פרק 11 נמצא משחק חדש

4.7K 126 3
                                    

דיימון : 

הלכתי אם ג'קסון ישבנו במדרגות הגדולות בחצר של בית הספר (ג'קסון מצד ימין בתמונה ) .
" מה רציתה לדבר לקחת אותי באמצע, שעוד שניה והיתי מצרפת את יולי
מה אתה הורס לי " ג' קסון אמר במבט עצבני וכעס ביותר .

"גק אני צריך עזרה אני לא יודע מה קורה לי " אמרתי מסתכל עליו במבט קפוא
" מה יש גבר?" "אני חושב שאני מתחיל לאתהב בלירי אני לא רוצה. מה אני עושה אני אפילו לא מכיר אותה כלכך אני כל השבוע בברים, שוכב אם מלא בנות משיג איזה בחורה שאני רוצה. אבל היא לא יוצאת לי מהראש " אמרתי מתוסכל שם את הראש בין ידי .

" מה לירי אז למה אתה מחכה אני רואה איזה מבטים היא דופקת עליך " הוא אמר מסתכל על יולי שעברה לידינו ושלח לג'קסון נשיקה באויר .

" אני לא רוצה היא תהיה סתם סטוץ היא ביישנית זה ישבור אותה " אמרתי  " גק אתה מקשיב לי ביכלל" נתתי לו מכה בכתף " לך לך ליולי כבר ימזדין " קמתי והלכתי לכיוון הכיתה .

ראיתי את רועי ובר מדברים ליד הלוקרים. הלוקרים שלנו היו אחד ליד השני.

" תקשיב לירי פשוט ואו.. אני רוצה אותה אצלי במיטה חלום ראיתי אותה אתמול אם ג'ולי והיא ואו..גדל לה החזה הפכה לכוסית   " רועי אמר לבר
" מה מתערבים שאין לך סיכוי להשכיב אותה ומה פתאום אתה חושב עליה היא בקושי מדברת אם אנשים , בישנית מפחיד " בר אמר.

" מתערבים שאני משכיב אותה עוד חודש " רועי אמר ומושית יד לבר " מתערבים על 200 שקל " " התערבנו " הם אמרו ביחד .

תפסתי את רועי בגב החולצה שלו וסובבתי אותו עלי הוא נרא מבוהל כמו כל הילדים שפוצצתי אותם מכות .

" מה אתה רוצה מימני יבן זונה" רועי אמר והשתחרר מאחיזתי.
" תזהר מימני אם תתקרב ללירי אני מפוצץ אותך מכות, שאתה תתחיל לראות  כוכבים אני נשבע לך " אמרתי ותפסתי את חולצתו והרמתי אותו קצת מדביק את גבו ללוקרים.

" כאילו יש בינכם משהו מה אתה רוצה לך לך לאימלי הכלבה שלך " הוא אמר והעיף לי בוקס לעיין

הורדתי אותו לריצה במכה אחת מפוצץ אותו במכות והוא אפילו לא יכל להחזיר לי התחיל לרדת לו דם מהאף .
כל הילדים התחילו לעמוד סביבנו וקראו בקול " מכות מכות " כמו מפגרים

אחרי חמש דקות ציפי היועצת כבר באה והפרידה בנינו ולקחה אותי לחדר שלה ובר לקח את רועי לשירותים .

היא אכלה לי תשכל אל זה שנהיתי אלים ובלה בלה בלה..
פשוט קמתי ויצאתי מהחדר שלה והלכתי .

אחרי זה ראיתי את לירי ורועי כל היום ביחד הם היו בקפיטריה ובחצר בדשא ביחד ככה אם כבר שבוע הוא לא למד לקח אולי צריך להזהיר אותו שוב?.

                            

" אולי ניצא למועדון תתפוס איזה בובה ותשחק קצת " גק אמר ונשכב על המיטה שלי .
" כן בואו הולכים אני צריך להשתחרר " .
יצאנו למועדון כמו תמיד היה לי מקום קבוע על הבר שתיתי מלא זינתי מלא ולא זכרתי כלום מיזה אחרי הלילה הזה לא זכרתי כלום .




פרק נוסף כמו שאמרתי יכול להיות שהיום אני יעלה הרבה כי יש לי הרבה זמן לכתוב
דיימון פשוט הורס מה אתם חושבות על הפרק 😌

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now