דימון:
ניכנסתי לבית ספר החדש כולם הסתכלו עלי היו חבורה של בנות בצד שניראות אולי בנות חמש- עשרה שלא הפסיקו להתלחשש ולהסתכל עלי במבטים בוחנים.
"גבר,תגיד אתה יודע איפה זה י'ב 5?"
"כן ,זה בהמשך המסדרון דלת גדולה בצבע כחול"
"תודה" התחלתי להתקדם לכיתה ואז ראיתי שאין אף אחד בפנים אז הלכתי לחצר ראיתי אחרי הבנין המרכזי של בית הספר מחששה ואיזה ארבע בנים יושבים שם מעשנים אז הלכתי לשבת איתם.
אני צריך להכיר אנשים חדשים ותמיד היתי טוב בזה.מיפה לשם נישארתי שם כל השיעור הראשון היסטוריה נירא לי, או שזה היה משהו אחר אני לא זוכר, אז הכרתי כמה בחורים אחד בשם ג'קסון ועוד שתים בשם דן ועמית, נירא לי שאני התחבר יותר לג'קסון שנינו באותו ראש חושבים על בנות ומסיבות, הוא יכול להיות אחד החברים הטובים שלי.
"בוא דיימון הולכים לשולחן הירוק נכיר לך את כל הבנות השוות בשיכבה, נראה לי שתתפוס לך אחת" ג׳קסון אמר והסתכל עלי במבט משועשע.
"מצטער גבר, אני תפוס חזק" צחקקתי לעברו.
"כבר? כל כך מהר, רק יום ראשון שלך פה"
"נכון אבל אני הכרתי אותה לפני את אימלי כן היא פשוט פצצה היא טובה חמודה, לא בנוי ליותר מידי מחויבות עכשיו""דווקא מכולן את אמלי" הוא אמר לי והסתכלתי עליו במבט לא מבין.
"היא כמו הזונה של השיכבה, היא היתה אולי אם חצי מהבנים פה""תירגע אני יודע את כל זה היא רק סטוץ חולף אני אומר לך שאני רוצה משהוא היא באה "
ג׳קסון התחיל לצחוק.
"בהצלחה גבר אם זה מה שעושה לך את זה אז לך על זה"אני וג׳קסון הגענו לשולחן הירוק איפה שהוא אמר, וראיתי מלא נערים בטח השיכבה החדשה שלי. כולם בירכו אותי לשלום וכל הבנות אמרו לי שאני נראה ממש טוב היום.
אני מודע לזה שאני חתיך, שהייתי קטן להורים שלי לא היה כסף לגדל אותי אז הם שלחו אותי לדודה שלי שתגדל אותי.
היא גרה רחוק בבאר שבע ואז עברנו לתל אביב כי היא מצאה פה עבודה.
אני התעצבנתי שהיינו צריכים לעבור היה לי שם הכל אבל היא כל הזמן נותנת לי ומוותרת לי אז וויתרתי לה. היא גידלה אותי למה שאני היום.
כל הזמן היא היתה אומרת לי כמה אני יפה וזה היה מעלה לי את הביטחון לשמיים.ביגלל זה אני שחצן, ואני יודע שאני כזה אני לא יכול לשנות את עצמי אחרי שכל הילדות שלי החדירו לי את זה.
ישבנו דיברנו צחקנו ואז ראיתי את אמלי מתקרבת לכיווני "בייבי מה קורה"
היא באה לתת לי נשיקה "פעם אחרונה שאת קוראת לי בייבי מול אנשים , כמה פעמיים אני צריך להגיד לך שאני שונא את זה" הסתכלתי עליה במבט רציני."טוב בסדר רק אל תתעצבן " היא אמרה את זה כמו ילדה קטנה ומעצבן אז פשוט דפקתי לה נשיקה שתסתום תפה קצת.
פתאום באו שתי בנות אחת גבוה יותר מהשניה אם שיער בלונדיני ועניים בהירות
אבל היא לא עיניינה אותי כל כך פשוט הסתכלתי על השניה כל כך יפה שהיופי שלה הפנט אותי שיער בלונדיני עניים חומות קטנטנות בואו נגיד שהיו לי הרבה בנות וחלק יותר יפות ממנה אבל היא היתה מיוחדת מכולם.הרגשתי שאני בוהה בה יותר מידי אז סובבתי את המבט ואז אמלי דפקה לי נשיקה עוד שניה כאילו אני איזה לא יודע מה אז המשכתי לנשק אותה למה שאני יפסיק.
נשמע הצלצול וכולם התפזרו שקמתי ללכת לכיתה לא ראיתי אותה כאילו היא נעלמה באוויר.
נכנסתי לכיתה התישבתי בשולחן השני היתי בטלפון עד שהמורה המעצבנת הזאת תחליט לבואו, ואז היא ניכנס לכיתה כל כך חמודה וביישנית פשוט הסתכלתי עליה במבט משועשע והתחלתי לצחוק בשקט פשוט לא יכולתי היא הסתכלה עלי כאילו אני חייזר.
המורה נכנסה לכיתה וראיתי שהיא שלח לה הערה קטנה ומגעילה.
היא ישר רצה למקום שלה והסמיקה כאילו מה קרה עכשיו היא ממש בישנית מסתבר."תלידים יקרים תכירו זה דיימון גרין הוא תלמיד חדש בכיתה הגיעה אלינו מבאר שבע ועכשיו הוא כאן בתל אביב"
המורה הציגע אותי בפני הכיתה אחרי שיעור חופר במיוחד של מטמתיקה.
יצאתי מהכיתה היתי חייב להתעורר תפסתי בידה של אמלי ונכנסו לשירותי הבנות הדבקתי אותה לקיר והתחלתי לנשק אותה נשיקה סוערת.אחרי מספר דקות מישהי נכנסה בדלת ומי הם לא אחרת מהבישנית הקטנה, היא פשוט כמו מקודם הסתכלה עלינו כמו שני חייזרים
ולא ידעה איפה לקבור את עצמה באותו רגע."את עומדת לעמוד פה עוד הרבה זמן" אמלי תקפה אותה בשאלה. היא ברחה החוצה והשאירה את הדלת פתוחה, והפסיקה אותנו באמצע חשבתי שהיא חמודה אבל מי שעוצר אותי בזמן נשיקה כזאת צריך למות, כל החברים שלי בבית ספר הקודם ידעו שאת דיימון לא מפסיקים בשום דבר בשום מחיר התעצבנתי אבל המשכתי לנשק את אמלי.
YOU ARE READING
אהבה לא כשורה / הושלם
Actionיש מקומות שלא צריך להגיע אליהם. מקומות רעים ,מקומות מסוכנים ,של פשע ,סמיים, וזנות. ויש את הטוב השמח המאושר שכולם רוצים. לירי ג'קסון ילדה טובה בת 17 מתחשבת ואכפתית משתדלת לא להסתבך בצרות. שומרת על עצמה לא רוצה להתקלקל מהעלום שבחוץ. דיימון גריין ילד...