פרק27 בסתר

3.8K 112 2
                                    

דיימון :

חזרתי הביתה אחרי שהיתי עצל לירי כמעט של היום .
אכלנו גלידה וראינו סרט וצחקנו מלא .
יש דברים שפשוט לא יכולתי לשמור יותר בבטן אז אמרתי לה, אין לי גם מה להתביש בזה .
כול עוד היא תדעה יותר מהר ככה יה לי יותר קל להסיג אותה .
אני חושב ?

חזרתי הביתה התארגנתי ליציאה סידרתי את השיער שמתי את הטבעות שלי ושעון זהב ויצאתי .

הגעתי לתחנת אוטובוס והיא היתה שם הקטנה שלי היא הולכת לרועי המזדיין .
לקחתי אותה לשם שלא תלך באוטובוס לא צריך.

היא היתה ניראת מוטרדת קצת, כאילו משהו לא בסדר. היא סגרה את הדלת והתחילה להתקדם לבית שלו, לא יכולתי להפסיק להסתכל על המכנס הקצר שהיא לובשת, הוא יושב עליה יפה כלכך אבל היא לא צריכה ללכת עם כלכך קצר .

לירי ניכנסה והחלטתי לחכות שם לא ללכת אני לא יודע מה יקרה שם והיא לא צריכה לחזור לבד הביתה בשעה כזאת .

אחרי חצי שעה היא יצאה מהבית אם דמעות בכל פנייה, עייניה אדומות ונפוחות וכך גם שפתייה .
היא הסתכלה עלי והתחילה לרוץ, יצאתי מהרכב ורצתי אחריה .

היא עדין לא הבינה שאני יותר מהיר וחזק מימנה תפסתי אותה מהידים מנסה לקרב אותה אלי .

הוא בגד באה עם ג'ולי והיא ראתה את זה עכשיו, מול פנייה היפות.
הוא שבר אותה רואים , היא סאמת אוהבת אותו , הלב שלה יצאה בשבילו והוא התנהג אליה מסריח .
בלי בושה הוא רוצה מכות הוא מבקש את זה .

היא ברחה מימני והתחילה לרוץ בלי לדעת לאין .
נכנסתי לרכב והתחלתי לנסוע אחריה בסתר בלי שהיא תיראה שאני עוקב אחריה היא לא רוצה לדבר איתי אבל היא לא תהיה לבד עכשיו בחיים .
היא מפוחדת וכאבת , מסתובבת לבד ברחבי תל אביב בשעת לילה מאוחרת .
אני לא רוצה שהיא תהיה לבד גם אם זה אומר שאני היה אחרי כל תנועה קטנה שלה בלי שהיא תיראה אותי .

היא נכנסה לאחד המועדונים שאני מסתובב שם .
נכנסתי אחריה בלי שהיא תיראה אותי היא התישבה על הבר והתחילה לשתות .
אלכוהל הוא תרופה לכאב , מי כמוני יודע.

בחור בלונדיני עם עיניים ירוקות אני חושב שיצא לי לדבר איתו וקוראים לו אדם .התישב לידה והתחיל לדבר איתה לא שמעתי כלום רק הוא אמר לה משהו והלך .

לירי לא הפסיקה לבכות ואף אחד לא שאל אותה או פנה אליה, ילדים זבל .
היא נכנסה לשירותים רציתי ללכת אחריה אבל לא יודעת אולי היא תתחיל לפחד מימני .

אדם ניכנס אחריה וישר התחלתי להתקדם לשירותים שראיתי את זה .
הוא מדבר איתה ואז ניכנס לשירותי בנות אחריה חשוד .

הבן זונה נעל את דלת הכניסה לשירותים והתחלתי לפרוץ את הדלת שאני שומע מבפניים צעקות שלה, של הקטנה שלי .

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now