פרק 35 בלי בושה

3K 95 0
                                    

לירי :

"לירי תפתחי את הדלת או שאני מזיין אותך אני לא צוחק " אדם צעק לי מהצד השני של הדלת ואז שמעתי אותו מתחיל לצחוק מה הוא חולה נפש או שהוא שיכור למות.

"אדם די בבקשה, לא עשיתי לך כלום לא סיפרתי" אמרתי והיה שקט לכמה דקות ואז היה קול של בקבוק זכוכית נשבר בחוזקה .

"לא אכפת לי, תצאי מישם עכשיו אני רציני לירי אני צריך אותך עכשיו " הוא התחיל לדפוק על הדלת ולא ידעתי מה לעשות .

"אדם בבקשה אני מפחדת אני לא סיפרתי נשבעת מה אתה צריך מימני " למה הוא עושה את זה, היה לנו הסכם והכל היה בסדר אני לא סיפרתי לאף אחד .

"החברה הזונה שלי זרקה אותי לפני ששכבנו עכשיו ואני צריך אותך עכשיו.
תצאי אני רציני אם אני אומר משהו את עושה אותו " לא מה רגע .היתה לו חברה באותו יום בשירותים והוא עדין עשה את זה .

פתחתי את הטלפון מהר נשאר לי רק חמש עשרה אחוזים, אני לא יודעת איך אני שורדת את זה .

התקשרתי לדיימון והוא לא ענה לי התקשרתי עוד חמש פעמיים והוא לא ענה לי התחלתי להשתגע אני גם דואגת למה הוא לא עונה לי .

התקשרתי לג'קסון הוא חייב להיות איתו הם חייבים לעזור לי .
"הלו " שמעתי מוזיקה חזקה בטח הם במועדון .
"ג'קסון איפה דיימון זה דחוף" אני לא יכולה לספר לו אבל נימאס לי הוא עוד יהרוג אותי הפסיכופת הזה .
"הו לא לידי הוא יצאה החוצה ,את רוצה שאני יגיד לו משהו ? "

" תגיד לו שיבואו דחוף כי אדם פה בבית והוא שיכור ואני צריכה עזרה ואני לא יודעת מה הוא רוצה לעשות לי בבקשה תעזרו לי "
אמרתי ואדם התחיל לדפוק חזק על דלת המיקלחת .

"לירי תיצאי עכשיו לירייי!!! או שאני נכנס ומזיין אותך שם " אדם צעק אני מקווה
שג'קסון לא שמע אותו כלכך טוב.

"זה אדם מה הוא עושה שם לירי מה יש לך "
"ג'קסון אני לא עשיתי כלום לדיימון בבקשה אני צריכה עזרה ."

"דיימון שיכור מת והוא אמר לי שרבתם " .
"כן, אבל זה לא קשור אני כן רבתי איתו אבל למה עכשיו אני אספר לך הכל אבל לא עכשיו אני צריכה עזרה בבקשה " אמרתי לג'קסון ובדיוק אדם שבר את הדלת ונכנסת .

"לא אל תיגע בי דיי תפסיק " צעקתי ואדם העיף לי את הטלפון מהיד שמעתי את ג'קסון אומר שהוא יביא את דיימון והם יבואו .

בבקשה שזה לא יקח להם זמן אני לא רוצה שהוא יגע בי .
"מה נירא לך שאת עושה מפגרת "
פעם שניה שאני חוטפת סטירה כלכך חזקה. ישר נזכרתי באימא שלי שאם היא היתה נשארת אז אני היתי בבית והיתי יכולה לספר לה על אדם והיא היתה יודעת מה לעשות .

התרחקתי אבל הוא התקרב אלי עם בקבוק בירה ביד מהבירה של דיימון שהיתה רק שלו .

"למה את מפחדת אני יעשה לך רק טוב כבר אמרתי את זה נכון אז למה את לא
מאמינה לי "

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now