Jau pietus mes su Chloe čia vienintelės merginos tai dažniausiai mes ir gaminam... Šiandien nusprendėme gaminti pica, bet ingridientu buvo tik picos padui, nebuvo nei sūrio nei daržoviu ar panašiu dalyku...
-Kasnors važiuokit į parduotuve nebėra ko valgyti,- paprašiau.
-Aš tingiu,- suniurzgė Zayn.
-Tai gerai tu gali ir nevažiuoti, tu čia nevienintelis,- suniurzgiau, kad jis tikrai girdėtu. Bet tada prisiminiau, kad Džeisas, Harry, Liam ir Louis kažkur išvažiavo ir neaišku kada parvažiuos na ka liko tik Niall..
-Niall tu gali?,- tikiuosi sutiks, aišku sutiks nevalges tai tikrai, kad nebus..
-Tai aišku,- išgirdau Niall.
-Gerai su tavim važiuos dar ir Chloe,- pasakiau pažiūrėdama į Chloe. Jo vieno tai tikrai negalima išleist...
-O aš kol jūsu nebus padarysiu picos pada,- pasakiau Chloe. Ji linktelėjo ir išėjo iš virtuvės. Netrukus išgirdau, kad jie jau išvažiavo. O aš kibau į darbus.
-Gal padėti?,- išgirdau Zayn, ir pajaučiau jo rankas apsivijusias mano liemenį.
-Patrauk rankas,- pasakiau tyliai, nes šiandien tikrai buvau gan geros nuotaikos ir nenorėjau su nieko pyktis. Jis net nepajudėjo.
-Paduok man miltus,- pasakiau pagalvojus, kad kai jis turės juos paimti tai tikrai pasitrauk nuo manes. Ir taip jis pasitraukė. Bet tada pajutau kad jis barsto ant manes kažka, MILTUS....
-Nori karo? BUS,- pasakiau ir išplėšiau iš jo ranku visa miltu pakuote ir suverčiau jam ant galvos. Jis visas buvo baltas. Bet tada jis mane norėjo pulti ir aš buvau priversta bėgti. Tačiau jis mane pagavo ir suspaudes savo glėbį pradėjo mane teplioti, galiausiai aš išsilaisvinau. Tai mes bėgiojom kol nepamatėm, kad grįžo Niall su Chloe.
-O jūs jau grįžot.- pasakiau kiek nustebusi, nes mes su Zayn visa tai laika begiojom vienas nuo kito. Jis buvo visai kitos atrodė toks draugiškas ir mielas..
-Kas čia buvo?,- Chloe su Niall paklausė vos atidžiau apsižvalge po virtuve, nors nereikėjo būti labai atidžiam, kad pastebėti tai..
-Virtuvė atrodo kaip po karo,- pridūrė Chloe.
-Nu mes su Izabele čia biški pažaidėm,- paaiškino Zayn. Mhmm "pažaidėm".
-Tai ka reikėtu susitvarkyti,- pasakiau ir visi ėmėmės darbo.
Kai pagaliau susitvarkėm noras gaminti tikrai buvo dinges. Tad tiesiog paskambinom Džeisui ir paprašėm, kad patvažiuojant parvežtu picu.
-Pagaliau,- suniurzgė Niall kai pro duris įėjo Džeisas Ir kiti. Visi puolėme prie picu, kai visi pasiėmėmė po pica susėdome prie stalo.
-Zayn!,- sušaukiau kai pamačiau, kad jis iš manes vagia pica.
-Ka?! Aš tik norėjau paraugauti,- pasakė nekaltai. Aš pažiūrėjau į jo pica ir į savo.
-Zayn, bet jos vienodos,- pasakiau kai pamačiau, kad jos identiškos.
-Ne tavo skanesnė,- suburbėjo pilna burna.
-Mhh,- suniurzgiau žiūrėdama į Zayn.
Kai pavalgėmė viska susitvarkėme, dar truputi visi pasėdėjome ir visi nuėjo miegoti. Tačiau aš miego dar visai nenorėjau. Nuėjau į Zayn kambarį, nes juk aš ten turiu miegoti... Zayn jau išėjo iš vonios ir gulėjo lovoje.O aš pasiėmiau telefona ir įėjau į facebook'a, tada pamačiau vaikina su violetiniais plaukais ir tai patraukė mano akį. Man kilo puiki mintis. Prisiminiau, kad Chloe turi rožiniu plauku dažu kurie po keliu plovimu nusiplauna. Greit išlipau iš lovos ir nuėjusu prie Chloe kambario duru pasibeldžiau, ji dar nemiegojo ir atidarė duris.
