32 dalis

1.1K 41 5
                                    

Dabar mes sėdim apsikabine mano lovoj, ir daugiau nieko neveikiam, nei kalbam nei ka. Man to ir užtenka turėti jį šalia ir žinoti, kad dabar jis mano.
-Apie ka galvoji,- iš mano minčiu mane pažadino Zayn.
-Šiaip apie gyvenima,- pasakiau beleka, o jis nusijuokė,- Kas tau čia juokingo,- vaidinau tipo pikta, bet man tai sunkiai sekėsi.
-Žinai jeigu man kas nors būtu seniau pasakes, kas aš tave taip pamilsiu ir dabar mes čia sėdėsim, tai būčiau ta žmogu palaikes geriausiu atveju asilu,- jis pradėjo dar labiau juoktis.
-Aš taip pat,- aš pradėjau juoktis kartu su juo,- Prisimeni kaip mes pirma karta susitikom?,- paklausiau šiaip klausimo, toks biški lempinis, bet nieko.
-Kur čia pamirši,- jis truputį nurimo.
-Nuo dabar mes pradėsim kaupti bendrus prisiminimus,- aš jam nusišypsojau.
-Mes ju jau turim, pavyzdžiui kai pirma karta susitikom tu man trenkiai ir tu buvai pirma mergina kuri mane atstumė, o kai su Chloe buvai prekybos centre galvoji, kad nemačiau kaip išsitempiai ja iš parduotuvės, kad tik nereikėtu susitikti manes, arba kai žaidėm T/D ir Harry liepė tau miegoti mano kambaryje kaip gudriai apėjai jo užduotį ir neįsileidai manes į kambarį, o ryte aš buvau parsivedes ta blondine prisimeni?,- aš paliksėjau,- Tu mums į kava pridėjai druskos.
-Aš bandžiau padėti tos blondinės šiaudams,- suvaidinau "Aš tik gero norėjau", Zayn nusijuokė ir toliau pasakojo:
-Paskui vėl žaidėm T/D ir aš tau liepiau miegoti su manim, mano kambaryje, o tu mane išvadinai savimyla, tada mes pirma karta miegojom kartu ir ta naktį supratau kokia tu esi užsispyrusi, nes visa naktį vis nuimdavai mano rankas nuo savo liemens, nors neilgai trukus aš vėl tave apsikabindavau, ir taip visa naktį, arba kai tu gaminai, o aš norėjau tau padėti ko pasekoje prasidėjo maisto karas, o tada grįžo Chloe su Niall, ju reakcijos buvo nepakartojamos,- mes nusijuokėme,- Vėliau sekė pirma naktis kai tu man leidai, kad tave apsikabinčiau, man jau tada tai labai patiko, o ryte aš su kitais vaikinai apšaudėm jus miegančias su vandens šautuvais, bet man neblogai atkeršyjai su tau rožiniais plauku dažais, ta naktį aš negrįžau nakvoti, o kita diena tu mane užtikai su blondine ne pačioj geriausioj situacijoj,- jis pasikasė kakla.
-Aš maniau, kad ja užmušiu,- pasakiau jam rimtai, nes taip ir buvo.
-Patikėk ir aš taip maniau,- jis nusijuokė,- Tu jau tada manes pavydėjai,- jis vėl nusijuokė.
-Visai nepavydėjau,- pasakiau rimtai.
-Tikrai?
-Nu gal truputį,- jis moka mane paveikti.
-Po šio įvykio tu nutraukiai T/D užduotį ir pasakiai, kad nebemiegosi toj lovoj, vėliau jūs su Chloe iš balkono apypylėt mus visus su lediniu vandeniu, bet bent jau dabar pripažink, kad mintis buvo tikrai tavo.
-Gal ir mano,- nutesiau paskutinį žodį, lyg tiksliai nežinočiau.
