פרק 39 מצב רוח בתחת שלי

3.4K 87 4
                                    

דיימון :

קמתי בבוקר במיטה של לירי שהיא עלי
שמעתי רעשים קטנים הסתכלתי עליה .היא בכתה .

בזמן האחרון היא בוכה מלא , זה פשוט מתסכל אני לא יכול יותר שהיא ככה אני לא יכול לראות אותה יותר בוכה .

"בוקר טוב " נשקתי לראשה נשיקה קטנה  .

"בוקר " היא ענתה לי בקול צרוד ועדין של בוקר מנסה למחוק את הדמעות שאני לא יראה אותם .

הרגשתי את החולצה שלי נרטבת קצת והבנתי שהיא ממש בוכה .

"קומי עכשיו, עושים יום כיף " אמרתי ודיגדגתי אותה קצת והיא קפצה הצידה .

"יש לימודים " לא היא רצינית אני מציאה לה יום כיף איתי והיא מסרבת אני אפגע.

"לא אכפת לי קומי להתארגן עכשיו " אמרתי וקפצתי אליה שהיא תהיה מתחתי.

אוף כמה שאני רוצה אותה עכשיו, כמה שאני רוצה להרגיש אותה ולעשות את זה איתה אני מדבר כאילו זאת תהיה הפעם הראשונה שלי .

נשקתי אותה במצח ובאף ובשפתיים היפות שלה .
ירדתי למטה ונשקתי לצווארה שכולם ידעו שהיא רק שלי השארתי סימן קטן ואדמדם
היא רק שלי ואף אחד לא יגע .

היא צחקה וקירבה אותי אליה יותר
ירדתי קצת יותר למטה לחזה שלה ונשקתי לה בעדינות היא צחקה עלי או שהיא צחקה כי דיגדגתי אותה .

"אתה יכול להפסיק למשש אותי זה מדגדג " לפחות עלתי לה חייוך והיא קצת צוחקת .

"אז את קמה אני רוצה לצאת " אמרתי וקמתי מעליה התקדמתי למיקלחת ולפני שניכנסתי לירי העיפה אותי אחורה ניכנסה מהר ונעלה את הדלת .

"נירא לך שאני אתן לך להתקעה שם עכשיו שעה אני יעשה את זה מהר "

היא כלכך מכירה אותי שזה כבר קריפי .

היא יצאה אחרי עשר דקות, רק אם מגבת עליה ובלי הלבשה תחתונה כי היא החזיקה את המגבת כלכך חזק שזה היה נירא כאילו היא עוד שניה מתה אם המגבת נופלת .

"תירגעי שאני ירצה אני יראה עכשיו אני לא רוצה " אמרתי וניכנסתי למיקלחת .

מיים חיים תמיד מעוררים אותי.
התקלחתי מהר יצאתי שמתי חולצה לבנה בסיס מעלייה חולצת משבצות שחורה גינס רגיל קרעיים נעליים לבנות וכובע שחור כי אני מת אליו .
שמתי את הטבעות שלי ויצאתי כמובן אחרי שגם סידרתי את השיער .

יצאתי והיא עמדה מול המראה מתאפרת קצת היא יפה בכל מצב אני לא מבין למה היא צריכה איפור .

היא שמה חולצה שחורה כתפיים כזאת ומיכנס אפור גבוה.
ונעליים לבנות היא סידרה את השיער שלה חלק שיפול על כתפייה ולקחה תיק קטן שחור ..

ונעליים לבנות היא סידרה את השיער שלה חלק שיפול על כתפייה ולקחה תיק קטן שחור

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now