דיימון :
לירי קמה והלכה לחדר לישון , היא צריכה קצת זמן לבד, לחשוב ולהבין את כל מה שהולך כאן .
לקחתי את הטלפון והארנק שלי ויצאתי מהבית .דיימון : " קטנה אני יוצאה לכמה זמן לא יחזור מאוחר .
לירי : "טוב תביאי לי גלידה "
פאק גלידה שווה דיכאון, דיכאון שווה לא לראות את החיוך שלה על הבוקר וזה אומר שכל היום שלי היה חרא .
נכנסתי למכונית שלי הפעלתי את המזגן והתחלתי בנסיעה לעבר הסופר .
נכנסתי הלכתי למקרר של הגלידות לקחתי שתי חבילות של גלידה וניל עוגיות , לקחתי גם צנצנת נוטלה הכי גדולה שמצאתי ומלא קינדר בואנו והלכתי לקופה .שילמתי על הכל. סופר גנביים על ארבע דברים לוקחיים לי יותר משלוש מאות שקל על מה ?
יצאתי מהסופר השמש כבר ירדה לה והשאירה את הירח בעבודתו .
נכנסתי למכונית והתחלטי בנסיעה לכיוון הקניון .
נכנסתי לחנות הלבשה תחתונה אני רוצה לקנות לה משהו חדש , לפנק אותה קצת היא לא רוצה יותר כלום .היא לא רוצה לצאת לקנות לעצמה דברים וכל היום היא בבית אני משתגע מיזה."אפשר לעזור לך אדוני או שאתה מסתדר לבד ?" בחורה נחמדה עם שיער שחור ועיינים כחולות נעמדה מולי חיוך מרוך על שפתייה הורודות ועייניה קורנות.
"כן זה מאוד יעזור לי , אמ.. ריצ'ל " הסתכלתי על לוחית השם שהיתה מחוברת לחולצתה.
"משהו מסויים אתה מחפס או שאני פשוט הביאי לך כמה דברים ותבחר "ריצ'ל התחילה להסתובב בחנות ואני אחריה ,זורקת עלי מלא חזייות ותחתונים אם היתי בחורה היתי בגן עדן עכשיו .
חזייה ורודה עם ארנביים , וסט לבן וסט שחור ופיג'מה אפורה יפיפיה ועוד מלא דברים .
עד שסט בגדיים אחד תפס את עייני , זה כלכך מתאיים לה .
חזייה בצבע בורדו עם עיטורים ותחתון תואם .
קניתי לה עם זה מיכנס קצר באותו צבע שיתאיים להכל .נתתי לריצ'ל את הכסף עבור הפריטים ויצאתי מהחנות , עם שקית מלאה בתחתונים וחזיות חוץ מהסט שקניתי לה .
הלכתי לעוד כמה חנויות וקניתי לה נעליים וקצת בגדים חדשיים ."פאק הגלידה " רצתי למכונית וראיתי את הגלידה כולה נמסה אז זרקתי אותה לפח וחזרתי למכולת .
לקחתי שתי חבילות גלידה וניל עוגייות שילמתי ויצאתי .
YOU ARE READING
אהבה לא כשורה / הושלם
Acciónיש מקומות שלא צריך להגיע אליהם. מקומות רעים ,מקומות מסוכנים ,של פשע ,סמיים, וזנות. ויש את הטוב השמח המאושר שכולם רוצים. לירי ג'קסון ילדה טובה בת 17 מתחשבת ואכפתית משתדלת לא להסתבך בצרות. שומרת על עצמה לא רוצה להתקלקל מהעלום שבחוץ. דיימון גריין ילד...