לירי :
היתי בידיו של דיימון במיקלחת , גופו חשוף לפני רק בוקסר שחור על גופו ואני אם חזייה ותחתון .
"מת הבן אדם הזה מת " דיימון אמר שראשי היה בצווארו ,נושמת את ריח הגוף הממכר של הגבר שלי .
דיימון הוריד אותי בעדינות יוצאה מחדר הרחצה לכיוון הטלפון .
הורדתי את הבגדים שנשארו אלי ונכנסתי למיקלחת , שוטפת רק את הגוף ויוצאת .
לקחתי מגבת ועטפתי באה את גופי .יצאתי מיחוץ למיקלחת נשענת על משקוף הדלת. הסתכלתי על דיימון שלי אם הטלפון צמוד לאוזן , גופו נשען על השידה הקטנה שליד המיטה .
גבו מקושת והוא מדבר אם ג׳קסון רק מנסה לגמור איתו את השיחה .הוא הסתובב אלי במבט מופתע כאילו מה עשיתי , התקרבתי אליו ואמרתי לו שהוא יסע הכל היה בסדר ונפנק אותו אחרי .
דיימון אמר לי להיות מוכנה והוא יקח אותי .
דיימון התארגן ויצאה למועדון שלהם .הלכתי לתיק שלי פתחתי אותו אבל זה לא היה שם , מה קורה פה .
רוקנתי את כל התיק , השקית לא שם לא יכול להיות שניגמר לי כלכך מהר .
רצתי לארון וזה לא שם חיפסתי בכל מחבוא אפשרי בבית אבל לא היה שם כלום .
אני חייבת עכשיו חייבת להירגע זה הדבר היחיד שמרגיע אותי , אני צריכה את זה עכשיו.הלכתי לארון שלי פתחתי וחיפסתי בגדים אני הולכת לקנות , חייבת חומר דחוף אין מצב שאני שורדת את היום הזה בלי כלום אני יכנס לדיכאון לא רוצה לחזור לזה .
לקחתי חולצה אדומה ומיכנס אדום אם פסים לבנים בצדדים , החולצה היתה קצת בטן אבל לא נורא דיימון לא יראה את זה לא יקרה דבר .
לקחתי נעלים אדומות קשרתי את השרוכים לקחתי את התיק שלי בודקת שהארנק שם ויוצאת .
נסעתי כולי בעצביים ואני רעבה רוצה לאכול את כל מה שאני יכולה .
החנתי את המכונית נועלת את הדלתות מהר והולכת לכיוון הסמטה.אני שונאת את המקום הזה אבל אני לא מכירה מקום חדש .
נעמדתי מול דלת הברזל ודפקתי בחוזקה ."מה את רוצה " ראיתי את זוג העיינים הירוקות מביטות ביא שוב.
"אני צריכה חומר דחוף , נגמר לי הכל " אמרתי והחלון נסגר בחוזקה .
חיכיתי אולי דקה והדלת נפתחה נכנסתי פנימה והחושך השולט במקום לא נשבר בשום אור .
חושך מוחלט בכל החדר , אפילו נקודת אור אחת קטנה לא היתה שם .
YOU ARE READING
אהבה לא כשורה / הושלם
Actionיש מקומות שלא צריך להגיע אליהם. מקומות רעים ,מקומות מסוכנים ,של פשע ,סמיים, וזנות. ויש את הטוב השמח המאושר שכולם רוצים. לירי ג'קסון ילדה טובה בת 17 מתחשבת ואכפתית משתדלת לא להסתבך בצרות. שומרת על עצמה לא רוצה להתקלקל מהעלום שבחוץ. דיימון גריין ילד...