הסתובבתי וראיתי אותו את דיימון עומד מעלי אם חיוך כלכך גדול על הפניים, חיכתי אליו בחזרה ואז הרגשתי את לחיי בוערות ונהיות אדומות כלכך כאילו היתי עגבניה .
הוא היה כלכך יפה הוא לבש מכנס שחור עם קוביות לבנות כאלה וחולצה שחורה צמודה שהבליט את החזה הרחב שלו ,ועל זה מעיל עור אדום שחור אם אתיות באנגלית וכובע גרב והטבעות שלו אולי שלוש טבעות יפיפיות שרק מוסיפות ליופי שלו .
"היי מה קורה " אמרתי בקול בישני כלכך שנירא לי שהוא לא שמע אותי מרוב המוזיקה .
"בסדר אני פשוט ראיתי אותך פה, שניכנסתי ואמרתי שנבואו להגיד שלום " הוא אמר והתישב לידי בכיסא הבר הגבוה .
"שותה?" הוא שאל "שתיתי מספיק אני לא צריכה .אימא שלי תפרק אותי " הסתכלתי עליו מבינה מה אמרתי ושתינו התחלנו לצחוק .
"אז קולה זה מה שתישתי הערב מסיבה כולם שיכורים ואת שותה לי קולה " הוא אמר והסתכל על הפחית שהיתה בידי .
" כן מה רע בזה " שאלתי לא מבינה מה קרה
"כלום " הוא אמר והתחיל לצחקק.הוא קרה לברמן " גבר תביא לי שתי שוטים "
דיימון אמר ונתן לו שטר של
חמישים " תשמור את העודף" ואחרי דק היה שתי שוטים על הבר ." אחד עלי אני אחזיר אותך הביתה את לא תינהגי על תידאגי" הוא אמר והרים את שתי השוטים ונתן לי אחד .
"אחד ודי " אמרתי ושתינו שתינו את זה בשלוק." מה קרה עדין לא הבנתי מה בחורה בישנית כמוך עושה במקום כזה מסריח לבד בלי שומר " הוא שאל וסובב את מבטו עלי .
" היתי אם חברה ג'ולי אם אתה מכירה אבל היא מצא לה בחור להשתעשע איתו " אמרתי והצבעתי על ג'ולי .
"אהה היא " הוא אמר ובחן את ג'ולי מרחוק רוקדת וצוחקת.
"כן המ.. " אמרתי וסובבתי את המבט שלי מג'ולי לבר "מה קרה מה את עצובה ככה פרצוף חמוץ " הוא שאל והסתובב עלי .
"כלום אני נירא לי הלך הביתה " אמרתי מהר וקמתי והתחלטי ללכת לבחוץ, הרגשתי שאני שוב מסמיקה מיזה שהוא אמר לי פרצוף חמוץ מה אני ילדה בת שלוש מה את מסמיקה מכל מילה שבן אומר לך .
יצאתי החוצה מנעשה להתקשר למונית ואז שוב הרגשתי יד מונחת על הכתף שלי הסתובבתי חשבתי מה גרם לו לבואו אחרי החוצה .
" מה נירא לך שאת מדבר אם החבר שלי " אימלי אמרה לי ולקחתי מימנה צד אחורה לא ידעתי מה לעשות, מה היא רוצה מימני שוב זה הוא שדיבר איתי למה היא כל הזמן מחפסת אותי בקטנות .
" המ... המ... הוא דיבר איתי אז עניתי לו לא ידעתי שאתם ביחד סליחה אני מצטערת " אמרתי ובאתי ללכת אבל היא תפסה בידי
" עוד פעם אחת תתקרבי אליו ואני הדאג שלא היו לך חברים מובן " היא אמרה בכזה כעס כאילו גנבתי לה לה איזה משהו .
"היי אימלי מה את חושבת שאת עושה " דיימון צעק עליה בזמן שהוא מתקרב לעברינו
"דיימון בייבי כלום רק סגרתי איתה כמה חשבונות " היא אמרה לא מורידה מימני את המבט הקופא והמגעיל שלה ." אמרתי לך לא לקרוא לי בייבי את לא חברה שלי את סתם סטוץ עכשיו עופי מיפה" הוא אמר לה והיא היתה בשוק .
" אבל אמרת שאתה אוהב אותי " היא אמרה מסתכלת עליו לא מבינה " שאני שוכב אני אומר מלא דברים " הוא אמר והיא פשוט הלכה משם בלי להוסיף מילה אחת .
" תודה לא היתה צריך " אמרתי ושוב כמו מיקודם הסמקתי בטרוף.
" בואי אני הקח אותך הביתה " הוא אמר והתקדם לכיוון מכונית שחורה אם גג פתוח ." זה שלך באמת " שאלתי היתי בשוק מיזה שיש לו כזאת מכונית .
"כן אני עבדתי מאז שהיתי קטן, בכל מיני דברים דודה שלי אחריכה אותי היא אמרה שזה לקחת אחריות אז היתי מוכר לימונדה בצומת, מנקה מכונית והחלטתי שאני חוסך למכונית שאני הכי רוצה והצלחתי " הוא אמר שם יד על האוטו ופותח לי את הדלת ."תודה " אמרתי ושוב הסמקתי קשות
"תגידי לי מה הכתובת " הוא אמר והתחלנו בנסיעה.
הנסיעה היתה שקט הסתכלתי בחלון ודיימון היה מרוכז בכביש .הגענו אחרי רבע שעה ודיימון עצר לי ממש ליד הבית " תודה לא היתה צריך באמת " אמרתי ולא יכולתי להסתכל לו בעניים
" הכל מאהבה " הוא התקרב עלי תפס בסנטרי והרים את הפנים שלי ככה שאני היה חייבת להסתכל עליו ."העניים שלך כלכך קטנטנות " הוא אמר לי והסמקתי בכמויות מטורפות .
הוא התקרב לנשק אותי וישר התרחקתי אחורה "מה קרה חשבתי היה לנו כיף ביחד " " אני ... אני... המ.. לא יכולה ,אני אימא שלי ... ואתה עם אימלי אניי המ.. " אמרתי לא מפסיקה לגמגם " אחד אני לא עם אימילי ומה קשור אימא שלך " .
הוא שאל במבט מבולבל " היא תכעס עלי היא לא כמו כולם " אמרתי לקחתי את התיק הקטן שלי ויצאתי מהר מהמכונית רצה לבית שלי לפני שניכנסתי הסתכלתי אחורה רואה את דיימון לא מזיז ממני את המבט לשניה הסתכלתי לו לתוך העיניים
הכחולות שלו " אני מצטערת אני לא כמו כולם " אמרתי וניכנסתי מהר הביתה .טוב אז זה הפרק להיום אני מקווה שתאהבו ❤
YOU ARE READING
אהבה לא כשורה / הושלם
Actionיש מקומות שלא צריך להגיע אליהם. מקומות רעים ,מקומות מסוכנים ,של פשע ,סמיים, וזנות. ויש את הטוב השמח המאושר שכולם רוצים. לירי ג'קסון ילדה טובה בת 17 מתחשבת ואכפתית משתדלת לא להסתבך בצרות. שומרת על עצמה לא רוצה להתקלקל מהעלום שבחוץ. דיימון גריין ילד...