פרק 33 אני לא אספר

3.1K 90 1
                                    

לירי:

מה אני עושה עכשיו. נסתי לברוח מהדלת אבל אדם תפס אותי חזק וזרק אותי על האסלה.

"לאין את חושבת שאת הולכת בייבי " החייוך הזדוני שלו נהיה קצת יותר גדול, הוא מרוצה מעצמו רואיים.

"תעזוב אותי בבקשה מה אתה רוצה מימני " קיפלתי את רגלי אל החזה שלי הוא מסתכל עלי כאילו אני איזה בובת מין שלו.

"את יודעת מה אני רוצה, אז למה את
שואלת " אדם נשען על הקיר ושיחק עם אצבעותיו.

"אני אגיד לדיימון , אתה לא רוצה שהוא יפוצץ אותך שוב " אמרתי והוא התחיל לצחוק הוא התקרב אלי ותפס בצווארי והתחיל לחנוק אותי .

"את לא תגידי לו כלום אם את לא רוצה שאני ..." הוא שיחרר אותי והוציא סכין מכיס מכנסיו .
אדם התחיל לשחק עם הסכין באצבעותיו בזמן שאני משתעלת ביגלל מה שהוא עשה לי לפני רגע .

"בבקשה תעזוב אותי יש מלא בנות שירצו להיות חברות שלך, למה אתה מחפס אותי "
אמרתי והוא הפנה את מבטו אלי .

"את מיוחדת, את לא מבינה חשבתי שחבר שלך אומר לך את זה הרבה.
יש בך כלכך הרבה ואני רוצה להיות הראשון שבודק את זה בחיים לא היתי עם בתולה  "

אדם התקרב אלי והרים אותי על רגלי והדביק אותי לקיר, הוא שם את ידיו בין צדדי ראשי שאני לא יוכל לזוז.

"לא אתה רוצה ל.. לא....בבקשה אני
מתחננת " אמרתי והוא רק חייך אלי .

אדם סובב אותי בכוח לקיר, נישען עלי ונצמד אלי .
כמה הרגשתי רע ולא ידעתי מה לעשות .

הוא הוריד את חולצתי בכוח וזרק אותה על הריצפה וכך גם עם המכנס שלי .
התחלתי לבכות אני לא רוצה שהוא יגעה ביא אני לא רוצה שאף אחד יגע ביא עד שאני היה מוכנה ואני לא מוכנה ביכלל עכשיו.

אדם הוריד את חולצתו וניצמד אלי .
הוא התחיל לגעת לי בשדיים ואני לא ידעתי מה לעשות , נסתי להזיז אותו מימני אבל הוא היה יותר חזק מימני .

"אל תבכי בייבי, אני עושה לך רק טוב " .
הדלת הראשית של השירותים נפתחה ואדם עצר את מה שהוא עשה . עצר והספיק לדבר .
אחד מדלתות התאיים הראשונים נפתחה ונסגרה מהר . שמענו את המנעול נסגר.

"אהה .. רועיי.. זה טוב " זאת היתה ג'ולי
איכס אז אותם אני שומעת כל הזמן .
"נו רועי " ג'ולי צעקה אבל רועי לא ענה לה .
"אהה " שמענו את שניהם נאנחים ביחד  וצועקים בקולי קולות .

"את רואה זה כיף לא רק אנחנו נהנה " אדם לחש לי באוזן והתחילה לי צמרמורת .
הוא תפס בשערי ומשך את ראשי אליו אחורה .
הרגשתי אותו זז מעלי למעלה ולמטה וזה היה נורא אני לא מאמינה, איפה דיימון שאני ממש ממש צריכה אותו .

הוא נישק אותי בטרוף ואני רק נסתי להתנגד אבל הוא תפס בי חזק והתחיל להכאיב לי .

"אני מבין למה דיימון שומר אליך ורוצה אותך רק לו " אדם אמר בזמן שהוא מחזיר את חולצתו ומסדר את השיער שלו .

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now