Pabudau nuo šurmulio garso kitame kambaryje, kas tai galėtu būti? Tai turbūt Chloe su Džeisu, na jeigu reikės tai patys ateis čia, bet tada prisiminiau kas nutiko vakar. Greit pakėliau antklode, aha viskas aišku. Tada išgirdau beldima į duris.
-Negalima, palaukit aš tuoj!!,- sušaukiau ir greitai įšokau į belenkokius drabužius. Man buvo tokia panika, kad jūs net neįsivaizduojat.... Per mano lakstyma po kambarį ir Zayn pradėjo budintis.
-Labas rytas,- tariau pravėrusi duris, ir taip aš neklydau tai buvo Džeisas su Chloe.
-Labas ir tau,- pasisveikino abu ir norėjo užeiti į kambarį, bet aš juos sustabdžiau.
-Negalima,- pasakiau belenka.
-Kodėl?,- Džeisas pakėlė antakį.
-Tiesiog negalima, eikit į svetaine aš tuoj pažadinsiu Zayn ir mes ateisim,- tai pasakius jie pagaliau nuėjo į svetaine, o aš uždariau duris ir kiek lengviau atsidusau.
-Labas rytas,- mano ausis pasiekė rytinis Zayn balsas.
-Labas,- nusišypsojau jam.
-Tau viskas gerai?,- jis pakilo iš lovos.
-Taip, bet būtu dar geriau jeigu apsirengtum ir padėtum man greitai aptvarkyti kambarį,- nusijuokiau. Zayn greitai apsirengė, tada truputį apsitvarkėm ir parėjom kartu į svetaine kur jau buvo Chloe ir Džeisas.
-Norit kavos?,- paklausiau, ir Chloe su Džeisu atsakė - ne,- Zayn?
-Hmm kas?,- jis lyg pabudo iš savo apmastymu.
-Kur skrajoji, nori kavos?,- paklausiau dar karta.
-Noriu,- jis atsakė nusijuokdamas.
-Tai gerai ir man tada gali padaryti,- pasakiau ir patogiau įsitaisiau ant sofos, o Zayn tik pakėlė antakius. Aš parodžiau, kad greičiau eitu ir jis atsistojo nuo sofos, bet kai maniau, kad jis eina į virtuve jis atėjo prie manes ir tiesiog užvirto ant manes.
-Dieve Zayn kiek tu sveri?!,- šaukiau ir bandžiau jį nustumti nuo saves.
-Nori pasakyti aš storas?,- jis vaidino tipo pikta ir įsižeidusį.
-Nežinau, turbūt ne?,- turbūt Zayn man užspaudė kažka kas atsakingas už mastyma, nes pasakiau visiška nesamone ir apskritai nesuprantu ka tai reiškia. Nu žodžiu.... Iš mano pieviniu apmastymu mane pažasino Zayn pirštai ant mano šonu.
-Ne! Zayn nedaryk to!,- šaukiau ant jo. Bet jis manes nesiklausė ir pradėjo mane kutenti.
-Baik!!!, šaukiau per visus namus,- Džeisai padėk!!!,- prašiausi pagalbos brolio, bet kur jis padės... Kai pagaliau Zayn baigė mane kutenti ir atsitraukė, aš jaučiau žiauriai pikta, net pati nežinau kodėl.
-Pyksti?,- Zayn įsitraukė mane į savo glėbį, aš tam nepriežinau, bet nei žiūrėjau į jį, nei juo labiau kalbėjau,- Tu atrodai labai gražiai ir mielai kai pyksti,- pasakė truputį lūpomis liesdamas mano kakla, toks jo veiksmas mano kūnu nusiuntė milijonus maloniu šiutpuliuku ir mano veide atsirado šypsena kuria bandžiau nuslėpti.
-Kokie jie mieli,- išgirdau Chloe žodžius visai buvau apie juodu pamiršus...
-Gerai gana čia šitu jūsu mielybiu, geriau sakykit ka šiandien veiksim?,- prakalbo ir Džeisas.
-Nežinau, ka siūlai?,- patraukiau pečiais.
-Nežinau, gal einam prie ežero?,- pasiūlė Džeisas.
-Galim,- visi sutikom ir nuėjom ruoštis. Po gero pusvalandžio mes jau gulėjome prie ežero ir deginomės. Po kokios valandos gulėjimo vaikinai pakilo ir nuėjo maudytis. Na nežinau kaip Chloe, bet aš tikrai nežadu eiti maudytis. Mes au Chloe stevėjom juo besimaudančius, kol prie musu nepriėjo grupelė tikrai gan išvaizdžiu vaikinuku.
-Kodėl tokios gražuolės vienos?,- paklausė vienas, man jis jau nepatinka.
-Laukia savo vakinu kurie va ten maudosi,- atsakiau jiems gan kandžiu balso fonu ir parodžiau kur maždaug jie maudosi.
