פרק 10 מחבבת אותך .....

5.2K 143 7
                                    

החלטתי שאני רוצה להיות יפה זה פעם ראשונה אני הולכת לפגישה אם בחור ועוד שאני התחברתי אליו מאוד .

נכנסתי להתקלח מורידה מימני את כל הטינופת של היום הזה חפפתי את שיערי החום והגולש .

אחרי חצי שעה שפשוט לא רציתי לצאת מהמקלחת אבל כבר היה מאוחר הלכתי לארון שלי מחפסת מה ללבוש.

הוצאתי הלבשה תחתונה שלי בצבע שחור
ונעמדתי ככה מול הארון מחפסת מה ללבוש.
הוצאתי גינס לבן וחולצה ורודה אבל זה היה ניראה ילדותי מידי אז הורדתי וזרקי על המיטה .

החלטתי  לשים אוברול שחור ארוך עד הרצפה אם קטפיות .
מחסוף עדין ושסה כמעט עד הברכיים.

סתרקתי את השיער שלי לקחתי כובע שחור רחב שולים ותיק קטן שחור שהיה לי להכל מה שאני צריכה .

שמתי נעליים לבנות קטנות אם שרוכים בכל זאת זה רק סרט אתאפרתי.

ובדיוק רועי התקשר אלי " אני למטה את באה  " הוא אמר " כן אני יוצאת " אמרתי ועלה לי חיוך על הפנים .

ירדתי למטה ראיתי את רועי באוטו קטן וחמוד בצבע אדום נכנסתי למכונית הוא הסתכל עלי במבט בוחן .

" את כלכך יפייפיה אני רציני " הוא אמר והתחלטי להסמיק " תודה " אמרתי והתחלנו בנסיעה .

אחרי שהגענו לקולנוע ורועי התעקש לקנות לי את הכרטיס והפוקפורן,  נכנסנו לסרט אלם מספר שמונה שורה אחרונה הכי טוב התישבנו וחיכינו שהסרט יתחיל .

הסרט שיעמם אותי מאוד אבל רועי ממש אהב  . הבנים פעולה רציחות ודם .

יצאנו מהסרט והחלטנו ללכת לשבת קצת בגן קטן דיברנו קצת, היה כיף ואז הוא פשוט שאל שאלה שלא ידעתי איפה לקבור את עצמי באותו רגע .

" לירי תגידי, מה קורה בינך לבין דיימון ?" הוא שאל והסתכל ישר לתוך העיינים שלי .
העיניים שלו ביכלל לא היו דומות לשל דיימון הם היו חומות כימעט כמו שלי הם היו יפות אני לא אומרת שלא , אבל של דיימון אני פשוט יכולי לתבוע בהם .

" סתם אנחנו מדברים קצת, עכשיו הרבה פחות אני לא כלכך יודעת, אבל למה זה מעניין " אמרתי מסובבת את מבטי מרועי לגן .

" אהה באמת אז זה אומר שאתם לא ביחד " הוא שאל " אנחנו לא ביחד הוא אם אימלי אני לא ניכנסת בינהם " אמרתי מסתכלת לתוך העיינים שלו .

ישבנו ודיברנו עוד איזה שעה היה נורא מצחיק יש לו הרבה חוש הומר, לרועי ואז התחלנו להתקדם לאוטו .

כמו ג'נטלמן רועי פתח לי את דלת המכונית. ואחרי זה הוא ניכנס גם והתחיל בנסיעה .

רבע שעה של נסיעה והינו בביתי השעה כבר היתה כמעט עשר בלילה אז אימא בבית והיא תתחיל לשאול שאלות .

" טוב אז היה לי ממש כיף איתך היום רועי ותודה על כל מה שקניתה לי " אמרתי בזמן שהוא מתקרב עלי ומביא לי חיבוק של להתראות זה היה כלכך טוב חמים  וכיף לא רציתי שזה יפסיק לעולם

התנתקנו מהחיבוק ורועי אמר " גם לי היה ממש כיף, אני נורא רוצה להגיד לך משהו אבל אני פשוט לא יכול כאילו זה לא יוצא לי מהפה " הוא אמר מזיז את מבטו מימני לכביש

" נו תגיד מה אתה מתבייש מימני " אמרתי נותנת לו מכה קטנה אם היד "אני מחבב אותך מאוד , היתי רוצה שנהיה ביחד זוג את יודעת " הוא אמר לא מזיז את המבט מהכביש

מה לעשות אבל אימא תהרוג אותי אם היא תידע ,רגע למה שהיא בכלל צריכה לדעת דבר כזה היא לא צריכה לדעת אני יעשה מה שטוב לי .

" גם אני מחבבת אותך ואני כן היתי רוצה שנהיה ביחד " אמרתי רועי סובב את מבטו אלי תופס בסנטרי ומקרב אותי אליו .

לא ידעתי מה לעשות ,לא עכשיו מה אנחנו רק לפני שניה נחשבנו 'לזוג' אני צריכה להכיר אותו יותר .

התרחקתי אחורה מרועי מתביישת
מאוד " מה קרה חשבתי שאת כן רוצה " הוא מסתכל עלי במבט לא מבין מבולבל שכזה .

" אני רוצה אבל לא עכשיו תיתן לי קצת זמן להתרגל, לזה זה קצת חדש לי " אמרתי תופסת בידי "אני מבין , אני לא אלחץ אליך " הוא אמר ושלח לי חיוך חמים .

נתנתי לו נשיקה על הלחי ויצאתי מהמכונית לבית שלי מסתובב אחורה ורועי עדין מסתכל עלי נופפתי לו לשלום ונכנסתי הביתה .

"איפה היתה את לא ענית לי דאגתי"  אימא באה לכיווני "הכל בסדר היתי אם חברים יצאנו לסרט " אמרתי מחייכת לעצמי איזה כיף היה אם ה"חברים " בסרט .

"אה.. בסדר איך היה " היא שאלה "כיף אני נורא עייפה אז אני הולכת לישון יש לי מחר לימודים "

עליתי לחדר שלי נזקרתי על המיטה מורידה את האוברל זורק אותו על הריצפה יחד אם הכובע והתיק התכסתי בשמיכה שמתי את הטלפון במטען ועצמתי עיינים .

צלצול הודעה העיר אותי תוך שניה
רועי :  " לילה טוב מאמי שלי❤"
חיוך עלה לי ישר על השפתיים
לירי :  " לילה טוב ❤" .






תגובות והצבעות מה אתם חושבות על הפרק הזה !
❤ יש לי הרבה זמן לכתוב אז עוד מעט עולה פרק נוסף .

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now