2.3

794 30 3
                                    

Pagaliau šiandien Kūčios, o rytoj galu galiausiai mano taip lauktos Kalėdos. Dabar jau yra vakaras ir mes su mama ruošiam stalą. Galiausiai kai viska padarėm. Abi nuėjom ruoštis. Nuėjusi į savo kambarį pasidariau gana šventinį makiažą, akis gana neryškios, o lūpos raudonos, išsitiesinau plaukus kurie jau siekė mano užpakaliuką, ir apsivilkau, raudona, laisva, keliu nesiekiančia suknele. Galiausiai kai baigiau ruoštis nusileidau į apačia kur jau buvo Džeisas su tėčiu.
-O kur mama?,- paklausiau kai jos niekur nesimatė.
-Ji vis dar viršuje ruošiasi,- nusijuokė tėtis.
-Einu pas ja,- pasakiau ir nuėjau atgal į antra aukšta.
-Gal reikia pagalbos?,- paklausiau įėjusi į tėvu kambarį kur ir ruošėsi mama.
-Ne ačiū, aš jau baigiau,- tarė atsisukdama į mane,- Kaip tu gražiai atrodai su šia suknele,- pagyrė mane ir apkabino.
-Ačiū, tu taip atrodai nuostabiai,- abi nusišypsojom ir išėjom iš kambario.
-Kaip džiaugiuosi, kad pagaliau pabūsim tik mes keturi,- nusišypsojau,- Juk niekas neateis?-, pasitikslinau, nes tik dabar pagalvojau, jog tiksliai nežinau.
-Ne, mes nieko nekvėtėme,- mama man atsakė, nusileidusios į apačia nuėjom į virtuve, kartu su mama visa maista sudėjome į lėkštes, bet kol aš dėjau salotas kažkas paskambino į duris. Kas čia dabar?
-Aš atidarysiu,- pasakė mama ir nuėjo atidaryti durų, o aš baigiau dėti salotas.
-Mam, kas čia atėjo.....?,- paklausiau eidama link duru, bet nutilau kai pamačiau kas atėjo. Tai Zayn su savo tėvais.
-Sveiki,- pasisveikinau, apsimesdama, kad man visiškai vienodai, kad Zayn čia.
-Sveika,- jie atsakė choru.
-Na tai gal pasiliksite vaktienei?,- paklausė mama, ir aš vos bepastovėjau ant kojų, ji rimtai to paklausė?!
-Gaila negalime, mūsų šventės jau suplanuotos, atėjome tik pasveikinti su Kūčiomis,- pasakė ramiai,- Tai su šventėmis,- sušuko jau linksmiau, ir jie visi trys pradėjo eiti link mūsu. Pirmiausia prie manes priėjo Zayn mama, ji mane stipriai apsikabino, bet aš bandžiau laikytis atstumo, nes jeigu per mano suknele ir nesimato pilvuko tai dar nereiškia, kad jo negalima pajausti, toliau atėjo Zayn tėtis jis taip pat mane apsikabino, ir galiausiai priėjo Zayn, tiesa sakant nemaniau, kad jis prieis, ir nenorėjau.
-Su šventėmis,- jis tai sakė maloniai tik nežinau ar tikrai, ar tai eilinį karta tik vaidyba. Na, bet apsimeskim, kad viskas gerai.
-Ir tave,- nusišypsojau jam ir mes apsikabinom, nuo jo laikiausi toliausiai, bet jis vis labiau ir labiau norėjo mane įkalinti savo glėbyje. Ir aš greitai atšokau kai pajutau, kad mano pilvukas truputį liečiasi su Zayn kūnu. Zayn keistai į mane pažiūrėjo ir jo akys truputį nusileido, bet per laisva suknele jis tikrai negalėjo matyti mano pilvuko.
-O tai gal tada ateisite rytoj?,- paklausė mama. Ne nu likimas tyčiojasi iš manes.
-Būtų labai malonu, bet nemanau, nes mes šiandien dar turime susiruošti ir išvykti, o grįšime turbūt tik poryt,- gan liūdnai pasakė Zayn mama.
-Na ka padarysi, linksmai pasibūkite,- sušuko mama jiems visiems išeinant.
-Jūs taip pat,- dar girdėjau jų balsus. Galiausiai visi susėdome prie stalo ir jau ruošėmes pradėti valgyti, bet tada vėl nuskambėjo durų skambutis, rimtai?!
-Aš atidarysiu,- pasakiau ir atsistojau nuo stalo.
-Chloe!,- sušukau ir puoliau apsikabinti merginos,- Ka čia veikiat?,- paklausiau pastebėjusi, kad ji čia kartu su šeima ir įsileisdama juos į vidų.
