פרק 6 קצת יותר מסתם מבט

6.7K 195 5
                                    

לירי :

יאו איזה פדיחות ניכנסתי להם באמצע שיחה ואיזה מבט היה שם ,הרגשתי כאילו אני נשאבת לתוך העיינים האלה כמו כל פעם שאני מסתכלת בהם .

" לירוש תקשיבי זה דחוף , יש היום מסיבה מזה מגניבה במועדון שקרוב למרכז את באה נכון ?" ג'ולי שאלה בזמן שהינו בשיחה בטלפון
" אני אשאל את אימא שלי ויגיד לך " אמרתי לה כמו כל פעם שאנחנו רוצות לצאת .

" סבבה תחזירי לי תשובה עד חמש , יאלה ביוש " ג'ולי אמרה וניתקה את השיחה .

ירדתי למטה למיטבח אימא שלי ביום חופש אז היא בבית .
" היי אימא מה קורה " שאלתי מקווה לקדם את השיחה מהר וללכת להתארגן
" בסדר מותק מה יש? " היא שאלה בזמן שהיא אם הגב עלי חותך ירקות על השישי .

" בסדר תקשיבי, המ.. יש מסיבה ואני וג'ולי רוצות ללכת, זה סבבה ? " שאלתי מהר
"כן אבל תזכרי כי אני מבינה  שלג'ולי אין בעיה להיות אם בנים וכל זה והיו שם במסיבה, ואת קטנה אני לא רוצה לשמוע שהיית באיזה תא שירותיים אם איזה גברבר מובן ,אני ברורה " אימא שלי אמרה לי כאילו לא שמעתי את אותו דבר כל פעם שאני רוצה ללכת למסיבה .

" בסדר אל תידאגי " " יש כסף במגירה בארון שלי תיקחי לך אני חייבת לרוץ " היא אמרה והתחילה להתקדם לכיון החדר שלה  .

אפילו לא שאלתי לאין, כי זה לא ענין אותי ידעתי שהיא במילא לא תספר לי אז למה לשאול .
אמרתי לג'ולי שאימא שלי מרשה והתחלתי להתארגן .

שמתי ג׳ינס גבוה יחסית כהה גופייה לבנה ועל זה שמתי מעיל בצבע זית שיוסיף קצת צבע שמתי נעל סנדל עקב שחור לקחתי תיק קטן אתאפרי ( כמו בתמונה ) וחיכיתי לג'ולי .

ג'ולי : "אני למטה "
לירי :  " אני יורדת "
נסענו למועדון והינו במונית כי בטח ג"ולי ואני נרצה לשתות קצת ואז עדיף שלא ננהג .
ניכנסנו למועדון מלא אנשים מלא בנות שהתלבשו כאילו אם איזה פרוצות .
הלכנו לכיון הבר לקחנו כל אחת שוט  והתחלנו לרקוד זה מועדון נוער כזה לא באמת אכפת להם מהחוק שאסור למכור מתחת לגיל שמונה עשרה משקעות חריפים אז אנחנו באות לפה רוב הזמן .
המוזיקה היתה ממש חזקה אז בקושי שמענו אחת את השניה .

אחרי איזה שעה פתאום קלטתי מי ניכנס בדלת והיתי בשוק לא ידעתי מה לעשות .

זה היה דיימון וג׳קסון אני לא יודעת מה לעשות לא ראיתי אותו מאותו מיקרה שהיה בחדר של ציפי, שהסתכלנו אחד על השניה אבל לי זה הרגיש שזה לא היה סתם מבט רגיל זה היה הרבה מעבר לזה .

הוא ניכנס וישר שם לב עלי כאילו רק אני היתי במסיבה ראיתי שהוא מסתכל עלי והסתכלתי לו לתוך העיניים שיתמכרתי אלהם...

הוא עשה צד אחת לכיווני ואז אימלי ניכנסה אחריו בשורט קצת כלכך שאפשר היה לקרוא לזה תחתון וגופיה אם גב ממש פתוח .

אני לא יכולה להבין את זה כלכך ,אבל אני מעדיפה לא להתעסק איתה הספיק לי חרם אחד בחיים שלי ביגללה.
היא תפסה לדיימון את היד ולקחה אותו לשירותיים רק הגעת כאילו את לא שולטת על עצמך .

לפני שאם ניכנסו הוא פשוט העיף את היד שלה מימנו ואמר לה משהו וראיתי שהיה לה פרצוף מופתעה.

הוא הלך מימנה ואז התחיל להתקדם לבר לכיווני היתי בשוק סובבתי את עצמי להגיד לג'ולי אבל היא לא היתה שם היא רקדה לה אם איזה בחור בצד .

עכשיו זה רק אני לבד ישבתי וביקשתי מהברמן קולה אני לא ישתה יותר מידי אין לי כוח לאימא שלי מחר על הבוקר .

לקחתי לגימה ואז הרגשתי יד מונחת על הכתף שלי וחשבתי שאם זה הוא אז הולכות להיות הרבה פדיחות עכשיו .




אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now