פרק 65 לילה ראשון

1.9K 61 6
                                    

דיימון :

תגידו לה שאני ימצאה את המשפחה שלה , את החבר שלה ואני יהרוג אותו מול עייניה , אם היא לא רוצה שזה יקרה . היא חייבת לעבוד עצלי בשביל להחזיר את החוב " צעקתי תופס בשיערי ומושך קצת אחורנית את ראשי .

"בסדר בוס , היא תתחיל מהיום " ליאו אמר וניתק את השיחה .
כלכך בטוח בעצמו נשיים לא רוצות לעבוד בעבודות כאלה רק אם הם ממש חייבות , לדעתי היא אישה קשה והיה לו קשה .

לירי יצאה בבוקר ולי יש יום חופשי , לשבת בבית להנות מהיום היפייפה שבחוץ רק חבל שהיא לא איתי .
אז החלטתי להשלים את שעות השינה החסרות לי ואז אולי לקחת את לירי למסעדה מפוארת בערב.

נקודת מבט לירי:

"ביי דיימון " יצאתי במהירות מביתי מתקדם לכיוון הסימטה של אביאל הכי מהר שיכולתי אני חייבת עוד זמן , אין ביחולטי להשיג עכשיו סכום כזה , אני צריכה עוד זמן .

הדלת היתה סגורה דפקתי בחוזקה והחלון הקטן נפתח לנגד עייני .
זוג עיינים חומות הסתכלו ביא והבנתי מי זה .

הדלת נפתחה "מהר מהר אין לנו זמן , עבודה רבה לפניך היום " אמר מתחיל לצחוק תופס בידי בחוזקה ולוקח אותי למשרד.

התישבתי על הכיסא מתחילה להרגיש את הפחד בקצה אצבעות רגלי , משטלת על מחזור הדם שלי ומתפשט בכל ורידיי.

"אז הכסף עכשיו " צעק מתקרב אלי ,נשען על השולחן לידי כלכך קרוב אלי .

"אני א-ני בבקשה , אני צריכה עוד זמן " אמרתי בגימגום שיצאה מבין שפתיי בלי שליטתי.

"אמרתי לך להביאי הכל היום נכון " צעק מרים את ידו , עייני נעצמו מיידית מפחדת להרגיש את הכאב של ידו עלי .

"אני לא יגעה בגופך, אני צריך אותו שלם להיום בערב " אמר תופס בפניי בחוזקה .
רק שנינו נמצאים בחדר הזה , חדר קטן שולחן כיסא ארון ולוקרים אני משתגעת , אני לא יכולה להיות בחדר הזה יותר אתמול הצלחתי להשיג עוד קצת אבל לא יותר מידי שיספיק לי .

"על מה אתה מדבר כל הזמן , היום הערב מה אתה רוצה ממני .
תתן לי קצת זמן אני ישיג לך את הכל " צעקתי שומרת את הדמעות בפניים כמה שיותר .

"תזהרי ממני , אני רואה דימעה אחת זולגת מעייניך אני מרתק אותך לכיסא "ידיו המחוספסות תפסו את שיערי מושך את ראשי לאחור בחוזקה .

"אני יוצאה לדקה את לא זזה מהכיסא הזה מובן " לחש באוזני ואז נשק ללסתי בעדינות , זורק את גופי ויוצאה מהחדר כרוח סערה .

* * * *

"ביי בוס " אמר וניכנס לחדר בחזרה .

"מה אתה רוצה ממני , תתן לי ללכת אני יחזיר את הכל " קפצתי מהכיסא ותפסתי בידו של ליאו מחבקת אותה ומנסה להצמיד אותו אלי .
אם אני יבאו בגישה אחרת אולי זה יעזור .

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now