פרק 23 פעם שניה

4.3K 109 5
                                    

דיימון :

היא שלי ורק שלי וזה הולך להיות הסוף.

קמתי בבוקר והיא היתה עלי באותה תנוחה כמו אתמול בלילה .
שיחקתי בשיער שלה שהיא תקום .
" בוקר טוב " היא אמרה ותפסה בבטן שלה מכאב .
" הי הי אל תזוזי יותר מידי תזהרי , רוצה אני יביא לך כדור " אמרתי תופס בידה ומרים אותה מימני לאט לאט שלא יכאב לה .

עזרתי לה ללכת לכיוון הסלון שתשכב על הספה ולא תהיה  כל הזמן תקועה בתוך החדר.
הבאתי לה כדור ובקבוק מיים קטן היא לקחה את הכדור ושתתה את כל תכולת הבקבוק בכמה שלוקים גדולים.

" את רוצה שאני ישאר איתך היום
או שאני הלך " התישבתי לידה והדלקתי לה טלוויזיה .
" לא אני היה בסדר אל תפסיד לימודים ביגללי, אני יסתדר הכל היה בסדר אולי אפילו תיקח אותי הביתה אני יסתדר " היא אמרה לי כמה לישיבה .

" לא בחיים לא את לא חוזרת לבית הזה לבד כל עוד אני פה זה מובן.
את נישארת פה ואני הלך רק למטמתיקה ויחזור זה בסדר את תסתדרי שעתיים לבד או שאני ישאר " אמרתי לה הולך להתארגן.

שמתי חולצה בצבע כחול חזק ומכנס לבן גינס אם נעליים לבנות שמתי את הטבעות שלי לקחתי את התיק שלי ויצאתי .

נכנסתי לשיעור ורועי היה שם ממש במקום שלי אם ג'ולי . מה נירא לבן זונה הזה שהוא יושב לי במקום.

" תקום עכשיו או שאתה מת " היתה כלכך עצבני על מה שקרה ללירי אתמול ועל הרועי הזה שמתנהג אליה כמו כלב .

" סתום תפה אני ישב איפה שבאה לי "
הוא אמר וקם עלי כאילו הוא איזה ערס.
" סבבה שמענו אותך עוף " אמרתי וזרקתי לו את התיק לרציפה.

הוא הסתובב הרים את התיק ודפק לי אגרוף לבטן שלא הזיז לי .
נתתי לו אגרוף ששלח אותו ישר לריצפה.

" עד כמה אתה ילד מזדיין, גם מרביץ לי וגם עוזר לחברה שלי לבגוד בי " .
" תקשיב ותקשיב לי טוב יבן של זונה. אל תערב את לירי, כי היא לא קשורה לזה זה רק אני ואתה על לירי נדבר אחרי " באתי להעיף לו עוד אגרוף אבל המורה הפרידה ולקחו אותי למנהל רק אותי, בית ספר זין.

ישבתי מיחוץ לחדר של המנהל ואמילי באה אלי ." דיימון כמה זמן לא הינו ביחד לאין הלכת לי " היא התישבה עלי וקמתי ישר מאז מה שקרה אם לירי אני לא מצליח להיות עם בנות אחרות אני מרגיש כמו בוגד .

" אימילי לא זה לא יקרה " אמרתי לה ונכנסתי לחדר המנהל .



"למה הרבצת לו דיימון אני יצטרף להשאות אותך אתה יודע זה כבר פעם חמישית
לשנה " היתה מותש, די נימאס לי כבר יש לי מלא בעיות ואני יודע את זה, נימאס לי אני לא יכול לראות את הפרצוף של החרא הקטן הזה שוב .

" הוא ישב לי במקום מה רצית שאני יעשה הוא לא רוצה לקום שבקשתי אז פטרתי במכות " הוא הסתכל עלי באותו מבט מבין שכל הזמן יש לו .

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now