פרק 19 למה את דואגת כלכך

4.1K 121 0
                                    

לירי :

"כמה אתה מפגר משתכר ביגלל שקיבלת כסף אתה משתכר . אתה יודע כמה דאגתי לך שג'קסון אמר לי שאתה צועק שרק אני יבין אותך, חשבתי אתה הולך לעשות לעצמך משהו ילד אידיוט" .

אוף ישבתי על המיטה שלו מחכה שהוא יצא מהמקלחת אחרי שהבאתי לו בגדים להחליף .

למה אני צריכה את זה עכשיו , אנחנו רק ידידים דיברנו כמה פעמיים וכאן זה ניגמר. למה הוא מפגר כלכך דאגתי לו חשבתי שביגלל שאווה ניפטרה והיא היתה כל החיים שלו הוא ילך לאיבוד בעצב של עצמו ויפגע בעצמו .

"אתה יוצא קשה לי לכעוס עליך ככה " כמה זמן אפשר להתלבש . יותר גרוע מבחורה הגבר הזה .

" אני יוצא קרציה " הוא צעק לי מהחדר השני ."כמה מיים יכולת לשפוך לי על הפנים למרות שהיתי ער " הוא ממשיך לצעוק עלי ואני נזכרת שלפני כמה דקות שהוא עדין היה במים ועצם עיינים, היתי כלכך בפחד ששפחתי עליו מלא מיים קרים על הפנים והוא אמר לי שהוא ער והמשכתי והוא השתגע מיזה .

מגיעה לו אני השתגעתי שהוא השתכר אז אני אשגע אותו עד איבדון חושים בסוף .

" צא כבר מה אתה עושה
שם כלכך הרבה זמן " הלכתי לכיוון הדלת ודפקתי עליה כמו משוגעת .

"מסדר את השיער מה את רוצה מימני " לא הוא רציני שהוא מסדר את השיער עכשיו .

דחפתי את הדלת כלכך חזק והיא נפתחה בחבטה.
דיימון עמד שם מול המראה רק אם מיכנסים קצרים של פיג'מה שהבאתי לו מיקודם בלי חולצה והשיער שלו על הפנים שהוא מחזיק מסרק ויש לו קצת קרם על היד .

פשוט בהיטי בו ככה עד שהוא שם לב שהיתי שם, לא יכולי להוריד את העיינים מימנו להסתכל על החזה המעוצב שלו קוביות שכלכך מסורטטות כתפים רחבות וגוף מוצק רואים שהוא מתאמן .

" את תסתכלי עלי עוד הרבה
אני יודע שאני חתיך " דיימון אמר מסתכל עלי דרך המראה בחייוך זדוני וקטן .

" מי מסתכל עליך ביכלל מה אתה רוצה , אני בשוק שאתה מסדר עכשיו את השיער אתה הולך לישון " אמרתי לו מוזיזה את מביטי מימנו לריצפה ומשקרת בלי בושה שלא הסתכלתי עליו עכשיו .

"אני יוצא למועדון רוצה לבואו " הוא אמר חוזר להתעסק בשיער שלו שסוף סוף הוא סיים לסדר.

" לא חמוד מה נירא לך, אתה לא הולך לשום מקום אני מביאה לך מים אתה שותה הכל וניכנס לישון כמו תינוק " אמרתי והלכתי למטבח להביא לו בקבוק מיים קרים פתחתי את המקרר ושמעתי את צעדיו מתקרבים .

" את לא אימא שלי אני הולך " הסתובבתי והוא היה כבר מאורגן ולבוש ליציאה אין מצב הוא לא הולך לשום מקום עכשיו אני לא נותנת לו .

רצתי לדלת נעלתי אותה ,לקחתי איתי את המפתח ושמתי מאחורי הגב וחזרתי למטבח עומדת מולו במבט צודק ומנצח.

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now