-Ir kaip jis galėjo jus palikti be priežiūros? Nejaugi nebijo, kad kas nuvilios?,- jis aiškiai su manim flirtavo, ot asilas. Aš norėčiau jo galva sugrūsti į smėlį geriausiu atvėju.
-Tai vadinama pasitikėjimu,- į"pokalbį" prisijungė ir Chloe.
-Ir be to kas mus gali suvilioti?,- vaikinukai parodė į save, kokie asilai.... Mes su Chloe prunkštelėjom.
-Nejuokinkit gerai?,- pašaipiai nusijuokiau. Dabar jaučiausi tokia bad bitch kaip niekada gyvenime. Nusprendžiau, kad neverta daugiau su jais kalbėtis taigi čiupau Chloe ir nusitempiau ja kiek toliau. Dar truputį palaukėm ir mūsu vaikinai parėjo.
-Na kaip vanduo?,- paklausiau.
-Tiesiog nuostabus,- Džeisas kaip visada negali pasakyti normaliai be išsidirbinėjimu.
-Nori pažiūrėti,- paklausė Zayn ir jo veide mačiau ta velnio šypsenėle.
-Ne ačiū,- nusijuokiau, bet greitai nebebuvo linksma. Pajaučiau kaip Zayn persimeta mane per petį ir neša link ežero.
-Zayn! Sustok!,- šaukiau, bet jis nesiklausė, tik juokėsi. Pakėliau galva pažiūrėti gal mano "nuostabusis" brolis žada mane gelbėti, bet kur tau jis tik juokėai susiėmes už pilvo kaip ir Chloe. Bet tada pamačiau, kad ir tie asilai kurie lindo prie mūsu su Chloe juokiasi ir nukritimo.
-Aš užmušiu tuos asilus,- sumurmėjau tuo pat metu kai kartu su Zayn panirau po vandeniu. Išnirau bandžiau vaizinti pikta ir plaukiau prie kranto, bet aš nebuvau pikta. Na taip vanduo nebuvo labai šiltas, bet pakesti galima. Skubėjau link kranto ir norėjau kuo greičiau susisukti į rankšluostį. Vos man išlipus į kranta prisistatė tas pats asilas kuris su manim flirtavo. Jis turėjo rankšluostį ir jį ištiesė.
-Ateik sušildysiu, matau tavo vaikinas nelabai tavimi rūpinasi,- su lyg tai tais žodžiais mano įniršis pakilo iki begalybės, o gal ir daugiau. Ir jis dar drįso įstraukti mane į savo glėbį, jis tikrai asilas žino, kad turiu vaikina kuris tarp kitko jau pareina visas žiauriai įniršes, bet vistiek taip daro. Na aš tikrai belauksiu kada Zayn pareis. Šiaip ne taip ušsilaisvinau iš jo glėbio pirma trenkiau antausį ie jau ruošiausi nueiti, bet atsisukau ir dar spyriau jam į pasididžiavima.
-Žinosi, kad daugiau nelysti,- suurzgiau ir net nepastėbėjau, kad Zayn jau parėjo ir trenkė jam iš kumščio į veida. Aučč tai tikrai atrodė skaudžiai, bet taip jam ir reikia.
-Tau viskas gerai,- Zayn pripuolė prie manes.
-Viskas man gerai,- nusišypsojau jam. Ir mes parėjom pas Chloe ir Džeisa. Netrukus sugrįžom į mano ir Zayn namelį ir tiesiog linksmai praleidom laika su daug maisto. Aišku jiems išėjus dar reikėjo viska susitvarkyti. Kai baigiau tvarkytis nusiprausiau ir persirengusi pižama nuėjau į lova, kurioje jau gulėjo Zayn. Atsiguliau šalia jo, pajutau kaip jis mane apaikabina ir užmigau.
---------------------------------------------
Taigi pagaliau nauja dalis!! Jau turėčiau pradėti dažniau kelti, kaip kėliau ir anksčiau:) Pamačiau, kad ant paskutinės dalies kuria turiu įkėlus yra žiauriai sumažejas skaitytoju skaičius taigi už tai labai ant saves supykau, kad taip apleidau rašyma, ir bandysiu pratastus skaitytojua susigražinti:) Laukiu jūsu nuomoniu apie visa istorija( arba apie dalį), kuo daugiau jūsu nuomoniu, tuo daugiau motyvacijoz man, ir greičiau dalis jums:)
-LoveMakesYouStronger
---------------------------------------------
YOU ARE READING
Kitokia/(Z.M)
FanfictionTai istorija apie mergina vardu Izabelė. Ji ne ta mergina kuri prie saves prisileidžia bet ka, draugus ji renkasi itin atsargiai. Bet ar persikraustymas ir noras pritapti visko nepakeis? O dar ir tas vaikinas(Z.M) 1 sezonas- baigtas✔️ 2 sezonas- bai...