פרק 41 סידורים אחרונים

3K 86 8
                                    

לירי :

קמתי בבוקר דיימון העיר אותי מוקדם הוא הלך לשיעור פרטי בבית ספר כי הוא פיספס את אחת הבגרויות .

קמתי בבוקר מתרגשת כלכך מחר הנשף סיום אני בעננים, מחר זה ניגמר הסיוט הזה שניקרא לימודים .

החלטתי ללכת עם ג'ולי ולעשות דברים אחרונים למחר לק פדיקור מניקור ללכת לקוסמטיקית ביחד ודברים של בנות .

יצאתי מהמיקלחת שמתי על עצמי סוודר שחור גינס שחור קרעיים ונעליים שחורות אני פשוט אוהבת שחור .
אני יודעת שקיץ אבל התקרר קצת אז לבשתי סוודר אבל למטה חולצה קצרה .

איתפרתי קצת ויצאתי החוצה גולן לא היה בבית או שהוא כן לא בדקתי בחדר שלו אחרי הקולות ששמעתי בלילה .

חיכיתי לג'ולי בגשר ליד הקניון .

"חיים שלייי " שמעתי אותה צורחת ורצה אלי לחיבוק חזק חיבקתי אותה בחזרה .

"יאלה בואי יש הרבה לעשות למחר " תפסתי בידה וגררתי אותה לתוך הקניון .

נקודת מבט ג'ולי :

מה נירא לו שהוא ככה זורק אותי, אחרי מה שהיה ביקשתי סליחה זה לא היה בכוונה זה פשוט קרה.

אבל אני אוהבת אותו אני אוהבת את גולן,  משאני פגשתי אותו הוא היה הראשון שלי ואני רוצה שהוא היה האחרון כל חיי אני חושבת על זה שאני רוצה שנתחתן והיו לנו ילדים קטנים, אבל זה לא קורה רק ביגלל.

לירי.

רק ביגללה הוא מפחד שהיא לא תקבל את זה אני שונאת אותה כאילו אהבתי אותה עד שזה היה נימאס כבר .

לפני קצת זמן הוא עזב אותי כי הוא לא יכל לחיות יותר בשקר הזה וזה שיגע אותי אז החלטתי .

החלטתי לעשות כמה דברים אני יהרוס אותו יהרוס אותו עד אפר

הכל דרך אחותו הקטנה , אפילו שהיא חשובה לי ואני אהבתי  אותה עכשיו כבר לא היא רק עוד חייל קטן בדרך שלי להרוס אותו.
זה מה שאני יעשה היא כמעט איתאבדה ביגללי זה יכל ליגמר אם היה בה נגיע קטנה של אומץ .
אבל לא דיימון היה חייב להציל אותה יכלתי לסיים אם זה גם בלי שידעו שזאת אני בלי להשאיר מאחורי עקבות .

לא הצלחתי נגעתי לה בנקודות רגישות
הגעתי עד לדיימון
אבל זה לא עזר כל עוד הוא איתה הוא לא יתן לה לעשות לעצמה דבר.

אם אני צריכה למות בשביל שהיא תמות , זה מה שהיה שהוא יתאבל עליה כמו שאני רוצה שהוא יאבד הכל אם הוא יאבד אותה או ימות אני יודעת אני מכירה את גולן כמו את כף ידי.

זה מה שהולך להיות מעכשיו נסיות התנקשות בלירי . אולי גולן יבין איזה קשה זה לחיות בלי האהבה שלך לדעת שאבדתה אותה לנצח .

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now