לירי :
קבעתי אם רועי להיות בשמונה אני חייבת להבין מה קורא איתנו כי אני כבר לא יודעת .
יש לנו כמה ימים חופשיים, כי יש לנו בגרות בהיסטוריה עוד שבועיים אז נתנו לנו זמן ללמוד.
ישבתי בחדר שלי אם פיג'מה אחרי שאמא הלכה לעבודה התחלטי ללמוד וצלצול של הטלפון הפריעה לי .
לקחתי את הטלפון וראיתי על הצג את השם של ג'ולי .
"הלו לירי, אל תנתקי שניה אני לא רוצה שנריב אני אוהבת אותך, אני לא רוצה שנריב יותר אף פעם סליחה " ג'ולי התחילה עם התנצלויות ."ג'ולי הכל בסדר, אני גם מצטערת ואני סולחת לך אני לא רוצה שנריב אני מתגעגעת אליך אני צריכה אותך כלכך ויש לי כלכך הרבה מה לספר לך " אמרתי לה וחייוך עלה לי על הפניים שאני מבינה שהחברה הכי טובה שלי חזרה אלי .
" טוב תקשיבי אנחנו נדבר יותר מאוחר סבבה אני חייבת לעוף " היא אמרה אמרתי לה סבבה וניתקנו את השיחה .
הלכתי לשירותים ושמעתי מלא הודעות נכנסות.
מלא ואני עשיתי את זה כלכך מהר ויצאתי בריצה אולי זה רועי .אבל לא זה היה דיימון וחייוך עלה בפני בלי סיבה .
דיימון : " לירייי"
לייריי
מההה אתתת עושההה
תעניי ליי
קטנההה
ליירייי
נווו
דיייי
את מיבשת אותייי
ליריייי
אוףףף נווו דיייילירי: " מה יש לך אתה מטורף, אסור לי להיות בשירותים"
ראיתי שיש שתי ווי כחול וישאר דיימון התקשר אלי והצלצול שהוא שם לי שמתואם רק לו התחיל לצלצל ."כמה זמן עד שאת עונה, את לא נורמלית אני אומרת לך שאני צריך אותך איפה את עכשיו ?" דיימון התחיל לצעוק עלי
והתחלטי לצחוק לו בפניים."מה אתה רוצה אני בבית " אמרתי ולא הפסקתי לצחוק .
"אימא שלך בבית או שלא לבוא" הוא רוצה לבואו אלי הביתה, הלב שלי התחיל לפעום חזק כלכך בלי שום סיבה .
אני מתרגשת מימנו ?"אתה יכול לבואו אני לבד לומדת לבגרות " אמרתי לו ויכלתי לשמוע את החיוך שלו מתרחב .
"סבבה אני מחוץ לדלת " ישר שמעתי דפיקות ורצתי לדלת .
פתחתי לו והוא קפץ עלי אם מגש מלא בגלידה תות סורבה ושוקולד נוטלה הטעמיים שאני הכי אוהבת דיברנו על זה רק אתמול ."החלתטי לפנק אותך " התחלתי לצחוק בזמן שהוא הלך וישב בספה ואני רצתי להביא לנו שתי כפיות .
"אתה לא נורמלי כמה אתה יכול לשגע אותי בשביל להביא לי גלידה " אמרתי והגשתי לו אחת מהכפיות.
" קטנה זה לא רק לך זה לנו " דיימון אמר ושלח לי חייוך מקסים .
כמה שאני אוהבת שהוא קורא לי קטנה זה רק שלנו אני אמצא לו גם כינוי חמוד.התחלנו לזלול את הגלידה, סיימנו את זה ברבע שעה והתחלנו לראות סרט אימה דיימון ישב בקצה של הספה, ואני שמתי על הברכיים שלו את הראש שלי, שכבתי על כל הספה דיימון שיחק לי בשיער ופשוט התחלטי לירדם.
"קטנה קומי כבר שבע בערב את לא תצליחי לישון בלילה, אני אצטרך לשמור אליך ואימא שלך בטח בדרך " דיימון אמר לי ואני הסתובבתי אליו .
"עוד חמש דקות "אמרתי והתקרבלתי בחזה של דיימון עוד קצת .
"אם את תמשיכי ככה אני עוד יאנוס אותך "
התחלטי להסמיק שהוא אמר לי את זה .
פשוט הסומק קישט את לחיי בצבעי אדום ורוד וגרם למבוכה להשטלת על החדר .
"וגם אם תמשיכי להסמיק אני יואכל אותך "קמתי מימנו וחייכתי אליו, הוא באה לקום אבל הוא תפס לי ביד והפיל אותי שוב על הספה ונשכב מעלי .
"דיימון מה אתה עושה? " קצת התחלטי להלחץ שהוא לא היה כמו רועי .
" מדגדג אותך " הוא אמרו והתחיל לדגדג אותי בבטן קמתי מהר ורצתי למקלחת דיימון רץ אחרי נכנסתי וסגרתי את הדלת אחרי ." תיזהר מימני אם אתה פותח את הדלת אתה מת אני רוצה להתקלח " אמרתי לו ושמעתי אותו מתגלגל מצחוק .
"בשביל מה אמרת את זה, עכשיו אני בכוונה אפתח " הוא המשיך לצחוק, נכנסתי מהר למקלחת כי אני הולכת לרועי יצאתי רק עם בגדים תחתונים ומגבת גדולה סביבי.
רצתי מהמקלחת לחדר שלי וראיתי את דיימון בוהה בי בפרצוץ סוטה .
"די יסוטה שחכתי בגדים " אמרתי לו דרך החדר שלי .
"כן ממש שכחת בגדים " דיימון אמר לי בצניות והתחיל לצחוק ."לירי אני צריך ללכת אז תבואי לנעול בסדר " החיוך שלי ירד לא רוצה שהוא ילך .
"בסדר אני יתקשר אליך יותר מאוחר
תענה לי " אמרתי לו מהחדר הסתובבתי וראיתי אותו מאחורי נבהלתי כלכך וצעקתי בטעות ."את שוברת לי את האוזניים עם הצעקות שלך רק באתי להגיד ביי" הוא אמר ונתן לי נשיקה בלחי ויצא מהחדר .
שמעתי אותו הולך ולפניי שהדלת נסגרה דיימון אמר לי "המגבת הוורודה ממש
יפה לך " הוא אמר והדלת נסגרה, חייוך עלה על פני שוב כמה הוא יכול להיות אדיוט לפעמיים.ישבתי במיטה ורק חשבתי על מה שהיה היום איזה כיף.
הלווי וזה יחזור כל יום עכשיו אני התחיל ליתארגן כי אני צריכה ללכת לרועי עוד שעה .
❤
YOU ARE READING
אהבה לא כשורה / הושלם
Acciónיש מקומות שלא צריך להגיע אליהם. מקומות רעים ,מקומות מסוכנים ,של פשע ,סמיים, וזנות. ויש את הטוב השמח המאושר שכולם רוצים. לירי ג'קסון ילדה טובה בת 17 מתחשבת ואכפתית משתדלת לא להסתבך בצרות. שומרת על עצמה לא רוצה להתקלקל מהעלום שבחוץ. דיימון גריין ילד...