IZABELĖ
Kai Zayn atėjo į kambarį žinojau, kad tai nesibaigs geruoju, bet pasakiau jam viska atvirai. Pati nepajutau kaip mano akyse susikaupė ašaros, kodėl? Todėl, nes buvau pradėjusi tikėti, kad jis gali pasikeisti ir jau keičiasi. Tikėjau, kad kažkada jam užteks vienos merginos, jis ja mylės, gerbs ir neskaudins. Bet šiandien ryte supratau, kad jis visada liks tas pats Zayn ir tai mane labai nuliūdino, pati nežinau kodėl.... Ryte toms merginoms taip pasakiau ne dėl to, kad linkėčiau blogo ar panašiai... Tiesiog nenorėjau, kad Zayn jas įskaidintu....
Po mano pasakytu žodžiu Zayn nieko neatsakė, o tiesiog buvo liudnas bei nusimines. Neaišku dėl kokios priežasties, juk tai jis įskaudino merginas, o ne merginos jį.
-Zayn tai viskas gerai?,- paklausiau ir kadangi jis buvo nuleides galva man teko pasilenkti arčiau jo, tam, kad matyčiau jo akis.
-Nejaugi tu tikrai manai, kad aš nieko nemoku mylėti?,- jo klausimas tikrai mane nustebino.
-Zayn, aš tikiu, kad tu myli savo šeima, bet aš kalbėjau apie meile merginai,- pasakiau bandydama jį nuraminti, nes man nepatiko, kad jis toks liūdnas.
-Viskas aišku,- jis tik tiek pasakė ir atsistojo eiti lauk iš kambario.
-Zayn,- kreipiausi į jį kai jis buvo prie pat duru, jis atsisuko. Aš priėjau prie jo ir uždėjau savo ranka jam ant skruosto, švelniai jį paglostydama,- Zayn jeigu aš tau galiu kuo nors padėti, tai tu tik pasakyk aš būtinai padėsiu kuo tik galėsiu,- pasakiau raminančiu balso tonu. Jis tik pasukiojo galva į šonus.
-Žinai šiaip tai gali man padėti,- jis pasidarė žvalesnis, ir aš net nesureagavau kai jis mane prispaudė prie sienos ir pabučiavo. Nežinau kodėl, bet atsakiau į jo bučinį. Jis tai pajutes tik dar labiau jį pagilino, o kai jau atsitraukė ir ėjo pro duris aš jį pačiupau už rankos ir prisitraukiau dar vienam bučiniui. Pati nesupratau savo veiksmu. Jutau kaip jis per bučinį nusišypso. Kai mums pritrūko oro ir mes atsitraukėme Zayn pažiūrėjo man į akis.
-Kaip tai suprasti?
-Tai tu gali mane bučiuoti kada nori, o aš ne?,- pasakiau nusijuokdama,- Bet jeigu nenori galiu daugiau tai nedaryti,- greitai pridūriau.
-Ne, ne aš neiko prieš,- pasakė ir pakštelėjes man į lūpas išėjo iš mano kambario. Dabar jis buvo linksmensnis. O aš stovėjau išsišiepusi kaip kokia durnė.... Šeip turėčiau gailėtis to ka padariau, bet negana to, kad nesigailiu, tai dar ir džiaugiuosi, kad tai padariau. Tačiau geriau būtu daugiau nepasiduoti tokioms silpnumo akimirkoms, ir to nekartoti, bei jam nepastebint laikytis nuo jo toliau. Netrukus kažkas pasibeldė į mano kambario duris, aš jas atidariau ir ten buvo Chloe.
-Labas,- pasakiau ir įsileidau ja į kambarį. Mes atsisėdome ant lovos.
-Gal nori su manim nueiti į prekybos centra ir apsipirkti, nes šį vakara vėl eisim į kluba,- na man tikrai būtu ne pro šalį kur nors išeiti. O ir į kluba ka apsirengti ka neturiu, juk dvi dienas iš eilės nesivilksiu tos pačios suknelės...
-Tai aišku,- bandžiau pajunkti savo gera nuotaika.
