לירי :
אני קצת מפחדת ממה שהיה היום ,אבל דיימון אמר שהכל היה בסדר הוא אמר שהם יקבלו את זה ואני מקווה שככה זה היה.
"טוב את מוכנה אני מתקשר " דיימון הרים אלי את מבטו שהוא ישב על אחד כיסאות האי במיטבח והיה עם הלפטוף שלו .
התקדמתי אליו בצעדים חוששים אני חוששת כל כך, זה היה במצב שניתקשר לאימא בסקייף וגם לאבא וכל אחד ירא אותנו מהמחשב שלו, ככה אני אספר להם אני לא מסוגלת לראות אותם פנים מול פנים ולספר להם אבל אני גם לא יכולה לשמור בסוד .
דיימון תפס בידי והושיב אותי אליו בעדינות
השענתי את ראשי על החזה המוצק שלו ותפסתי בחולצתו ,הרמתי את מבטי על עייניו של דיימון, עייניו נכנסו בעייני במבט חד, עייניו בצבע אוקיינוס לא יכולתי לשחרר את המבט מימנו, לפניה רגש עבר בעייניו רגש של חשש אני לא חשבתי שהוא חושש מהשיחה הזאת כמוני .התעפננתי לתכול עייניו, לא יכולתי שלא ליתקרב אלי הרמתי את ראשי אליו כמה שיותר .
שפתי היו במרחק נגיעה בשפתייו היפיפיות של דיימון, שפתיו הורדרדות הנפוחות והמושכות.
"אה..או..אני..א-אני חושש מהשיחה עם הורי " ריפרפתי את שפתי על שפתיו של דיימון בלי לנתק את מבטינו לרגע אחד קטן .
"אני פה איתך לירי " דיימון הרגיעה אותי ושבר את המרחק שהיה בנינו בנשיקה עדינה.
התמסרתי להרגשתו של דיימון נופלת בקיסמו הרגשתי את שיניו של דיימון נוגסות קלות בשפתי התחתונה, ומלקק את שפתי בעדינות מבקש בלי מילים את האישור כניסה.פתחתי את שפתי באיטיות ודיימון לא פיספס רגע ובמהירות לשנו היתה בפי מתמזגת עם לשוני ועוברות לתזוזות אחידות .
האוויר התחיל ליגמר, התנתקתי משפתיו של דיימון בלי רצון ,פליטת כעס קטנה יצאה מבין שפתייו של דיימון מנסה לחבר בחזרה את הנשיקה שהיה לפני כמה רגעים .
"דיימון אני רוצה לסיים אם זה מהר "
מבט מבולבל עלה על פניו של דיימון .
"מה לסיים את מה ?" הסתכלתי עליו וציחקוקים קטנים יצאו מפי " לסיים את השיחה עם ההורים שלי, מה חשבת?" הסתקלתי עליו במבט דזוני "כלום עזבי " דיימון העלה את ראשו למעלה מזיז את מבטו מימני ."לא מתקשרת עד שאתה אומר מה רציתה "
שילבתי את ידי על חזי ושירבבתי את שפתי החוצה בכעס .
"אני יראה לך אחרי למה התקוונתי " .התחלתי לצחוק ונשקתי לעצמות לחייו של דיימון נשיקות קטנות ורטובות, משאירה סימנים אדומים קטנים עד לצווארו, ואנחות קטנות יוצאות משפתיו ידיו עלו לפני והוא תפס את שפתי בנשיקה חזקה ואגרסיבית התנתקתי מימנו אחרי שלוש דקות של נשיקה מיוחדת כלכך .
המחשב צלצל בסקיף נכון אמרתי לאמא שתתקשר בשעה שש בערב ועכשיו שש בערב לקחתי נשימה עמוקה ועניתי.
YOU ARE READING
אהבה לא כשורה / הושלם
Actionיש מקומות שלא צריך להגיע אליהם. מקומות רעים ,מקומות מסוכנים ,של פשע ,סמיים, וזנות. ויש את הטוב השמח המאושר שכולם רוצים. לירי ג'קסון ילדה טובה בת 17 מתחשבת ואכפתית משתדלת לא להסתבך בצרות. שומרת על עצמה לא רוצה להתקלקל מהעלום שבחוץ. דיימון גריין ילד...