פרק 15 לשמוע ולא להאמין .

4.2K 121 3
                                    


לירי : 

כל היום הזה היה חרא אחד גדול, חשבתי לעצמי שקמתי בבוקר מצלצול השעון מעורר שלי, אפילו אימא שלי לא חזרה הביתה והיא גם לא התקשרה להגיד למה .

בבקשה שהיום זה היה שונה אני מתחננן שהיה לי יום טוב, אני לא יודעת למי אני מתפלל אבל אני מקווה שמישהו יקשיב לתפילתי.

קמתי בבוקר נכנסתי למקלחת, לא אכפת לי לאחר אני רק רוצה לשטוף מעלי את כל הגועל של אתמול .

יצאתי מהמקלחת מחפסת מה ללבוש אולי אני אלך על הלוק הפשוט במילה אני לא צריכה להיות יפה לאף אחד אפילו "החבר" שלי לא סופר אותי יותר .

פתחתי את הארון שלי מוציא מיכנס שחור לא קצר מידי וחולצה לבנה אם כיתוב בבורדו בגב שרשום עליה Love is real.
שמתי נעלים ג׳ורדן שחורות גבוהות לקחתי את תיק הנייק השחור שלי וירדתי למטה .

הכנתי לי סנדוויץ להמשיך היום ולקחתי תפוח ירוק חמוץ שאני הכי אוהבת ויצאתי מהבית .

אני במילא יאחר היום אז החלטתי ללכת ברגל אני לא רוצה לראות אנשים אף אחד אפילו כאלה שאני לא מכירה .

הגעתי לבית הספר אחרי חצי שעה של הליכה אם אוזניות שומעת את המוזיקה האהובה עלי .

השער היה סגור כמו תמיד אחרי שמונה ורבע טיפסתי את השער נופלת לצעד השני על הרגליים נחיטה בטוחה .

נכנסתי לשיעור המצאתי למורה שקיבלתי והיתי צריכה ללכת לשירותים, אפילו שאני בחיים לא נכנסת לשירותים אחרי מה ששמעתי שם אתמול .

ראיתי את ג'ולי מסמנת לי לבואו לשבת לידה פשוט דילגתי עליה כאילו לא היתה שם ביכלל .

היא שלחה לי פתק ובו היה כתוב .

ג'ולי : " מה יש לך ? מה קרה את כעסת עלי על משהו"

לירי : " אני לא כעסת על כלום פשוט אין לי חשק לדבר איתך זהו " החזרתי לה את הפתק לא רוצה לדבר איתה עוד .

נגמר השיעור היתי כל השיעור אם אוזניות שהשער שלי מסתיר אותם, שהמורה לא תירא שאני אם טלפון .

יצאתי לחצר ג'ולי רודפת אחרי ומבקשת ממני לעצור ,מי היא שתבקש מימני לעצור אחרי שיום שלם אני רוצה לדבר איתה לשפוך את כל מה שיש לי על הלב, את הסיפור אם רועי והיא אפילו לא עונה לי .

"לירי חכי רגע, מה קרה דברי עלי " היא אמרה כל עוד בזמן הזה אני מתישבת על הדשא שבחצר מתחת לאחד העצים לא במקום הקבוע שלנו, במקום הכי רחוק מישם ליד המחששה של י"א .

"את יכולה לעזוב אותי אני רוצה להיות לבד " אמרתי לא מסתכלת עליה אפילו ,מוציא מהתיק שלי את הארוחת הצהריים שלי למה לי להסתכל עליה ביכלל מי היא? .

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now