פרק 40 אולי נדבר

3.2K 94 5
                                    

לירי :

מה היא רוצה מימני פתאום נמאס לי מימנה .

"מה את רוצה " שלחתי לה וישר היא ראתה ולא ענתה לי .

אחרי שניה הטלפון שלי צלצל ומי אם לא ג'ולי .

"מה את רוצה " צעקתי אליה כי אני כבר לא מבינה מה היא רוצה מימני .

"שנדבר בבקשה לירי, אני ממש מתגעגעת אליך אני נפרדתי מרועי כי פשוט זה התחיל להיות מוגזם שביגלל  בן אנחנו רבות אני ממש מתגעגעת אליך באמת לירי "

פתאום היא נזכרה בי .אני לא מבינה את הקטע אבל אני גם מתגעגעת אלי ממש אני באמת מתגעגעת אלי כלכך .

"לירי בבקשה תעני לי, אני חייבת לראות אותך אני מתגעגעת בבקשה תסלחי לי אני מצטערת על הכל אני לא התכוונתי שזה יצאה ככה עם רועי זה פשוט קרה אנחנו פשוט יתאהבנו אחד בשניה אני מצטערת כלכך בבקשה תעני לי "

אני לא יכולה לשמועה אותה ככה מתיחננת אני מתגעגת אליה בדיוק אותו דבר היא היתה כלכך חסרה לי .

"רוצה להפגש " הלכתי ישר שיחות כאלה עדיף לעשות פנים מול פנים לא בטלפון.

"כן רוצה לבואו אלי עכשיו בבקשה לירי "
החלטתי ללכת אלייה כי אנחנו צריכות לסדר את העינינים בינינו

נתקתי את השיחה אחרי שאמרתי לג'ולי שאני באה

"דיימון ...תקשיב רגע " הסתובבתי אליו והוא היה עם פרצוף כועס  .

"את לא הולכת לשום מקום במיוחד לא אליה אני רציני לירי " ידעתי שהוא לא ירצה .

"תבואו איתי ותחכה לי אני חמש דקות בבקשה אני באמת מתגעגעת אליה אני רוצה שנחזור לדבר כמו פעם היא חסרה לי "

"את עושה את זה מהר, ורק שתידעי שאני ביכלל לא בעד. אני לא רוצה שתחזרו להיות כמו פעם אני שונא אותה היא מעצבנת וקרציה והיא בת זונה. אני אחכה לך למטה ובטוח שתחזרו לדבר כי את סלחנית מידי אז רק שתידעי שאני עדין לא יסבול אותה אז אני לא אדבר איתה "

כמה הוא כועס מה קורה לו .

נכנסנו למכונית של דיימון אחרי שאמרתי לגולן כמובן לאין שאני הולכת בשביל שהוא לא יכעס והוא כמו דיימון אמר את אותו דבר .

דיימון התחיל לנסוע לבית של ג'ולי לפי מה שאני אמרתי לו הגענו והוא עצר בכניסה לבית .

"קטנה תעשי את זה מהר בבקשה "
לא רציתי לצאת מהמכונית פחדתי לא ידעתי מה הולך להיות שם .

דיימון שם את ידו על רגלי ועברה בי צמרמורת .
"הכל היה בסדר אני פה אם את רוצה לחזור אני לא הולך " .

התקרבתי ונתתי לו נשיקה עדינה.

יצאתי ודפקתי בדלת פחדתי אחרי הרבה זמן שלא דיברנו אנחנו רוצות לחזור להיות כמו פעם זה הולך להיות קשה .

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now