-Tai eime,- mes išėjome iš kambario. Po penkiolikos minučiu jau buvome prekybos centre ir ieškojomės sukneliu. Matovomės viena suknele po kitos, mano nuotaika tikrai pagerėjo. Ir man patiko taip mergaitiškai leidžiamas laikas, tai buvo smagu ir aš buvau to labai pasiilgusi. Galiausiai mes radome sukneles. Chloe išsirinko juoda suknele kuri dailiai prigluso prie jos kūno, ji buvo trumpa, bet ne per trumpa. Na, o aš išsirinkau ryškiai raudona suknele, kuri buvo trumpesnė už Chloe, na ji skirta tikrai tik klubui, o ne kokias gimtadieniui ar panašiai.
-Davai pasidarom galutinai mergaitiška diena! Kai parvarysim namo visiškai nekreipiam dėmesio nei į viena vaikina, ignuorajam juos, nepratariam nei vieno žodžio ir panašiai, kad jie mums netrukdytu. Nepratarkim jiems nei vieno žodelio. Nueisim į kurios nors kambarį pasidažysim, susitvarkysim plaukus, pasiruošim. Aišku nuėjusios į kluba jau nebeignoruosim vaikinu, nes ten tikrai bus gražuoliuku,- nusišypsojau ir tikėjausi, kad Chloe sutiks.
-Gerai,- ji atsakė greitai, atrodo ji taip pat apsidžiaugė. Galiausiai grįžome namo. Vaikinai uždavinėjo klausimus, o ypač atkaklūs buvo Zayn ir Džeisas, na dėl Džeiso suprantu jis mano brolis, bet Zayn. Bet mes su Chloe ju nesiklausėm ir nuėjom į Chloe kambarį, kur ir nusprendėme ruoštis.
-Na ka pradedam!,- pasakė Chloe ir mes pradėjome ruoštis. Buvau labai pasiilgusi taip mergaitiškai leidžiamo laiko.
-Gaila nepasiėmiau garbanojimo žnypliu, garbanos čia labiau tiktu negu tiesus plaukai.
-Aš turiu, einu į savo kambarį ir atnešiu,- tai pasakiusi išėjau iš Chloe kambario. Eidama prie savo kambario girdėjau, kad kažkuris iš vaikinu lipa laiptai, tad tik paspartinau žingsnį. Na, bet aš nebūčiau aš jeigu bandydama neatkreipti dėmesio netrinktelčiau kambario duru. Na, bet nemanau, kad kam nors tai įdomu. Tarp savo daiktu suradau garbanojimo žnyples ir susiruošiau eiti iš kambario, tačiau vos atidarius kambario duris, vos negavau infarkto, nes tiesiai už ju stovėjo Zayn. Ko jam čia? Paklausčiau, bet negaliu, juk su Chloe susitarėme vaikinams nepratarti nei vieno žodelio. Zayn mane įstūmė į mano kambarį, o mano akys išsprogo, aš buvau labai nustebinta jo tokio elgesio ir pasimečiau. Zayn priėjo arčiau manes, bet aš jam negaliu nieko pasakyti....
-Tu mane ignoruoji?,- jis visai kvailas, nemato, kad nei su vienu iš ju nesikalbam. Aš pasukinėjau galva į šonus tai duodama jam neigiama atsakyma, bet be žodžio kaip su Chloe ir susitarėm.
-Tai kodėl nesikalbi?,- kaip dabar atsakyti?? Pastūmiau jį šalin nuos saves ir susiradau popieriaus lapa bei tušinuka. Aš tikra kvaiša, negaliu man nusileisti taisyklėms kurias pati sugalvojau.... Ant lapo parašiau "negaliu" kaip nori taip ir tegul supranta, nežadu čia su juos užsiimti.
-Negali?,- jis matomai nieko nesuprato. Aš vėl pasukiojau galva į šonus duodama neigiama atsakyma.
-Kodėl negali?,- naujaugi jis tikrai toks kvailas?! Aš numojau ranka ir išėjau iš kambario.
