לירי :
"דיימון אני צריכה להתקלח ואתה צריך לעבוד " אמרתי לאוזנו בשניה שהבנתי לאין הוא חותר .
"לבוקר טוב ... לירי די מה יש לך " אמר מושך את מיכנסי למטה .
"דיימון .." צעקתי שהרגשתי את ידיו בדרום גופי מטילות מעל התחתון שלי , בעדינות מאיימת שגורמת לצמרמורת לעבור בגופי .
"אני רואה שאת כן רוצה להמשיך " אמר מנשק את צווארי נשיקות קטנות אך רטובות.
"דיימון אני ...אני " הבטן שלי התחילה לגעוש ולגעוש פרפרים כאילו זאת הפעם הראשונה שלי עוטפים אותי ומעיפים אותי לשמיים .
"את מה ?, מה את רוצה קטנה רק תבקשי ואני יתן לך , את יודעת שזה לה בעיה בשבילי אפילו את עזריאלי אני יקנה לך רק תבקשי ." לחש באוזני חוזר לנשק את צווארי יורד לחזה שלי ומוריד את הגופייה שלבשתי וזורק על המיטה .
"דיימון .. אני רוצה אותך " לחשתי מנסה להשמע הכי תשוקתית שיכולתי , קול צרוד של הבוקר עשה את העבודה .
הרגשתי את גופו של דיימון נצמד אלי כמה שיותר מגרה אותי , הרמתי את ידי לשיערו הפחם של דיימון ,מסתכלת על עייניו הכחולות אפורות שנראות כלכך מאיימות מבחוץ אך אם מתמקדים בפנים , עמוק בעישוניו מבינים את האמת מאחורי כל הדמות המאימת והמפחידה.
"ואת אמרת שאת לא רוצה על הבוקר , את לא יודעת לשקר טוב את יודעת " דיימון נעל את נעליו השחורות האלגנטיות של עבודתו .
תאמת שכן רציתי מאוד , גם אם אין לי כוח. שחלק מגופו של דיימון נוגע בחלק מגופי הרצון והתשוקה שלי חוזריים , לא עוזבים עד שדיימון ואני מתפרקים סופית .
דיימון התקרב לדלת היציאה , הוא הולך לעבודה עד מאוחר היום יש לו פגישה אם הבוס הגדול זה מה שהוא אמר שחייבים להם כסף אז יש קצת בעיות .
הלכתי אחריות שהוא יצאה מהדלת , גבו היה אלי והוא עצר .
התקרבתי נושקת בעדינות לגבו ומסתובבת בחזרה לבית ."לירי את משגעת אותי " גופי היה על ידיו של דיימון מוצמד לקיר ,נשימות כבדות יצאו מפי שידיו של דיימון מחזיקות את גופי רק מאזור הישבן .
"חשבתי שיש לך בעיות בעבודה "
עקצתי בחדות , מסתכלת על שפתיו הבשרניות הורדרדות , קרבתי את שפתי לשפתיו מספר שניות לפני ששפתיו הונכו על שפתי התרחקתי לאחור."שתחזור נדבר " אמרתי יורדת מידיו בעדינות מסדרת את מיכנסי שעלו למעלה והראו את כל גופי .
"אני שונא את המשחק הזה " אמר נושק לידי ויצאה בסערה מהבית .הכנתי קפה מוציאה את הסיגריה האחרונה מהשקית אני הלך לקנות שאני יסיים אותה .
"הלו " עברתי על הכפתור הירוק רואה על הצג את שמה של רז .
אוקיי אז כן אנחנו מדברות הרבה בזמן האחרון , היא החברה הכי טובה שלי היחידה שלי וגם היא חברה של ג׳קסון כן הם לא בקטע יותר הסברתי לה שהם הם עושים אהבה על בסיס קבוע נהנים מיזה ומסתובבים כל היום ביחד אז זה כבר יותר מקטע .
YOU ARE READING
אהבה לא כשורה / הושלם
Боевикיש מקומות שלא צריך להגיע אליהם. מקומות רעים ,מקומות מסוכנים ,של פשע ,סמיים, וזנות. ויש את הטוב השמח המאושר שכולם רוצים. לירי ג'קסון ילדה טובה בת 17 מתחשבת ואכפתית משתדלת לא להסתבך בצרות. שומרת על עצמה לא רוצה להתקלקל מהעלום שבחוץ. דיימון גריין ילד...