פרק 26 בגידה כאבת .

3.8K 107 9
                                    

לירי : 

התחלטי להתארגן שמתי חולצה בצבע ירוק חקי, מכנס שורט קצת בצבע לבן עם נעליים לבנות פיזרתי את השיער שלי ויצאתי מהחדר .

"אמא אני יוצאת עם ג'ולי אז אני לא היה בבית שתחזרי " השארתי לה הודעה קולי בוואצאפ ויצאתי לדרכי .

רצתי לתחנה של האוטובוס אבל פספסתי אותו כמו תמיד, טוב יש לי לחכות פה חצי שעה עד לאוטובוס הבאה בהצלחה לי .

אחרי עשר דקות רכב שחור עם גג נפתח נעצר מולי, הסתכלתי על דיימון שהיה נירא פשוט מושלם.
השיער שלו היה מבולגן והוא לבש חולצה שחורה ומכנס גינס כחול בהיר לא יכלתי שלא לבהות בו .

"קטנה מה את עושה פה, רוצה שאני אקפיץ אותך . לאין את צריכה " הוא אמר לי והמבט שלו היה כלכך חמיים .
"לבית של רועי יש מצב " פתחתי את דלת המכונית שלו והתישבתי וחגרתי חגורה .
"סבבה אין בעיה " התחלנו לנסוע .

בקשתי מימנו שיפתח לי את הגג עד הסוף וזה מה שהוא עשה .
השיער שלי עף ברוח והרגשתי כמו בסרט .

הגענו לביתו של רועי אמרתי תודה לדיימון שהשביעה אותי להתקשר אליו ישר אחרי שאני יוצאת מישם .

הלכתי לכיוון הבית של רועי עד שעמדתי מול הדלת הגדולה, הינה זה קורה זה היה קשה אבל אני לא רוצה יותר הוא מתנהג אלי כמו חרא .
וניראה לי שאני שווה קצת יותר מחרא , הוא לא מתייחס אלי לא מדבר איתי , מה קורה חשבתי שצברים מדברים .
אפילו עם דיימון אני מדברת יותר .

דפקתי על הדלת נקישות קטנות והדלת נפתח לאט .
ידים קטנות חיבקו את רגלי והתחלטי לצחוק.
"לירי, לירי מה את עושה פה? " אחותו הקטנה נטע של רועי צעקה לי .
"באתי לרועי הוא בבית "
"כן הוא בחדר שלו " היא אמרה וסגרה אחרינו את הדלת .
לפני הפעם האחרונה אז היתי פה כמה פעמיים והיתה מדבר אם נטע וזה היה כמו אחותי הקטנה שלא היתה לי .

עליתי במדרגות לחדר של רועי והתחלתי לשמוע צעקות וגניחות עצרתי מול דלת חדרו ולא ידעתי מה לעשות .

הוא בוגד בי ואומר לי לבואו ליראות את זה ועוד שאחותו בבית והיא שומעת הכל .

החלתטי לפתוח את הדלת פתחתי אותה לאט שרועי לא יסים לב אלי.
נכנסתי בשקט סוגרת אחרי את הדלת לא כלכך הצלחתי לראות מי זאת אבל אני עוד אדע . עמדתי שם הם המשיכו בשלהם ולא ראו אותי ביכלל .

ליד הדלת היתה שידה ועליה היתה מנורה קטנה מזכוכית, החלטתי לעשות קצת דרמה לקחתי את המנורה ונפצתי אותה על הריצפה.

היתי בשוק אני לא מאמינה שזה קורה עכשיו.
ראשו של רועי הסתובב אלי וראשה של ג'ולי היא התחילה להאדים.
הם יתנתקו מהר והיא לקחה את השמיכה וכיסתה את עצמה רועי לקח מהר את הבוקסר שלו ושם אותו עליו .

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now