-Tada tu įkritai į baseina ir apgavai mane, kad nemoki plaukti taip priversdma mane šokti taves gelbėti, ta patį vakara aš pamelavau, kad atnešiau anklodžiu taip norėdamas sužinoti ar tau tikrai nešalta, ir tu atrodei labai mielai kai man meluodama bandei išsisukti, bet tau nepavyko, taip ta vakara mes pirma karta miegojom kartu be jokiu T/D užduočiu ir panašiu nesamoniu, man tai labai patiko,- nusijuokėm,- O ryte mus pametė Chloe kuri kaip viesulas įsiveržė į kambarį, o vėliau ji pati prisidėjo prie to, kad mums tektu miegoti , ji su Džeisu pripylė mano lova vandens, tad mes vėl miegojom kartu, ta naktį mes pirma karta susipykom,- jis truputį nuliūdo, aš paglosčiau jo skruosta, leisdama jam suprasti, kad viskas gerai,- Tu pasakiai, kad galvoji jog mano nuomone tu man esi kekšė, tai man buvo labai skaudu ir tai nebuvo tiesa aš niekada apie taip negalvojau, ir tada tau pasakiau tikraja savo nuomone apie tave, taip pat naktį pasakiau, kad aš pasveikinsiu tavo vaikina, kad turės tokia nuostabia ir ištikima mergina, tai va dabar galiu sveikinti save,- mes nusijuokėm, o aš dar labiau prisiglaudžiau prie jo,- Ta naktis man labai įsimintina, nes tada mes pirma karta atvirai pasikalbėjom, kita diena sekė kerštas Chloe ir Džeisui ko pasekoje su medumi ant galvos likome visi keturi, vėliau tavo šaltas dušas, tada vėl tavo kerštas, arbata su laisvinamaisiais, tu nuo manes pabėgai, bet aš tave radau po šiomis pagalvėmis,- jis pakilnojo pagalves į kurias pats buvo atsirėmes aš nebuvau į jas atsirėmus, nes mano pagalvė buvo Zayn ant kurio aš gulėjau,- Tada klube pamačiau kaip tave pabučiuoja kitas ir įniršau, o vakar vakare aš tau išsakiau viska ka jaučiu, nors galvojau, kad tu miegi, o tu mane vėl apgavai,- jis nusijuokė ir prisitraukė mane dar arčiau saves, na dar arčiau turbūt neįmanoma,- Ir šiandien nors ir ne pačiomis geriausiomis aplinkybėmis, bet tu man pasakiai, kad viska girdėjai, ir va dabar mes sėdim čia. Tai manau musu bendri prisiminimai jau senai pradėjo kauptis.
-Žinai per visa ta laika aš tau tikrai nemažai prikrėčiau.
-Nemažai? Per visa mano gyvenima visi mano draugai sudėjus man nėra prikrėte tiek išdaigu kiek tu man prikrėtei per tokį palyginus neilga laiko tarpa,- mes nusijuokėm.
-Na, bet nesakyk, kad nebuvo liksma,- nusijuokiau.
-Gal...
-Kas gal? Dabar mano išdaigos galės būti dažnesnės, manau vistiek jartu praleisim daugiau laiko.
-Dėl laiko leidimo sutinku, bet tavo išdaigu galim jr atsisakyti,- jis kalbėjo taip yg prašytu ir tai man kėlė juoka.
-Na tau teks pasirinkti ar būti su manim ir mano išdaigom, ar visai nebūti,- vaidinau rimta.
-Na tada tiks ir su išdaigom,- tai pasakes Zayn pakštelėjo man į lūpas.
-Zayn, o ka mes sakysim kitiems?,- paklausiau po keletos minučiu tylos.
-Ta prasme?
-Na dėl mūsu, juk mes nelabai sutardavom jie greitai pastebės, kad kažkas kitaip.
-O tu nori tai slėpti?
-Ne, aš tai ne, kodėl turėčiau to norėti? Galvojau, kad gal tu kolkas nenori niekam nieko sakyti.
-Mes jiems nieko nesakysim, o kai patys supras, nemeluosim. Aš tikrai nenoriu slėti savo meilės tau, aš norėčiau visiems visiems pasaulio žmonėms pasakyti kaip stipriai tave myliu,- Zayn vėl mano pabučiavo, tik dabar bučinys buvo ilgesnis ir aistringesnis.