-Tiesiog atėjom pasveikinti su šventėmis,- pasakė ir tada mes visi kartu nuėjome į sveitaine kur ir valgysime.
-Aš einu atnešiu lėkštes ir įrankius,- pasakiau, nes norėjau bent trumpamt atsiriboti nuo visu ir ar taip ar taip lėkščių tikrai reikėjo.
-Aš einu tau padėsiu,- Chloe prisijungė prie manes ir mes kartu nuėjome į virtuve.
-Tau viskas gerai?,- paklausė susirūpinusi Chloe.
-Taip,- melavau jai, nepakeldama akiu į ja.
-Ar tikrai?,- ji toliau klausinėjo.
-Buvo atėjusi Zayn šeima ir žinoma jis pats,- greitai išbėriau ir jau pakėliau akis į ją. Jos burna tiesiog atsidarė.
-Turėsi man viska papasakoti,- o aš tik linktelėjau ir mes grįžome į svetaine prie visu kitu. Baigusios dėlioti indus sėdome prie stalo. Visi kartu pavalgėme ir toliau tiesiog kalbėjomės. Staiga pajutau staigu spyrį į koja ir pakėliau akis į Chloe ji be balso pasakė "Eime" ir galvos mostu parodė į laiptus. Mes kartu atsistojome nuo stalo ir nuėjome į mano kambarį. Visi kiti buvo taip įsijaute į pokalbį, kad to net nepastebėjo.
-Na tai pasakok,- nekantravo Chloe vos mes atėjome į kambarį sukritome ant lovos.
-Net nežinau ka pasakoti,- numykiau, o Chloe žvilgsnis tiesiog reikalavo papasakoti viska,- Tiesiog jis atėjo su savo šeima pasveikinti mus visus su šventėmis, su visais apsikabinant palaikiau atstuma, kad jie tiesiog negalėtu pajausti mano pilvuko kurio per suknele nesimato, nes ji laisva. Bet kai atėjo Zayn, kuris maniau visai neprieis ir nenorėjau, kad prieitu jis vis labiau ir labiau norėjo mane traukti prie saves ir galiausiai aš pajutau, kad mano pilvukas liečiasi su jo kūnu tada staigiai nuo jo atsitraukiau, o jis nenuleido akiu nuo manes ir žiūrėjo man į akis,- trumpam tutilau.
-Nu nekažka, bet tai dar nėra taip blogai kaip galėjo būti,- Chloe truputį atsipūtė.
-Tai dar nepabaiga, jis vis žiūrėjo man į akis, bet vienu momentu jo akys nusileido iki mano pilvuko,- pasakiau ir Chloe akys truputį padidėjo,- Dabar prižadėk, kad man nemeluosi,- pasakiau rimtai ir atsistodama nuo lovos.
-Na gerai, prižadu,- ji pažiūrėjo į mane gana nepatikliai.
-Ar su šia suknele matosi mano pilvukas?,- atsistojau tiesiai prieš ja.
-Ne,- ji man nusišypsojo,- Gali kai ka padaryti?,- paklausė paimdama mano telefona, o aš į ja pažiūrėjau nepatikliai ir parodžiau, kad testu,- Uždėk savo rankas ant pilvuko, na žinau kaip visos nėštukės daro, o aš tave nufotografuosiu,- ji nusišypsojo, o man ši mintis atrodo taip pat labai gerai. Taigi aš rankomis apspaudžiau savo pilvuka ir prasidėjo fotosesija. Pozavau visus prie visu sienu, prie balkono durų, ant lovos na žodžiu visur.
Zayn
Kai grįžome iš Izabelės namu jaučiausi gan keistai. Tiesiog nesitikėjau ja pamatyti ir tai mane truputį išmušė iš vėžių. Neslėpsiu ji atrodė labai gražiai, bet ji visada buvo graži. Keista, kad ji neatrodė pikta ant manes, ji mane taip pat apsikabino kai pasveikinau ja su šventėmis. Nežinau kas nutiko, bet kai nuėjau pas ja į namus ir sutikau ja pačią norėjau ten likti. Na, bet dabar laikas baigti krautis daiktus, nes jau greitai išvažiuosime. Užlipau į antra aukšta ir nuėjau į savo kambarį, bet mano akį patraukė vaizdas matomas pro langa. Aš mačiau Izabelės kambarį kuriame buvo pati Izabelė ir Chloe. Chloe vis fotografavo Izabele, o ji vis vaikščiojo po visa kabarį visur pozuodama ir ji vis laikė savo rankas ant pilvo. Hmmm, keista poza fotografuotis.
^*^
Kitai dalis kai sulauksiu nuomoniu ir vote:)
-LoveMakesYouStronger

Kitokia/(Z.M)Where stories live. Discover now