Prekybos centras buvo netoli tad nusprendėme eiti pėsčiomis. Vos išėjome į gatve pajutau, kad Chloe stukseli man į šona.
-Kas yra?,- paklausiau kiek pasisukusi į ja.
-Zayn stebi tave,- ji tai pasakė linksmai. Lyg būtu čia kas linksmo. Aš pasisukau į Zayn pusę ir pažiūrėjau į jį piktu žvilgsniu. O jis į mane žiurėjo savo nuostabiomis rudomis akimis, ir šypsojosi ta savo šelmiškai miela šypsena. Aš greit nusisukau nuo jo.
-Chloe greičiau eikime,- tariau kai pamačiau, kad jis ruošiasi prieiti prie mūsu.
-Gerai jau gerai,- ji pasakė pavartydama akis, ir nusekė paskui mane. Ejome tylėdamos.
-Tu matei kaip jis į tave žiūrėjo?,- atsisukusi į mane paklausė Chloe.
-Tai aišku, kad mačiau, sunku nepastebėti jo nuostabiu akiu,- pasakiau ir susiėmiai sau už burnos. Chloe pažiūrėjo į mane labai nepatikliai.
-Žinai, ka tas žvilgsnis reiškia,- paklausė ji manes.
-Tiksliai ne, bet numanau, kad tai reiškia 'aš jau sukūriau tau nuostabu keršto plana' arba 'tu dar nesupranti ka padariai, ir tau šakės' arba ka nors panašaus,- pasakiau vaidindama Zayn.
-Ne, tas žvilgsnis reiškia, kad jis nori su tavimi pasikalbėti ar ka nors panašaus,-maloniai ir pabrėždama paskutinius žodžius pasakė Chloe.
-Ai tai jis dar nori man savo planus papasakoti, puiku, ir kaip aš sugebu taip prisidirbti?,- pažiūrėjau į Chloe.
Ji tik pavartė akis ir toliau apžiūrinėjo rūbus kabančius parduotuvėje, kai staiga aš pamačiau tuos nuostabiai juodus plaukus ir trinktelėjau Chloe į šona.
-Varom iš čia,- pasakiau truputi išsigandusu ir išsitempiau ja iš parduotuvės. Paėjom kiek toliau nuo tos vietos.
-Tu jį matei?,- paklausiau Chloe.
-Mačiau,- ramiai atsakė ji.
-Kada? Iki tol kol aš jį pamačiau ar po to?,- paklausiau rimtu veidu. Jeigu Chloe jį matė iki tol kol aš jį pamačiau tai...
-Aš jį pamačiau būtent tada kai tu mane išsitempiai iš parduotuvės.,- nepatikliai pasakė Chloe
-kaip manai jis mus pametė,- paklausiau jos.
-Nežinau,- tyliai atsakė Chloe.
-Žinau gal geriau jau eikim iš čia jau vistiek nusipirkom ko reikėjo,- pažiūrėjau į Chloe prašančiu žvilgsniu.
-Na gerai eime,-sutiko Chloe. Priėjusios Chloe namus atsisveikinome ir aš nuėjau į savo namus kurie visai už keliu žingsniu nuo Chloe namu. Parėjus namu nuėjau į duša, naujus pirkinius sudėjau į vietas ir atsiguliau į lova. Niekaip negalėjau užmigti, vis galvojau apie Zayn. Jis mielas ir labai gražus, nemeluosiu pati sau. Bet aš sau neleisiu, kad jis man pradėtu patiktu.. Ir užmigau.
---------------------------------------------
Tai keliu nauja dalį, jeigu matysiu, kad jums patinka pradėsiu kelti dažniau ir daugiau:) Tai parašykit ar geriau kelti dažniau ir tokio ilgio kaip iki dabar, ar rečiau ir šiek tiek ilgesnias? Laukiu nuomoniu ir vote:)
-LoveMakesYouStronger
---------------------------------------------
YOU ARE READING
Kitokia/(Z.M)
FanfictionTai istorija apie mergina vardu Izabelė. Ji ne ta mergina kuri prie saves prisileidžia bet ka, draugus ji renkasi itin atsargiai. Bet ar persikraustymas ir noras pritapti visko nepakeis? O dar ir tas vaikinas(Z.M) 1 sezonas- baigtas✔️ 2 sezonas- bai...