פרק 47 אבן ירדה מליבי

2.4K 85 0
                                    

דיימון:

יצאתי לעבודה כל כך רציתי להישאר לישון איתה, אבל עכשיו יש לה עבודה היא לא רוצה לעשות בעיות והיא נסע לעבודה.

קמתי לארון עומד מולו רק עם בוקסר לפעמיים אני מרגיש כמו בחורה שאומרת שאין לה מה ללבוש אבל יש לה את כל הבגדים בעולם .

הוצאתי חולצה לבנה קצת ארוכה שמתי על סוודר אפור אני יודע שקיץ אבל אני קצת מצונן אז ...שמתי מיכנס קצת סקי קקי כזה בצבע אפור כהה .

הלכתי למיגירה הוצאתי מישם זוג גרביים קטנות, התישבתי על המיטה ולבשתי את הגרביים .
לקחתי את נעלי הוואנס השחורות לבנות שלי מהארון , נעלתי אותם לקחתי את התיק גב שלי בצבע שחור של ניק שקניתי אותו תיק כמו של לירי ויצאתי .

ירדתי למטה הכנתי לי נס קפה לקחתי שתי עוגיות שוקולד צ'יפס , התישבתי על הבר ונרגעתי קצת ראיתי פתק מונח על השיש הרמתי אותו וחייוך עלה על פני .

חייוך מאיר מאוזן לאוזן לא נירא לי שעלה לי חייוך כזה הרבה זמן .

אהבה של חיי, אני אוהבת אותך כלכך סליחה שיצאתי ככה בלי להגיד לך שלום כמו שצריך
היתי חייבת לרוץ לעבודה
שהיה לך יום מושלם כמוך


לקחתי את המיכתב והכנסתי אותו למגן של הטלפון שלי .
הטלפון הוא תמיד עלי אז אני רוצה שהמיכתב שלה גם היה תמיד עלי.

נכנסתי למכונית שלי חגרתי חגורה שמתי מוזיקה על ההוצמה הכי גבוה והתחלתי בנסיעה , הגעתי לבינין משרדים אמרתי שלום לפקידות שכרגיל מנסות לפלרטט איתי אבל לא הלך להם .

עליתי במעלית מחכה היא תגיעה לקומה שלושים וחמש, הקומה  ששם הבוס. הבוס שלי זה אבא של ג'קסון, אני וג'קסון ביחד בעסק הזה של האחריות על הסמיים אבא שלו הוא יד ימינו של ראש המאפיה אז ככה שאנחנו די בטופ .

עמדתי מול הדלתות הגדולות אבא של ג'קסון אדם קשה הוא כועס פרצוף פוקר פייס בלי רגשות לא פגשתי את ראש המאפיה ,
אמרו שהוא יותר גרוע מימנו ראש המאפיה זה איירס, הוא משוגע על כל הראש.
ואני לא מפחד להגיד את זה כי זה הוא.

איירס יודע את זה, לא פגשתי אותו אבל אני יודע שהוא סוג של שטן רוב האנשים קוראים לו הלורד של הגהנום .

אבא של ג'קסון השם שלו הוא ריין הוא לא כמו איירס אבל הוא למד מימנו הרבה מתנעגותו.
דפקתי על הדלת בחוזקה "כן" שמעתי צעקה מתוך החדר נכנסתי וסגרתי אחרי את הדלת .

"רציתה לדבר איתי " התישבתי מולו בשולחון רק אחרי שלחצתי את ידו והוא הורעה לי לשבת " כן אני צריך לדבר איתה משהו
חשוב " ריין הסתכל עלי במבט רציני. המבט שלו חודר כמחט בעור .

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now