgal į savo vieta.
-Išskirtinė?,- ka jis turi omenyje?
-Mhmm, žinai kai tu susirasi vaikina aš ji tikrai pasveikinsiu,- dabar visai nieko nebesuprantu...
-Ir kokia proga tu jį sveikinsi,- paklausiau.
-Su tokia, kad jis turės tokia gera ir ištikima mergina kaip tu,- po žodžiu dar labiau pasimečiau. Pakėliau akis į jį.
-O iš kur tu žinai, kad aš būsiu ištikima?
-Nes tu jau dabar esi ištikima,- kuo tokiau tuo jis darosi keistensis.
-Bet aš neturi kam būti ištikima,- mane balse vis dar girdėjosi pyktis dėl tokiu jo salygu.
-Būtent tu neturi jokiu įsipareigojimu, bet nepuoli ir nesibučiuoji su visais iš eilės.
-Na normalus žmones manau taip ir daro.
-Na tada aš nenormalus,- jis pasakė nerūpestingai.
-Žinai man tavo lovos reikalai tikrai nerūpi ir nenoriu nieko žinoti,- pasakiau greitai, kad jis nespėtu pasakyti, to ko aš nenoriu girdėti. Bet dabar aš susierzinus.
-Tu tikra?,- ne nu jis nesveikas.
-Visiškai,- patikinau jį. O is tik nusijuokė.,- Kas tau čia juokingo?
-Tu,- atsakė vos tramdydamas juoka.
-Aš tau ka į klouna panaši?,- paklausiau, o jam kaip suprantu tai pasirodė labai juokinga, nes pradėjo juoktis taip garsiai, kad bet kada galėjo pabusti kiti čia miegantys. Jam iš juoko prasidėjo traukuliai ar kažkas panašaus, bet jis vartėsi ir blaškesi po lova taip, kad... O ka man daryti?? Aš staigiai šoktelėjau lovoj visas antklodes patraukdama truputi toliau. Prisiartinau prie jo ir paėmusi jį už pečiu bandžiau prisipausti prie lovos, kad jis apsiramintu, bet kur tau, kažin ar jis išvis juto, kad aš kažka jam darau... Paskui greitai užguliau jį dalimi savo kūno ir ranka uždengiau jo burna, kad nutiltu, piršta pridėjau sau prie lūpu taip parodydama, kad tylėtu.
-Nusiraminai?,- paklausiau, kai jis jau atrodė normalesnis. Zayn palinksėjo galva, o aš lėtai patraukiau rankas nuo jo lūpu, įsitikindama, kad juoko priepuolis jam neprasidės iš naujo.
-Žinai prie šito galėčiau lengvai priprasti,- jis vėl buvo išsišiepes ir neslėpsiu tai atrodė tikrai seksualiai.
-Bet geriau nepriprask,- pasakiau, ir po truputi nuo jo pasitraukiau, bet tada buvau pritraukta atgal, ir jis mane apsikabines ramiai gulėjo. Aš buvau atsukus jam nugara todėl nemačiau ar jis užsimerkes ar ne. Tačiau nieko jam nesakiau, nes man tai patiko.
-Kodėl nesipriešini?,- jis paklausė su nuostaba.
-O nori, kad priešinčiau?, paskiau atsukdama į jį ir pažiūrėdama jam į akis.
-Ne,- jis nusijuokė,- Tik norėčiau sužinoti kodėl nesipriešini.
-O kam?,- aš nuleidau akis.
-Tam, kad žinočiau ka šįvakar padariau kitaip, kad tu nesipriešini ir galėčiau tai pakartoti,- jis atsakė paprastai. Aš vėl pakėliau akis ir žiūrėjau tiesiai į jo akis.
-Gal tai, kad šįvakar tu buvai geras, malonus ir mielas. Čia nebuvo to Zayn kurį pažinojau iki šio vakaro. Dabar tu buvai nuoširdus, ir toks man patinki daug labiau,- pasakiau, tyliai ir žiūrėdama į jos rudas akis.
-Žinai ka? šįvakar mes pirma karta normaliai kalbamės,- nei iš šio nei iš to Zayn pakeitė tema.
-Taip,- atsakiau paprastai ir negalvodama. Zayn daugiau nieko neatsakė.
-Zayn?,- po kurio laiko prabilau.
-Ka?,- ka jis paklausė, bet jo balsas nebuvo mieguistas, reikškias ji nemiegojo.
-Kodėl nebūti toks visada?,- paklausiau nei iš šio nei iš to.
-Aš visada toks būnu,- jis bandė man meluoti.
-O tu žinai, kad tokiems vaikinams kaip tu labai negražu meluoti,- aš naudojau jo žodžius prieš jį kaip jis kažkada padarė man. Aš atsisėdau į į lova, ir dabar buvau prieš jį.
-Tu naudoji mano žodžius prieš mane,- jis vaidino nustebusį ir pakėlė antakius.
-Jeigu tu neatsakysi, man nemeluodamas, tai aš ir padarysiu kaip tu žadėjai,- mhmmm aš žadėjau jį užkutenti.
-Bet aš nemeluoju,- jis rimtai išsidirbinėja čia. Nu tai ka, pradedam. Aš prišokau prie jo ir pradėjau kutenti jo šonus, truputį jį užguliau, nes jis labai judėjo ir bandė išsisukti, bet man nepavyko jo sulaikyti.
---------------------------------------------
Eina sau.... Šitoj dalį yra 2178 žodžiai! Niekada nemaniau, kad sugebėsiu parašyti tokia ilga dalį, bet ji pasirašė taip greitai, kad net pati nepastebėjau. Ir visi tie 2000 žodžiu yra apie vakara ir tai dar nėra to vakaro pabaiga, nes viskas bus tesiama kitoj dalį, bet tiesiog aš nenoriu, kad jiems šis vakaras pasibaigtu:(
Na, bet man asmeniškai šita dalis labai cute:)
Klausimas jums: Ar norite, kad jau kažkada greitu metu jie pradėtu draugauti ar eiti link to, ar dar patemti ir ju nesuvesti? Laukiu atsakymu:)
-LoveMakesYouStronger
---------------------------------------------

Kitokia/(Z.M)Where stories live. Discover now