-Kur taip ilgai buvai?,- paklausė Chloe vos įėjau į jos kambarį.
-Aiii, Zayn...,- numykiau, ir padėjusi garbanojimo žnyples ant stalo toliau ruošiausi.
-Ir ko norėjo Zayn?- ji toliau klausinėjo. Kodėl jai visada įdomu apie kalbėjausi su Zayn?
-Jis klausė kodėl jį ignoruoju, bet kvailelis nemato, kad mes ABI nei su vienu iš vaikinu nekalbam,- nusijuokiau.
-Tu jam rūpi.
-Mhmm, kurgi ne. Pirma nesamonė, kad jam apskritai kažkas rūpi, o antra, kas jam rūpiu AŠ.
-Tu gal to ir nepastebėjai, bet Zayn keičia....
-Viskas baigiam šita tema,- nutraukiau Chloe, nes jau žinojau ka ji nori pasakyti,- Nes kitaip nespėsim susiruošti, pasakiau ir toliau ruošiausi. Kai baigėme su mūsu makiažais ir plaukais, nuėjome rengtis. Galiausiai Chloe buvo su juoda suknele kuri nesiekė keliu, jos plaukai lengvai krito ant pačiu, o makiažas buvo tikrai labai gražus smokey eyes jai labai tiko. Na o aš kiek kitaip, buvau su trumpa raudona suknele kuri pabrėžė mano figūra, juodi aukštakulniai kurie padarė mane gerokai aukštesne, plaukai buvo ištiesinti, o makiažas panašus kaip ir Chloe. Na tikiuosi bent šiandien pavyks susipažinti su kokiu gražiu vaikinu. Ir tik tegul pabando Zayn padaryti kažka panašaus kaip vakar, tai jam tikrai geruoju nesibaiks!!!
-Na ka jau laikas,- Chloe nutraukė mano mintis.
-Tu eik aš tuoj, tik manes nepalikit,- nusišypsojau ir nuėjau pasiimti keletos daiktu, o Chloe išėjo. Staiga išgirdau, kad iš kiemo išvažiabo mašina, na nieko mes visada važiuojame dviem automobiliais, tai vistiek kasnors dar bus namie. Pasiėmiau rankine ir lipdama laiptais pasitikrinau ar viska pasiėmiau viska ko reikia.
-Galim važiuoti,- pasakiau vis dar knisdamasi po rankine.
-Kur?,- paklausė spėkit kas?! Ne tikrai ne Zayn.... Kodėl pasiliko būtent jis.
-Į kluba?,- pasakiau lyg ir taip nebūtu aišku.
-Ir su kuo žadi važiuoti?
-Su tavim, nes kaip matai čia daugiau nieko nėra.
-Šiandien aš neisiu į kluba,- buvo keista tai girdėti iš JO.
-Tai gerai galėsi neiti tik mane nuvešk,- pasakiau, o Zayn atėjo prie pat manes.
-Kas už tai?,- paklausė pašnibždomis, mhmm žinau aš tuos jo žaidimus, na gerai pažaiskim.
-O ko nori?,- paklausiau taip kaip ir jis.
-Hmmm,- apsimetė, kad galvoja,- Gal bučinio,- jis nusišypsojo ta šelmiška šypsena.
-Gerai, bet pirma gausi nuvešti,- jeigu žaisti tai žaisti. Aišku aš jam tikrai neduosiu to ko jis nori.
-Gerai,- atsakė ir mes nuėjome į mažina. Galiausiai kai privažiavome kluba Zayn pastatė mašina, o aš jau norėjau lipti iš mašinos kai....
---------------------------------------------
Vote ir nuomoniu:))))
-LoveMakesYouStronger
---------------------------------------------
YOU ARE READING
Kitokia/(Z.M)
FanfictionTai istorija apie mergina vardu Izabelė. Ji ne ta mergina kuri prie saves prisileidžia bet ka, draugus ji renkasi itin atsargiai. Bet ar persikraustymas ir noras pritapti visko nepakeis? O dar ir tas vaikinas(Z.M) 1 sezonas- baigtas✔️ 2 sezonas- bai...