פרק 45 השיחה האחרונה

3.2K 77 6
                                    

לירי :

אני לא מאימניה אני בהריון, ועוד מדיימון אני לא יכולה לחשוב על זה שיש לי יצור חיי בתוכי מתפתח וגודל שם אני מספקת לו אוכל וחיים זה הדבר הכי טהור ויפיפה שיכולתי לקבל מימנו .

עברו חודשים מאז שגילינו על ההריון ומאז שגולן עזב לא דיברתי איתו הרבה, ממש קצת הוא כל הזמן אמר שלום שהוא בסדר וניתק

אני לא יודעת מה הולך שם מה הוא עושה אני דואגת אני מפחדת כלכך הוא אף פעם לא סיפר לי על זה אני לא יודעת אם הוא הורג אנשים אם הוא ניכנס למקומות שהוא לא צריך להיות שם אני לא יודעת כלום .

דיימון יצאה מהמיקלחת שרק מגבת על גופו חזהו חסוף לעייני כולו מסורטת ויפה כלכך אני לא יודעת מה עשיתי שקיבלתי דבר כזה .

השיער שלו היה פרועה כאילו הוא לא הסתרק שנים ויש לו את הV הזה בבטן התחתונה שאני יכולה להתעלף שאני רואה את זה הידים שלו כלכך שריריות וורידים הבולטים שיש לו ואו....

הוא כל הזמן מתאמן זה חשוב לו מאוד אני מבינה איך הוא שומר על גוף כזה רק אני עצלנית כל הזמן יושבת בבית.
לפחות אני לא משמינה אבל עכשיו אני אתחיל ביגלל ההריון תמיד היתי רזה וקטנה אני לא יודעת איך ההורים שלי יחסית גבוהים וגם גולן גבוה אני נדפקתי.

"אני מבין שאני מושך לא ידעת שאני כלכך חתיך " דיימון הוציאי אותי מהמחשבות שמתי לב שבהיתי בו כל הזמן הזה הוא הרים את ידיו ועשה שרירים בשביל להשוויץ בגוף שלו .
הוא התקרב אלי יושב לידי על המיטה

"אולי תשים קודם משהוא על עצמך נגיד בוקסר .אתה יודע החלון פתוח זה מה חסר לי שכולם יראו מה יש לי "
דיימון התחיל לצחוק הוא נעמד מול החלון מסתכל עלי במבט זדוני ולא הבנתי מה הוא רוצה .

המגבת כבר לא היתה עליו הוא עמד מול החלון ואני היתי בשוק .
"מפגר שים על עצמך משהו, השכנה בת תשעיים שלא תקבל התקף לב. ילד חולה "
צחקתי ורצתי לארון פתחתי את המגירה וזרקתי לאברו תחתוני בוקסר שחורים .

"אני רק עושה טובה לאישה המבוגרת הזאות אני אומר לה בוקר טוב בדרך שונה "
התחלתי לצחוק ,דיימון באה אלי ונשכב מעלי על המיטה. התחיל לנשק אותי בצוואר כמו תמיד הרחקתי אותו מימני קצת והוא הסתכל עלי במבט לא מבין .

"דיימון אתה שלם עם ההחלטה להשאיר את התינוק הזה אני מפחדת שאתה לא תירצה אותו בשלב שלא נוכל לעשות כלום "

הבמט שלו נהיה רציני והוא התישב והרים אותי .
דיימון תפס ברגלי והרים אותי שאני ישב עליו התישבתי אליו והוא תפס בפני חזק שאני הסתכל עליו .

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now