לירי :
עבר אולי שבוע מאז שיצאתי מהבית חולים עם ג'ולי לא דיברתי ואני לא רוצה, היא עדין בבית חולים .
דיימון דיבר עם המישטרה ואמר להם שאני רוצה לתת עדות על ג'ולי, על זה שהיא אשמה היא גרמה לתאונה היא רצתה להרוג אותי הכל קרה ביגללה .
השוטר אמר לדיימון שהם לא יכולה לבדוק ולחקור אותה כל עוד היא עדין בבית החולים .
שהיא תשתחרר הם יקחו אותה לחקירה ולפוליגרף אם היה צורך .
בסופו של דבר אחרי שהיתה החקירה ג׳ולי לא הכחישה היא אמרה הכל , היתי קצת בהלם מה זה קצת הרבה אבל העיקר שזה ניגמר , אבל אני לא יודעת כל כך מה היה הפסק דין שלה .כבר שבוע שאני לא מצליחה לישון שבוע של סיוטים וכאב .
אותו חלום ארור עולה לי בכל לילה ואני קמה בצעקות .
דיימון מרגיע אותי ואז אני לא מסוגלת לחזור לישון .אני חולמת שאני שוכבת על מיטת בית החולים, לבושה בפיג׳מה של בית החולים אין לי בטן של הריון, אבל זה חדר לידה.
דיימון יושב לידי ומלטף את ידי ברכות, אנחנו צוחקים ושפתינו זזות בדיבור אבל בלי קול .
אחות ניכנסת לחדר אבל אני לא רואה את הפנים שלה. היא מביאה לי את התינוק שלי .התינוק שלנו עייניו הכחולות התואמות לעייניו של דיימון , אני מסתכלת לתוכם ויכולה לראות את כל העולם שלי בהם .
אני אוחזת בו בחוזקה נושקת לראשו שיפסיק לבכות הוא שולח לי חייך. דיימון ואני צוחקים אבל כמו שאמרתי בלי קול .האחות מסתובבת ונועצת סכין בליבו של התינוק .עייניו מתחילו להשחיר חיכו יורד וגופו מתקרר בשניות מספר .פי נפתח לצעקה אבל לא שומעיים דבר .
אני מסתכלת ואני רואה את פניה של ג'ולי .
פה אני כבר מתעוררת בצרחות ובכי.* * * *
"אהה!!!!" פתחתי את עייני קמה לישיבה מהירה מנסה לנשום .
"לירי תרגעי הכל בסדר " דיימון מתעורר ומחבק אותי בחוזקה, מלטף את ראשי בעדינות .
"א-אני לא יכולה יותר , באמת אני לא מסוגלת יותר לחיות ככה . אני מרגישה כאילו לקחו לי את כל מה שהחזיק אותי עומדת בזמן האחרון אני לא מסוגלת יותר דיימון .אני באמת לא מסוגלת .תעזור לי בבקשה "
בכי מריר וקולני שלא הצלחתי לעצור פרץ במהירות . תפסתי בחולצתו של דיימון לא משחררת .הרגשתי את ידיו מטילות על גבי ומצירות כל מיני דברים וגורם לצמרמורת המתוקה שידיו נוגעת בגופי לעלות ."הכל היה בסדר אני מבתיח שאני יעזור לך .אני מבתיח "
אחרי חצי שעה של בכי שלא פסק, ניסתי לחזור לישון , אבל מישהו שם למעלה לא באמת רוצה לתת לי קצת נחת .דיימון נירדם ואני עדין היתי במחשבות מפחדת לירדם אבל כל כך רוצה שזה יקרה .
גבי מופנה לחזה של דיימון ידיו כרוחות סביב מותני וראשו מקורבל בצווארי .
YOU ARE READING
אהבה לא כשורה / הושלם
Actionיש מקומות שלא צריך להגיע אליהם. מקומות רעים ,מקומות מסוכנים ,של פשע ,סמיים, וזנות. ויש את הטוב השמח המאושר שכולם רוצים. לירי ג'קסון ילדה טובה בת 17 מתחשבת ואכפתית משתדלת לא להסתבך בצרות. שומרת על עצמה לא רוצה להתקלקל מהעלום שבחוץ. דיימון גריין ילד...