פרק 1 תחילת היום

15.8K 283 12
                                    

סוף סוף נשמע קול הצילצול וניגמר שיעור היסטוריה המשעמם, הרגיש כאילו נימשך נצח יצאתי מהכיתה ובדיוק ראיתי את ג'ולי החברה הכי טובה שלי אז הלכתי לכיוונה.

"ג'ולי חכי לי " צעקתי לה והיא
הסתובבה אלי.
"ליר כמה זמן חיפשתי אותך, איפה היית?".
שאלה אותי בפרצוף עצבני.
"עד ששיחררו אותנו אל תישאלי, טוב את באה לחצר?"
שאלתי אותה בזמן שראיתי שהיא בכלל לא מרוכזת בי היא בכלל מסתכל על איזה בחור חתיך שחלף על פנינו.

"כן ברור ,אבל בואי נילך לשולחן הירוק איפה שכולם יושבים " הסתכלתי עליה במבט מוזר מה פתאום היא רוצה לשבת אם כולם
היא יודעת שאני לא מרגישה קשורה אליהם, בכלל שעברתי לפה כולם שנאו אותי לא היה אף אחד עד שג'ולי הגיעה הנה והתחברנו די מהר כי על שתינו עשו חרם.

"מה פתאום את רוצה ללכת לשם? "שאלתי במבט לא מבין
"מה אכפת לך יהיה כיף נכיר קצת חברים חדשים"
היא תפסה לי תיד וגררה אותי לעבר השולחן הירוק שכולם היו שם הרגשתי לא רצויה ביכלל.

הלכתי והתיישבתי על אחד הכיסאות שהיו שם בצד והיתי בטלפון שלי ניכנסתי לאינסטגרם ולהודעות חדשות, אחת מאימא שלי ואחת מאחי הגדול שבצבא, כמה התגעגעתי אליו.

אחי הגדול גולן התגייס צבא לפני שנה. אני כל כך מתגעגעת אליו הוא הלך והשאיר אותי פה עם אימא שבכלל לא אכפת לה ממני, כל היום היא בעבודה ועם חברות כל היום הולכת בבוקר חוזרת בלילה ולא רואה אותי אפילו אז רוב היום אני לבד בבית או שאני עם ג'ולי כי אימא שלי אנטי בנים היא לא רוצה שהיה לי חברים בנים ובלה בלה בלה.

למה היא חושבת שאני הילדה הקטנה שלה עדין היא חושבת שאני בת חמש היא לא מבינה שאני גדלתי גדל לי החזה,קיבלתי וסת , היא לא מבינה את זה שאני הופכת לאישה היא פשוט לא מקבלת את זה.

"ליריייי !!! תיצאי מהבועה שלך מה יש לך " שמעתי את ג'ולי שהוציא אותי מהמחשבות שלי. "מה יש לך עד שסוף סוף אנחנו לא לבד ויש לנו קצת חברה בהפסקה את בצד בואי " קמתי והלכתי אחריה לעבר כולם שישבו על הדשא צחקו דיברו, חלק שמעו מוזיקה זוג אחד התנשקו להם בפינה ולא יכולתי להוריד את העיניים מהם.
הנער הזה שיגע אותי ראיתי רק את השיער שלו הוא היה אם הגב אלי לא יכולתי לראות את פניו, אבל הוא היה נראה מוכר כל כך.

היה נראה טוב רק מאחורה פשוט הסתכלתי עליו בזמן שג'ולי הלכה לדבר אם כמה בנים שישבו ביחד, זה שאימא שלי ככה לא אומר שאני כזאת מותר לי להסתכל לאין שאני רוצה לא?
פתאום הצלצול נשמע והתחלנו להתפזר לכיתות.

באתי ללכת שמישהו נוגע לי בכתף "היי לירי מה קורה למה לא באת לשבת איתנו" אחד מהנערים שם שלא הכרתי כל כך אמר לי "אמ... אני לא כל כך רציתי אולי פעם הבאה" הורדתי את ידו מהכתף שלי והלכתי מישם.

פרק ראשון ממש מתרגשת .
הסיפור רק התחיל אל תתנו לפרק ראשון וקצת משעמם להוריד אותכם ממנו
באמת שהספר נהיה רק יותר טוב ואני לא אומרת את זה סתם ,תנו הזדמנות  .❤

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now