Rytas. Pabudau, mudu su Zayn gulėjome lygiai taip pat kaip ir užmigome. Aš norėjau ramiai atsisukti į jį ir pažiūrėti ar jis tebemiega, tad jo ranku kurios tebebuvo ant mano kūno net nepajudinau. Kai galiausiai apsisukau, pamačiau dvi rudas akis kurios žiūrėjo į mane.
-Labas rytas, pažadinau?,- pasakiau vos jį pamačius, mano balsas buvo labai mieguistas
-Labas rytas, ne aš jau senai nebemiegu,- atsakė, nusišypsodamas, o aš jam atsakiau tuo pačiu.
-Žinau šita lova labai patogi,- nusijuokė Zayn.
-Žinau todėl su niekuo ir nesidalinu,- nusijuokiau.
-Kokia nedraugiška,- Zayn vaidino pikta, kas mane labai prajuokino ir aš pradėjau garsiai juoktis.
-Kas tau yra?,- paklausė Chloe kuri ka tik įlėkė į mano kambarį. Nu jo....- Ojjj, aš šito neturėjau ir nenorėjau pamatyti,- pasakė Chloe ir greit išėjo iš kambario.
-Ateina, o belstis tai jau nereikia,- murmėjo Zayn.
-Baik burbėti čia kaip senis ir kelkis,- pasakiau ir kėliausi iš lovos, bet greitai buvau sugražinta atgal.
-Dar pabūkim,- sušnibždėjo Zayn.
-Juk tu supranti, kad mes čia negulėsim visa diena,- pažiūrėjau į Zayn.
-Dėl manęs tai galim,- nusijuokė Zayn.
-O dėl manes ne,- pasakiau ir greitai iššokau iš lovos.
-Izeee,- aš pažiūrėjau į jį primerktom akim,- Izabeleee,- jis pasitaisė. Aš pasiėmiau rūbus ir nuėjau į vonia. Ten viska atlikau, apsirengiau, susišukavau ir išėjau.
-Tu į šita vonia ar į savo?,- paklausiau Zayn.
-Čia,- atsakė ir atsistojes nuėjo į vonia. Aš tuo tarpu paklojau lova, tada nuėjau prie spintos pasiimti batus.
-Ko čia taip ieškai,- Zayn paklausė vos išėjes iš vonios.
-Batu,- atsakiau ir tokiau ieškojau.
-Kam tau batai jeigu ka tik atsikėliai, žadi eiti kažkur?,- jis paklausė.
-Šeip tai jo, nereikia man tu batu,- pasakiau ir uždariau spinta. Kartu nusileidome į apačia kur jau sėdėjo visi kiti, jie labai keistai į mus žiūrėjo, bet nemanau, kad suprato tai jog mes miegojom kartu. Nuėjau į virtuve, pasidariau kavos ir ramiai vien atsisėdusi prie stalo gėriau kava, kai atėjo Chloe.
-Labas rytas, mums reikia pasikalbėti,- pasakė Chloe, o aš tik palingavau galva.-Dabar,- sušuko Chloe. Mes nuėjome į Chloe kambarį ir atsisėdome ant lovos.
-Na tai pasakok,- Chloe balsas labai ironiškas.
-Ka pasakot?,- pasitikslinu.
-Kodėl judu su Zayn gulėjot lovoj, ir dar apsikabinę?
-Nes mes buvom ka tik pabude,- netyčia išsiadaviau.
-Tai jūs ne tik gulėjot, bet visa nakti miegojot kartu,- jos balsas buvo nustebes.
-Taip išeina,- truputi pasimečiau.
-Gerai papasakok, kokia to priežastis,- toliau kamantinėjo Chloe.
-Priežasties kaip ir nebuvo, tiesiog, nežinau.....,- aš pati nežinojau atsakymo į šį klausima.,- Bet pasakiau, kad be jokios priežasties tikrai taip nebebus,- greitai pridūriau.
-O su priežastim?-, paklausė Chloe, keista, bet Zayn vakar manęs paklausė to paties.
-O tada ir pagalvosiu,- atsakiau nieko net negalvojusi,- ai gal keičiam tema,- greit pasakiau, nes nebenorėjau apie tai kalbėti.
-Gerai, apie ka pakalbam,- sutiko Chloe.
