לירי :
קמתי בבוקר אחרי יום ארוך, כמה אפשר לסבול ועוד לא רק לסבול בעצמי, שראיתי את דיימון מתפרק אתמול כל החזות של הבריון המפחיד ירדה לי מימנו תוך שניה .
כמה שהוא אהב אותה , אני לא מאמינה שזה קרה ועוד עכשיו ,החלטתי לשלוח לו הודעה כי אתמול נתנתי לו את המספר שלי, ובלי שהוא שם לב לקחתי את המספר שלו גם , שהיה לי ליתר ביטחון .
לירי : " דיימון בוקר טוב איך אתה ?"
דיימון : "בוקר , מי זה "
לירי : " זאת אני לירי ,הכל בסדר אתה
בסדר "דיימון: " אה לירי, כן הכל בסדר את באה היום לבית ספר .
המ זאת לא שאלה תבואי בבקשה "מה זאת לא שאלה ,מה יש לו הוא השתגע מה הוא מתנעג כמו מטומטם .
טוב קמתי הלכתי להתארגן, שמתי מכנס קצר לבן וחולצה אדומה ארוכה אם נעליים יוארש נייק אדומות ויצאתי .
אימא , כבר לא ראיתי אותה מליון שנה אולי אבל אם לה זה לא מפריע והיא לא יכולה להתקשר אז גם לי זה לא מפריע .מרועי לא שמעתי כבר שלושה ימים, ואת ג'ולי אני לא רוצה לשמוע, אני עדין כועסת .
הגעתי לבית ספר רצתי לשיעור אני כבר פספסתי מטמתיקה אחת והיה לי קשה להשלים לבד .
נכנסתי לכיתה דיימון ישב מאחורה אז הלכתי והתישבתי לידו בלי לומר דבר .הוא הסתל עלי והחזיר את מבטו למורה . הוא לא אמר כלום אחרי חמש דקות רועי נכנס לכיתה מסתכל עלי במבט מופתעה ועצבני וישר אחריו נכנסה ג'ולי .
"את יודעת שהם ביחד נכון ,הוא דפק אותה בשירותים עד עכשיו " דיימון אמר לא מזיז את המבט הקפוא שלו מהמורה .
" הם לא ביחד
הם סתם מדברים תפסיק להמציא שטויות " אמרתי לו גם אני מסתכלת על המורה ולא אליו .יצאתי מהשיעור הולך לכיוון העץ שישבתי תחתיו אתמול, כף יד נגע בי וסובבה אותי אחורה .
"מה נירא לך שאת עושה , ועוד עם דיימון כמה את יכולה לרדת.
מה יש לך חשבתי שאנחנו ביחד חברים את יודעת " רועי צעק עלי מול כולם ." כמה אני יכולה תרדת ,מה אני עושה אתה כל היום אם ג'ולי לא שם עלי אפילו אני אחשוד בסוף שאתה משכיב
אותה בלי הפסק " אמרתי וסומק התחיל לעלות על לחייו של רועי ." אה.. מה... מה את חושבת שאני בוגד בך. טוב, טוב תקשיבי אני רוצה לפצות אותך תהיה היום מוכנה בשמונה ואני יבואו לקחת אותך ונילך למסעדה בסדר" רועי אמר תופס בידי ומקריב אותי אליו ונותן לי נשיקה יבשה.
" בסדר " אמרתי והתחלטי ללכת .
ככה כל היום שלי היה לבד רועי דיבר איתי והלך אחרי הפסקה השניה, שוב שמעתי צעקות מהשירותים אז כבר ידעתי לא ליכנס נימאס לי מהתלמידים חרא האלה .
YOU ARE READING
אהבה לא כשורה / הושלם
Actionיש מקומות שלא צריך להגיע אליהם. מקומות רעים ,מקומות מסוכנים ,של פשע ,סמיים, וזנות. ויש את הטוב השמח המאושר שכולם רוצים. לירי ג'קסון ילדה טובה בת 17 מתחשבת ואכפתית משתדלת לא להסתבך בצרות. שומרת על עצמה לא רוצה להתקלקל מהעלום שבחוץ. דיימון גריין ילד...