Taigi jau vakaras, kolkas niekas nieko nesuprato, tik sulaukėme keletos keistu žvilgsniu. Na, o dabar ruošiamės žiūrėti filma. Mes su Chloe darome užkandžius, o vaikinai jau sėdi svetainėje ir renka filma.
-Ize, tau viskas gerai?,- iš mano minčiu mane ištraukė Chloe balsas.
-Taip, o kas yra?
-Tu šiandien atrodai kažkokia labai laiminga,- Chloe pažiūrėjo į mane kiek įtariai.
-Nes tokia ir esu,- gal šito sakyti nereikėjo.
-Ir ko.....
-Ar jūs dar ilgai?,- iš svetainės pasigirdo Zayn balsas, kuris išgelbėjo mane nuo Chloe klausimu.
-Jau ateinam,- pasakiau ir kartu su Chloe pasiėmusios visus užkandžius nuėjome į svetaine.
-Kokį filma žiūrėsim?,- paklausiau vos padėjusi užkandžius ant stalelio.
-Siaubo,- pasakė Zayn.
-Vėl?!,- jis specialiai mane bando įvauginti. Nekreipiau dėmesio į kitus ir nuėjau atsisėsti šalia Zayn.
-Nebijok aš būsiu šalia ir tave apsaugosiu,- Zayn pašnibšdėjo man į ausį ir sunėrė mūsu pirštus.
-Tikiuosi,- atsakiau jam ir pradėjau žiūrėti filma. Filmas jau eina į pabaiga, o tuo tarpu aš jau beveik sėdžiu ant Zayn, aš prie jo taip prisispaudusi, kad nemaniau, jog taip įmanoma. Nežinau ir kodėl aš taip bijau siaubo filmu?! Bet kai Zayn šalia man iš karto pasidaro geriau ir nebėra taip baisu. Chloe, Džeisas, Liam ir Niall filmo metu gan dažnai stebėjo mus su Zayn, bet man tai nerūpi, svarbiausia mes jiems nemeluojam, o tiesiog nesakom visos tiesos. O tai juk ne vienas ir tas pats?! Tas nelemtas filmas pagaliau baigėsi.
-Pagaliau pasibaigė, kita karta tu tikrai neberinksi filmo!,- pasakiau Zayn, vet manau girdėjo visi.
-Dar pažiūrėsim,- Zayn nusijuokė. Mes su Chloe atsistojom ir pradėjome tvarkytis. Aš pasilikau plauti indu, o Chloe jau nuėjo į savo kambarį. Baigusi plauti indus ir viska virtuvėje sutvarkiusi, užlipau  antra aukšta jr nuėjau į savo kambaryje esančia vonia. Nusiprausus ir viska susitvarkius, apsirengiau savo pažama, o ja sudaro maikutė ir trumpi šortukai. Išėjusi iš vonios pamačiau mano lovoje jau gulintį Zayn, nusišypsojau nuo matomo vaizdo. Išjungiau kambaryje šviesa, palikau tik lempute prie lovos ir atsiguliau šalia Zayn. Zayn pramerkė akis ir pažiūrėjo į mane.
-Juk dabar jau galiu miegoti su tavimi,- Zayn paklausė ir nusijuokė.
-Tu dabar privalai miegoti su manimi,- paaiškinau jam.
-Man taip patinka,- Zayn prisitraukė mane arčiau saves, aš galva pasidėjau ant kietos Zayn krūtinės.
-Labanakt,- Zayn pakštelėjo man į plaukus.
-Labanakt,- aš jam atsakiau, ir pakelisi galva pabučiavau jį. Po kurio laiko pajutau, kad Zayn krūtinė kilnojasi ramiai, kas reiškia, kad jis užmigo. Netrukus užmigau ir aš pati.
---------------------------------------------
Nauja dalis!! Nepamirštam vite ir nuomoniu. Jau senai begavau detaliu nuomoniu ir visai norėčiau sužinoti jusu nuomone apie istorija kai jau esu parašiusi mano manymu tikrai gan nemažai:))
                         -LoveMakesYouStronger
---------------------------------------------

Kitokia/(Z.M)Where stories live. Discover now