פרק 38 עצבים

3.1K 89 1
                                    

לירי :

"מה ג'ולי קשורה אליך ?" שאלתי את גולן בזמן שהוא מילמל לעצמו דברים .
"מה היא קשורה אליך, שאלתי תענה לי עכשיו."צעקתי .

מה קורה פה, למה הוא ככה מה הם קשורים אחד לשניה כל הזמן שהיא היתה פה הוא לא היה מתיחס אליה אז מה עכשיו.

"סתם כלום לא היה כלום " גולן קם ובעט באגרטל שליד המיטה שלו .
"מה אתה מפגר מה אתה עושה " קמתי אליו מנסה לעצור אותו מלזרוק ולשבור עוד דברים .

"אני עצבני .איך לא סיפרת לי אנסו אותך את רוצה שאני השתגע.
מה את מנסה לאתאבד את רוצה שאני ימות מה קורה לך קצת זמן אני לא פה את מאבדת את זה "

גולן התחיל לצעוק עלי להוציא את העצבים שלו עלי אני כבר חשבתי שהוא לא יכעס ושהוא יבין אותי אבל זה לא ככה .

"מה רציתה שאני יעשה אה, מה רציתה
שאני ישב פה בחיבוק ידים לבד כל היום
עד שמאצתי מישהו שבאמת אוהב אותי אתה
נגדי אני היתי לבד אוקיי, לגמרי לבד אפילו אמא ואבא הלכו אתם השארתם אותי לבד !!!!."

צעקתי אליו בחזרה גם לי יש מה להגיד אני לא סתם אני עברתי את זה ואני ישתוק .
הוא לא יכול להבין דבר .

הדמעות כבר הגיעו והיו בפתח עוד שניה זולגות ופורצות לכול עבר מציפות אותי מחדש.

"אפילו חברה לא היתה לי עד לפני כמה ימים ג'ולי פשוט עזבה אותי לא מימשהו שאני עשיתי, היא עשתה את זה היא בגדה בי עם חבר שלי מה רצית שאני יעשה .
לקח לי זמן לסלוח לה ושרציתי שנדבר היא העיפה אותי וצעקה ויתעצבנה אלי כמו איזה חולת נפש כאילו אני הבוגדת בנינו " .

הדמעות יצאו והציפו את כל פני העיינים שלי
היו אדומות וצורבות כמה  אני יכולה לבוכה .

דיימון נכנס לחדר ותפס בידי וסובב אותי איליו .

"הכל בסדר די לבכות הוא לא ידע מה את רצית שהוא יעשה רק עכשיו סיפרת לו הכל בסדר "

נדבקתי לדיימון חיבקתי אותו חזק.
דיימון אחזיר לי חיבוק ועטף אותי עם ידיו השריריות והחסונות , הרגשתי בטוחה בכל פעם שהוא מחזיק בי עברה צמרמורת בגופי.

דפיקות בדלת כניסה ירדתי למטה וגולן תפס וסובב אותי .

"לכי לחדר אני פותח " לא הוא רציני מה הוא רוצה.

"די מה אתה רוצה " אוף הוא מכעיס אותי וזה מעצבן .

"לכי עכשיו לחדר, אל תצאי מישם עד שאני אגיד לך ואני לא צוחק לירי לכי לחדר "

"מי זה תביאי לי לפתוח " מי שעומד בדלת כבר שם אולי איזה חמש דקות .

"די נו מה אתה רוצה אתה באה וכועס אלי תביאי לי לפתוח" .

התחלתי להרביץ לו והוא תפס אותי בשתי ידי והצמיד אותי לקיר .

"תעלי עכשיו לחדר " גולן לא נירא ככה מפחיד אף פעם . הפחד התחיל לישטלת עלי .

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now