פרק 51 הנקמה מתחילה ג'

2.4K 73 3
                                    

דיימון :

דיברתי עם לירי היא אמרה שהם חזרו מהקפה והיא חוזרת הביתה סוף סוף. שתשחרר מהג'ולי הזאת היא לא צריכה אותה .

אני חוזר מאוחר היום, אנילא יספיק לראות אותה לא יספיק, אפילו רק נשיקת לילה טוב אני יתן לה על השפתיים היפיפיות שלה בלי שהיא תחזיר לי מגע אוהב .

אני במשרד שלי עובד כל היום על המחשב אני מתפוצץ כבר אני צריכה לעשות משהו .
דפיקות חזקות בדלת העירו אותי מהמחשבות שראשי היה תלוי בהם .

"כן " צעקתי וג'קסון ניכנס "מה קורה גבר " הוא התקרב ויתישב לידי אחרי שהואו סגר את הדלת אחריו .

"הבאתי חומר יאלה עוד מעט אני הולך, מה רציתה להגיד לי " הוא זרק על השולחן שקית אם ירק והוא התחיל לגלגל סיגריות אחת לי ואחת לו .

ג'קסון ילד גדול עם שכל של ילד בין חמש הוא ממש ילדותי לפעמיים הוא חיי את החיים בדרך שלו .

"אמרתי לך שאני רוצה להפסיק עם זה , למה את עושה לי דווקא, אני אומר לך שלא להביאי לי את זה שוב למשרד כי יש לי עוד שניה ילד אני לא רוצה להראות לו דוגמא רע "
אמרתי לו מרגיש את העצבים עולים לי לראש, אבל אני לא יכול לכעוס אליו כי הוא פשוט רגיל לזה שאנחנו ככה אני יכול להבין אותו .

"דיימון טוב נו סבבה, אז יותר בשבילי רק רציתי שתשחרר קצת " הוא אמר לי והתחיל להדליק את קצה הסיגר שלו, נושם לראותיו את הסם המרגיע ומוציאי לאוויר ענן של עשן .

"אני צריך שתבואו איתי לבוס הגדול " אמרתי ועייניו קפצו וננעלו על עייני
"מ-מה למה ?" הוא שאל בהרמת גבה ובחוסר הבנה .

"אני צריך לקחת חופש של חודש שלם, בשביל להיות צמוד ללירי ,היא לא יכול להיות לבד יותר " כאילו למה שהוא לא יתן לי ? ואין מצב אני הולך לשם לבד אם הוא יתעצבן עלי אני לא יודע למה הוא מסוגל .

תאמת שאני כן יודע אבל אני לא רוצה לחוות את זה עלי .
"אני לא באה איתך לשום מקום מטורף, אתה רוצה שהוא ירה לי כדור בראש.
הלוציפר הזה אתה חולה נפש תבקש מאבא שלי שיעביר לו את השאלה שלך " הוא חושב אני מטומטם.

"אתה חושב שלא שאלתי, הוא אמר שזה חופש של חודש ואני צריך לדבר עם הבוס הגדול " אמרתי מנסה לישאר אדיש לעינין .

"טוב טוב ומהר ואני לא עושה כלום רק עומד בצד ומקשיב " ג'קסון כלו מפוחד קם לקח את אחד האקדחים שהיו לי בארון והכניס למיכנס.
בשביל שאם היה משהו אז שהיה אנחנו לא מסתובבים בלי זה גם אם זה לא חשוב אבל רק בבית אני בלי אקדח בשביל שלירי לא תיבהל, היא יודעת שאני במאפיה אבל היא לא יודעת שאני בסמיים כאילו לא הסברי לה כלכך. ופה יכולים ליתנקש בי רק ביגלל שלקחתי יותר מידי כסף מימישהו שחושב שזה היה הרבה מידי .

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now