פרק 66 ישן בספה

1.7K 65 3
                                    

לירי :

"ליאו תתן לי ללכת בבקשה , מחכים לי " ביקשתי .

"לא את באה איתי , זה הרבה כסף זה יותר טוב בשבילך " אמר , התקדם לכיוון הקולבים אם הבגדים לקח את החזייה האדומה וזרק אותה עלי .

"יש לך חמש דקות " מתיישב על הכיסא הגבוה שהיה בחדר .

"ליאו אין ..א-אין לי מצב רוח עכשיו , ו.. ואני ממש עייפה, בבקשה תתן לי ללכת "
נאנחתי ביאוש אני יודעת מה תהיה התשובה שלו .
ליאו לא יתן לי ללכת בחיים , הוא חולה כסף הוא לא יתן לי להפסיד הזדמנות להכניס מלא כסף לכיס שלו .

"מהר! " צעק , לקחתי מהר את החזייה הסתובבתי ולבשתי אותה במהירות .

"יופי ככה אני אוהב אותך , מקשיבה לבקשותי "

"תורידי את המיכנס " אמר והלך לעמוד ליד הדלת מחכה שאני יבאו .

"א-אני יוריד שם " אמרתי לוקחת את התיק הקטן שלי והולכת אליו .

"לירי די להתווכח תורידי וזהו " ליאו אמר מתקרב אלי במהירות , בצעדיים גדולים ומאיימים .

הוא יותר גבוה ממני כמו דיימון אני מרגישה לידם כמו נמלה והם פילים גדולים .
אבל הוא פיל מפחיד .

הוא תפס את רוחסן הגינס שלי פתח ומשך אותו למטה .
נשארתי קפוא לא זזתי ממקומי הרגשתי את ידיו עולות בחזרה למעלה לכיוון בטני.
כפות ידיו עברו לכל אורכם של רגלי , ידיו תפסו את מותניי והוא התרומם על ברכיו ונעמד מולי .

"אני באמת לא יודעת מה יש לי איתך " אמר נושך את שפתיו בחוזקה ומשחרר , משאיר סימניי שיניים על עורו השזוף.

"א-אין ל-לך א-איתי כ-כלום ..." גמגמתי לחיי התחילו לעלות טמפרטורה ולקבל גוון אדמדם.

"כבר אמרו לך שיפה לך אדום ?" שאל מקרב את מותני אליו אפילו יותר .

"כן החבר שלי אמר לי את זה כבר " אמרתי מדגישה את המילה חבר , אני לא רוצה לעשות איתו כלום אני לא רוצה קשר איתו .

יש לי את דיימון בבית לא יכולתי לבקש יותר טוב ממנו .

"חבר זה לא קיר , פאק איזה קיצ׳י יצאתי עכשיו " אמר והעביר את ידו לעורפו.

"קצת אתה בטוח ?" אמרתי והתחלטי לצחוק אליו .

"טוב בואי " ליאו אמר והתקדם לדלת פותח אותה ומחכה לי שאני יבאו.

"אין לי מצב רוח , ליאו אני עייפה אני רוצה לחזור הביתה " בקשתי אולי בפעם המיליון ואחת היום .

"לירי אין לי כוח להתעצבן , בואי זאת לא שאלה !" הוא צעק וקפצתי מהבהלה.

הלכתי בצעדיים איטיים אחרי ליאו ונעמדנו מול דלת מעץ .

"את ניכנסת עושה מה שצריך לעשות בלי שאלות , לוקחת את הכסף והולכת , רק שעה ואת יוצאת ." אמר פותח את הדלת וזורק אותי בפניים .

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now