-Apie viska ir tuo pačiu nieka,- pasakiau ir mes pradėjome kalbėtis apie viska kas mums šovė į galvas. Taip kalbėjomės keleta valandu, bet jos prabėgo labai greitai.
-Aš jau noriu valgyti,- pasakė Chloe, ir mes nusileidome į apačia kur sėdėjo visi kiti.
-Kur jūs taip ilgai buvot?,- Džeisas paklausė vos mes parėjom.
-Chloe kambarį,- pasakiau ir nuėjau į virtuve. Keista Chloe norėjo valgyti, bet pasiliko prie vaikinu, nesvarbu.
Po kurio laiko į virtuve atėjo ir Chloe.
-Kaip noriu valgyti,- Chloe šūkavo bėgiodama po virtuve ir ieškodama ka pavalgyti. Galiausiai iš spintelės pasiėmė sausainiu kiek tik rado, ir atsisėdo prie manes.
-Na tai apie ka kalbėjai su vaikinais?,- paklausiau neištvėrusi.
-Ajjjj, apie nieka,- jos balse girdėjau sumišima.
-Mhmm,- ji man labai keista kažkokia pasidarius. Tai ir sėdėjom kol atėjo Džeisas ir Liam.
-Mes žiūrėsim filma, prisidėsit?,- paklausė jol ieško ka pasiimti valgyti.
-Prisidėdim, vistiek neturim ka daugiau veikti,- Chloe atsakė už mus abi. Taigi su Chloe nuėjom į svetaine kur jau sėdėjo visi kiti. Vietos buvo dvi, prie Džeiso ir prie Zayn, aš jau ėjau link Džeiso kai prie manes priėjo Chloe.
-Gal gali sėstis prie Zayn aš noriu čia sėdėti,- paprašė ji. Aš aišku ir nuėjau prie Zayn. Gal Chloe patinka Džeisas, aš visai sutikčiau mano geriausia draugė su mano broliu, gal ir neblogai. Taigi filmas prasidėjo, ir tai buvo siaubo filmas, aš žiauriai bijau siaubo filmu, bet tikiuosi kaip nors pavyks jį pažiūrėti... Pradžia nebuvo baisi, bet dabar......
-Buuuu,- staigiai sušuko Zayn per visa kambarį, ir aš taip pašokau iš savo vietos lyg nežinau..... Žodžiu žiauriai išsigandau.
-Tu nesveikas gal?,- pažiūrėjau į Zayn.
-Kaip matai sveikas, ir net labai,- atsakė jis, vos tramdydamas juoka. Jam mat labai juokinga, kad aš išsigandau. Nu nieko atsiims....
-Dar toks "bairis" ir nebebūsi toks sveikas,- pasakiau ir atsisėdau atgal į savo vieta.
-Tu man grasini?,- paklausė Zayn pasisukes į mane.
-Ne, tik įspėju,- pasakiau ir nusisukau nuo jo. Po kurio laiko pamačiau, kaip Chloe su Džeisu šnabždasi ir vis žvilgčioja į mane ir Zayn. Apsižvalgiau nu nieko neįprasto, kas jiems negerai? Jie staiga atsistojo ir išėjo į antra aukšta, ot šelmiai, pagalvojau ir nusijuokiau iš savo minčiu. Jie parėjo po kokiu geru penkiu minučiu, taip greitai? nemanau... Kažkas čia labai keista, reikės juos stebėti.
---------------------------------------------
Taigi nauja dalis:) Kodėl neparašot nuomoniu?:( Kita dalis bus tik tada kai sulauksiu bent keliu nuomoniu, arba po gana ilgo laiko tarpo:( nes visiškai nebėra motyvacijos, o ir skaitytoju tai daugėja tai mažėja ir nesuprantu, kas negerai? Aišku labai dėkoju toms nuolatinėms skaitytojoms kurios skaito, spaudžia vote, bet gaila nepalieka nuomoniu, bet vistiek labai AČIŪ!:)*
-LoveMakesYouStronger
---------------------------------------------
YOU ARE READING
Kitokia/(Z.M)
FanfictionTai istorija apie mergina vardu Izabelė. Ji ne ta mergina kuri prie saves prisileidžia bet ka, draugus ji renkasi itin atsargiai. Bet ar persikraustymas ir noras pritapti visko nepakeis? O dar ir tas vaikinas(Z.M) 1 sezonas- baigtas✔️ 2 sezonas- bai...