פרק 37 גולן

3.5K 92 14
                                    

לירי :

הוא הסכים, הוא הסכים אני בשוק אני מתרגשת כל כך לא ראיתי את גולן מלא זמן הוא חוזר פעם בחודש אבל ביגלל שהיה לו מבצע חשוב אז הוא נשאר חודשיים .

גולן הוא מורעל צבא ,הוא כל החיים רצה להתגייס הוא משהיה קטן הוא רצה ללכת ליחידה סודית בצבא, לקח לו הרבה זמן להתקבל היה לו קצת קשה אבל הוא השקיע והוא הצליחה .

אני לא יכולה לספר לכם מה הוא עושה כי אני בעצמי לא יודעת.
הוא גם רוצה להיות במוסד הוא טוב בזה רק שחבל כלכך הוא לבד , כאילו אין לו חיי חברה אז אין לו חברה ואני כבר כלכך רוצה שהוא התחתן .

גולן הוא חתיך כל כך .אני זוכר שהיתי בת שתיים עשרה אז הוא היה מחזיר אותי מהבית ספר וכל הזמן ג'ולי היתה אומרת לי שהוא כלכך חתיך כי היא היתה החברה היחידה שהיתה לי אבל כל הבנות היו מסתכלות עליו וצוחקות עלי שאין מצב שאני אחותו של החתיך הזה .

אני זוכר שהיתי בת שתיים עשרה אז הוא היה מחזיר אותי מהבית ספר וכל הזמן ג'ולי היתה אומרת לי שהוא כלכך חתיך כי היא היתה החברה היחידה שהיתה לי אבל כל הבנות היו מסתכלות עליו וצוחקות עלי שאין מצב שאני אחותו של החתיך הזה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(בתמונה זה גולן)

תמיד לגולן היו חברים, לא כמו לי הוא היה נורא מקובל כולם אהבו אותו הוא תמיד ניסה לעזור לי בזה, ללמד אותי איך אני יכולה לדבר אם ילדים שהיו לי חברים אבל אף אחד לא רצה להיות חבר שלי .

שהוא התגייס אני זוכרת שבכיתי את החיים שלי, כל הזמן כי הוא היה כלכך חסר לי הוא לא היה .
גולן וג'ולי היו החברים הכי טובים שלי ושהוא עזב אז הכל נפל .

הוא תמיד היה מדבר איתי, כל יום אפילו אם היה לו חמש דקות לדבר הוא היה מתקשר אלי ולא לאמא ואבא תמיד הוא לא הסתדר איתם כמוני הם הורים טובים אבל הם יותר חיים את החיים שלהם והם לפעמיים קצת שוחכים אותנו .

שאמרתי לו שאמא ואבא החליטו לטוס לגור בחו"ל הוא לא היה מופתע הוא ידע שזה יקרה כי אבא אמר לו כבר לפני הוא הבטיח שהוא יקח קצת חופש והיה איתי .

תמיד היו לו חברות הוא היה מבוקש תמיד הוא היה כמו דיימון כזה הוא היה כל יום עם מישהי אחרת אבל אז הוא נכנס לצבא .

הוא עדין לא יודע על דיימון, אני יגיד לו שהוא יבוא הוא לא יגיד לי כלום אני יודעת אבל אני מפחדת שהוא יכעס בכל זאת דיימון קצת עברין לפעמיים .

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now