לירי :
קמתי בבוקר אם מלא אנרגיות לא יודעת למה כל השבוע אני ודיימון מחליפים מבטים, אני לא יודעת מה קרה לי כל פעם שאני מסתכלת אליו אני רוצה להיות בקירבתו אבל זה לא יכול להיות .
השעה היתה 7:45 יש לי רבע שעה להתארגן ולצאת רציתי להיות היום יפה ,הזמן האחרון אני חושב שאני מתלבשת קצת יותר מידי לבית ספר אבל ככה באה לי .
לבשתי חולצה ומכנס שחורים אם פס לבן נעליים לבנות ותיק קטן .
ירדתי למטה מהר לוקחת סנדוויץ שאמא השאירה לי ויצאת .
כמו תמיד אני והמזל שלי ,פספסתי את האוטובוס בדקה! אוףף..
זה אומר שלא יכניסו אותי להיסטוריה .
התקשרתי לג'ולי לראות איפה היא ."היי ג'ול מה קורה איפה את. " שאלתי אותה שומעת רעש חזק מהצד השני של הטלפון .
"בבית ספר יש מכות את לא מבינה "
למה זה קורה שאני לא שם .
" מי נגד מי ? " היתי ממש סקרנית ." דיימון ורועי מי"ב 4 " היא אמרה והרעש מהצד השני של הטלפון הלך ונהיה קטן יותר בטח היא הלכה משם .
"למה הם רבים מה קרה " שאלתי בקול שקט תוך כדי שאני באה לעלות על האוטובוס שהגיעה .
" אני לא כלכך יודעת פשוט דיימון באה והתחיל אם זה , לירי סורי אני חייבת לנתק המורה להיסטוריה הגיעה איפה את היא תהרוג אותך " היא אמרה בקול ממש שקט " אני האחר אל תחכי לי " אמרתי וניתקתי את השיחה .הגעתי לבית ספר אחרי חצי שעה היה פקקים היתי צריכה ללכת ברגל . להיסטוריה לא יכניסו אותי אז הלכתי לשבת בקפיטריה.
ניכנסתי לקפיטריה וראיתי את רועי מי"ב 4 יושב אם קרח על הראש לא כלכך התיחסתי עליו כי במילה אין לי כל כך דיבור אם הרבה מפה, יש לי את ג'ולי ועוד אולי שתי בנות שאני מדברת איתם לפעמיים .
התישבתי בשולחן הוצאתי את הטלפון שלי והאוזניות ורציתי לשמוע מוזיקה .
" היי לירי מה קורה " רועי אמר לי מסתכל עלי בוחן אותי יותר נכון מכף רגל עד ראש" סבבה.. " אמרתי כאילו אני
לא בטוחה
" רוצה לשבת איתי אני לבד והמורה לא רוצה להכניס אותי לכיתה ו, אם את פה אז גם את לא הולכת להכנס " הוא אמר ועשה תנועה כזאת אם היד תפך על המושב לידו שאני יבואו לשבת שם .התישבתי איפה שהוא סימן לי והמשכתי להיות בטלפון . " מה יש שם כלכך מעניין בטלפון שלך " הוא שאל מנסה להסתכל לי בשיחות .
"שום דבר מעניין אין שם " צחקקתי בבישנות " אולי את מדברת אם מישהו " הוא הסתכל עלי וקרץ לי .
" לא , לא ממש לא אין לי אף אחד " אמרתי מחזירה את המבט שלי לטלפון .
" אז יותר טוב יש מקום בשבילי " הוא אמר וסובב את המבט שלו לכיוון השני .שתינו צחקנו ביחד וככה דיברנו כל משך השיעור הראשון , מדברים על המנהל, על ציפי היועצת על תלמידים וסדרות ששתינו הינו רואים .
מסתבר שלי ולרועי היה המון במשותף ואפילו לא ידעתי את זה .
לפתע נשמע הצלצול ושתינו יצאנו לחצר יושבים על הדשא וממשיכים בשיחה שלנו.פתאום ראיתי את דיימון עובר ומסתכל עלי באותו מבט בוחן כמו של רועי . ואז מסתכל על רועי, ורועי אליו בכעס .
אחרי מספר שניות דיימון הלך משם ונעלם עם האופק "למה רבתם אתה ודיימון ?"שאלתי את רועי אולי לו היה תשובה בשבילי .
"סתם על משהו טיפשי שהוא חשב ששיך לו " הוא אמר ונשכב על הדשא ואני אחריו ."לירי את יודעת שאני חושב על זה עכשיו אנחנו ממש מתאיימים " רועי אמר מסתובב עלי כשהמרפק שלו תומחת בראשו לא ליפול
התחלטי להסמיק כמו איזה סתומה , נימאס לי מיזה, אני לא מצליחה לשלות במבע שלי יותר.
"אתה חושב?" "כן " הוא אמר וחזר לבהות בעננים שזזו בשמיים , החליפו צורות בכל כמה שניות .במשך כל ההפסקות של אותו יום הינו ביחד ודיימון תמיד שלח לנו מבטים כעסים במיוחד לרועי .
שבוע עבר וממש התקרבנו אני חושבת שאני מתחילה לפתח עליו רגשות, הוא נחמד ומתחשב אוהב להקשיב אכפתי.
אבל זה אסור זה לא יכול להיות , אימא תכעס עלי ואני לא רוצה לריב איתה .רועי : " לירי רוצה שניצא לסרט בערב יש לי זוג כרטיסים לסרט פעולה "
לירי : "כן בטח זה יכול להיות
ממש מגניב , מתי להיות מוכנה " .רועי : "תהיה מוכנה בשמונה אני יבואו לקחת אותך "
מה זה דייט?, אני לא יודעת איך להתנעג מה לעשות מה אני אספר לג'ולי לא אני הספר לה אחרי אם היה משהו מענין אני לא מאמינה שיש לי פגישה אם בחור חמוד כזה .
לילה טוב זה פרק אחרון להיום !❤
YOU ARE READING
אהבה לא כשורה / הושלם
Actionיש מקומות שלא צריך להגיע אליהם. מקומות רעים ,מקומות מסוכנים ,של פשע ,סמיים, וזנות. ויש את הטוב השמח המאושר שכולם רוצים. לירי ג'קסון ילדה טובה בת 17 מתחשבת ואכפתית משתדלת לא להסתבך בצרות. שומרת על עצמה לא רוצה להתקלקל מהעלום שבחוץ. דיימון גריין ילד...