-Puiku,- nusišypsojau ir iėjau į jos kambarį.
-Kas buvo?,- paklausė Chloe.
-Man reikia kai ko,- pasakiau jai,- Man reikia tavo plauku dažu,- pasakiau ir laukiau jos atsakymo, tikiuosi ji juos pasiėmė.
-Nu gerai, o ka tu su jais darysi?-, paklausė labai keistai į mane žiūrėdama.
-Kaip tai ka plaukus dažysiu,- atsakiau lyg ir taip nebūtu aišku..
-Tai aš suprantu, kad ne sienas.
-Nesvarbu paaiškink kiek reikia pilti į šampūna, o tokiau viska pamatysi pati. Ji nuėjo į vonia ir parėjobsu plauku dažu buteliuku.
-Gerai, jeigu nori normaliai rožinės tai reikia 5-6 lašu, o jeigu ryškiau tai 8-9, bet aš pyliausi 6 lašus ir matai, kad spalva tikrai ryški taip kad atsargiai.
-Gerai gerai,- pasakiau ir paėmiau iš Chloe ranku buteliuka su dažais.
Kai parėjau į kambarį Zayn dar nemiegojo tad turėjau praslinkti nepastebėta. Man pavyko. Nuėjau į vonia pirma atlikau visa savo vakaro rutina, persirengiau į pižama. Ir tada jau norėjau imtis dažu, bet į duris pradėjo belstis Zayn. Ir aš greit pasislėpusi dažus išėjau iš vonios ir įleidau Zayn. Per ta laika dažus paslėpiau tarp savo daiktu ir atsiguliau į lova. Šįvakar taip buvo šalta, bet Zayn jau tikrai nieko nebesakysiu.. Staiga pajutau, kad lova įdumba kas reiškia Zayn jau atsigulė.
-Nešalta,-paklausė su šypsena veide, na aš buvau nuo jo nusisukus, bet spėju.
-Ne,- pamelavau.
-Meluoji.
-Ir kodėl tai galvoji?,- jis ka gal aiškiaregys? Pagalvojau mintyse
-Tai kodėl tada tu į anklode susisukusi taip, kad net man neliko,- aš apsižvalgiau, rimtai jam neliko net kampelio.
-Įprotis,- pasakiau ir daviau jam antklodės. Kai jis po ja palindo, pajaučiau kaip jo stiprios rankos apsiveja mane ir prisitraukia arčiau.
-Ka tu čia darai?,- paklausiau lyg ir taip nebūtu aišku.
-Iprotis,- jis greitai ir nerupestingai atsakė. Negaliu patikėti jis mano žodžius naudoja prieš mane.
-Žinai tavo įpročiai labai prisilenkia su mano,- vaidinau, kad susierzinau, nors išikruju man patiko jį jausti šalia, jausti jo rankas aplink save, jausti kaip jis kvėpuoja man į kakla. Ka aš čia dabar galvoju, pagavau savo mintis. Zayn nieko neatsakė. Bet nežinau ar tikrai užmigo ar ir vėl vaidina.
-Zayn,- tyliai pasakiau. Nieko, mirtina tyla,- Aš žinau, kad tu nemiegi,- na ištikro nebuvau tikrai, kad jis nemiega, bet po šiu žodžiu žmonės visada išsiduoda. Vistiek nieko. Manau jis tikrai užmigo. Pabandžiau patraukti jo rankas, bet labai nesistengiau. Galiausiai taip ir užmigau, su Zayn rankomis aplink mano kūna.
---------------------------------------------
Tai va įkeliu nauja dalį, nors sakiau, kad nekelsiu kol nesulauksiu keletos nuomoniu, bet šios istorijos kėlimas jau tapo dalimi mano gyvenimo ir net pati nepajaučiu kaip kas vakara prisidėdu prie šios istorijos rašymo:) Tikiuosi jums patiks ir skaitysit šia istorija toliau:)
-LoveMakesYouStronger
---------------------------------------------
YOU ARE READING
Kitokia/(Z.M)
FanfictionTai istorija apie mergina vardu Izabelė. Ji ne ta mergina kuri prie saves prisileidžia bet ka, draugus ji renkasi itin atsargiai. Bet ar persikraustymas ir noras pritapti visko nepakeis? O dar ir tas vaikinas(Z.M) 1 sezonas- baigtas✔️ 2 sezonas- bai...