פרק 29 תעזבו אותי בשקט

3.6K 101 2
                                    

לירי :

"אוץ... מה את מפגרת מה את עושה " ג'ולי התחילה לצעוק עלי .
"זה היה בטעות" החזקתי את ראשי כי קבלתי את הברך שלה במצח שלי .
כלכך חזק כאילו היא מנסה לשבור לי את הגולגולת .

"כן שמענו, בטעות את מנסה להרוג אותי ביגלל מה שקרה " היא התחילה לצעוק מול כולם .

כולם הסתכלו אלינו והתחילו לעמוד סביבנו במעגל .
"מה את רוצה זה בטעות למה שאני יעשה לך בכוונה, בשביל מה שאני ארביץ לך את במילא יותר חזקה מימני תעזבי אותי כבר " אמרתי והתחלתי לקום מהרצפה .

כולם עמדו סביבנו וצעקו " מכות..מכות.." ילדים קרציות מה הם רוצים עכשיו.

הצאתי לג'ולי יד לקום אבל היא הזיזה אותה וקמה לבד, היא שונאת אותי ואני אותה אבל רק ניסתי לעזור .

"לא את ממש מפגרת את מפילה אותי ואז עוזרת לי תחליתי על עצמך " ג'ולי קמה מרימה את התיק על הכתף שלה ובאה ללכת .

היא הסתובבה והעיפה אותי אחורה שנפלתי ממש חזק על התחת .
כולם צחקו עלי צלמו אותי והתחילו ללכת מישם שאני שומעת את הצחוקים שלהם מרחוק .

בדיוק דיימון באה ועזר לי לקום מהריצפה.
הלכנו לכיתה, נכנסנו ביחד ורועי הסתכל עלי במבט כעס אנחנו ביחד במטמתיקה אז אני צריכה לראות את הפרצוץ המסריח שלו .

אני ודיימון הלכנו והתיישבנו מאחורה, שלחן אחרון מצד ימין.
המורה נכנסה לכיתה עם ילד חדש אותו אחד ש...
"זה לא יכול להיות " אמרתי והרגשתי צריבה בעיינים מחזיקה את הדמעות שלא ירדו .
הלב שלי צנח לתחתונים מרוב פחד , הנשימה שלי הפסיקה .

אין מצב זה לא הוא , זה מישהו אחר זה טעות הוא לא פה הוא לא לומד פה הוא גם לא חדש בבקשה שמישהו יגיד לי שזה לא אמיתי .

"תלמידים תכירו זה אדם קלויד הוא חדש בעיר, מהיום הוא ילמד פה במטמתיקה" הוא לא ראה בי כי היתה מאחורה .

הרגשתי את ידו של דימון מחזיקה את ידי בחוזקה .
זה הוא עכשיו, זה בטוח גם כל הפצעים שיש לו על הפנים ביגלל דיימון אני לא מאמינה שהוא כאן עכשיו .

מה יכול להיות יותר גרוע, מי עוד רוצה לבואו ולשבור אותי עוד קצת עוד יותר עד שאני אשבר לגמרי שאני היה כלום .

כל השיעור היתי במחשבות ולא ידעתי מה לעשות הוא לא ראה אותי עדין אבל מה אני אעשה שניפגש מה יקרה ?.

השיעור ניגמר ויצאתי החוצה מהר נכנסתי לשירותי שטפתי פנים ונרגעתי קצת .
שיצאתי למקום שלי מתחת לעץ בחצר רועי תפס אותי ורצה שנדבר.

"מה אתה רוצה, תעזוב אותי אין לי כוח שג'ולי תבואו ותיצא עלי שוב " אמרתי והתחלתי ללכת אבל הוא באה אחרי .

"מה יש בינך לבין דיימון ?" מה הוא רציני אני היתי כלום בשבילו והוא מקנא לי מה הוא מפגר.

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now