פרק 18 לא משטלת על עצמי

4K 107 1
                                    

דיימון :

קמתי בבוקר לבית רק חשוך , בלי נפש חייה חוץ מימני כל הלילה חלמתי עליה על החיוך שלה על המבט שלה הרגשתי את החיבוק החמיים שלה שהיתה נותנת לי .

קמתי בבוקר ליום מסריח הלכתי להתקלח שמתי חולצה שחורה צמודה קצת מכנס שחור אם סמל של אדידס בלבן, שמתי נעליי אדידס סופרסטאר ויצאתי לבית ספר.

הגעתי לבית ספר וראיתי את אימלי מתקדמת עלי יוצאת משירותי הבנות מסדרת את המכנס שלה ובאה עלי .

" בוקר טוב מה קורה, הכל בסדר אתה נירא נורא " היא אמרה לי מתקרבת עלי להביא לי נשיקה .

התרחקתי מימנה ישר, לא רוצה אותה ביכלל . אבל מצעד שני למה לא בעצם כבר הרבה זמן שלא זיינתי מישהי תפסתי בידה ונכנסנו לאחד התאיים בשירותים של הבנות.
" דיימון אני לא ... עכשיו יש שיעור אחרי הפסקה השניה " אימלי אמרה סוגרת את רחסן המכנס שלה שפתחתי והולכת משאירה אותי ככה לבד.

נככנסתי לשיעור מתישב .אחרי ניכנסה לירי היא התקדמה והתישבה לידי המורה התחילה את השיעור אחרי חמש דקות רועי נכנס ואחריו ג'ולי .

"את יודעת שהם ביחד נכון, הוא דפק אותה בשירותים עד עכשיו " אמרתי ללירי שלא רצתה להאמין לי עדין אבל שתעשה מה שהיא רוצה כמה שאכפת לי מימנה
היא לא מקשיבה לי אז אין לי יותר מה לעשות .

בהפסקה היתי במחששה כמו תמיד אם ג'קסון ועוד כמה בחורים .

שיעור שניה היה היסטוריה אז פשוט ישנתי כל השיעור חלמתי עליה שוב נימאס לי כבר לחלום עליה.
כמה אני יכול לסבול, רק החיוך הזה לא יוצאה לי מהראש גם ברגעים האחרונים .

בהפסקה השניה היתי ליד שירותי הבנות חיכיתי לאימלי אני לא יכול יותר כבר שבוע שאני לא שוכב אם אף אחד כי לירי ישר עולה לי במחשבות .

עכשיו זה לא מעניין אותי אני חייב לעשות את זה לעצמי לשכוח מהכל זה רק יעשה לי טוב .

"חיכית לי אני רואה " אימלי באה ואמרה לי .
תפסתי בידה הכנסתי אותי לתא האחרון בשירותי הבנות תופס בשולי חולצתה מושך אותה .פתחתי את רוחסן המכנסיים שלה וגם אותם הורדתי ,השארתי אותה בהלבשה תחתונה היא תפסה את פני והתחיל לנשק אותי חזק. פתחתי את המכנסיים שלי והורדתי אותם .

" תעשה את זה עכשיו כי לא ישאר זמן " היא אמרה לי בזמן שנישקה אותי הרמתי את רגליה סביבי ותוך שניה שמעתי אותה צועקת .

סוף סוף לשכוח מהכל סוף סוף לשכוח מהחיים המחורבנים שלי לכמה רגעים קטנים של תענוג .

" הכל בסדר איתך היום אם אתה כעס אז תגידי לי כל פעם כי אני יבואו " אימלי אמרה מסדרת עת החולצה שלה .
" שאני היה צריך אני יגיד" אמרתי ויצאתי מהשירותים הולך לכיתה .

סוף סוף בית, סוף סוף שקט מה אני אעשה אני לא יוכל להיות יותר בבית הזה היא פה בכל פינה, וזה משגע אותי שאני לא יכול לזכור אותה היא גידלה אותי היא שמרה עלי מהכל איך ככה היא הלכה לי .

הטלפון צילצל עניתי ישר אולי יעביר לי את הזמן " הלו שלום אני מדבר אם דיימון גרין"
" מדבר" עניתי מה רוצים מימני עכשיו .
" מדבר העורך דין של דודתך אווה גרין, רציתי להגיד לך שהצווה שלה צריכה להתממש ולא באת אלי אז אני יכול להסביר לך את זה עכשיו " הקול הגברי אמר לי מהצד השני של הטלפון " רוצה אני יבוא? " שאלתי אותו מחכה למענה .

" אני עוד מעט נכנס לפגישה, אבל ראיתי שלא באתה אז רציתי להגיד לך את זה בטלפון אם אין בזה בעיה " שמעתי רעש של ניירות ומקלדת מחשב .

" בסדר מה יש לך לומר " שאלתי מתיישב על הספה בסלון מרוכז באיש בקו השני של השיחה.

" ככה לאווה היה עסקים בחול שהיא לא סיפרה לך אלהם, אז כל הכסף שלה עובר עליך לפי הצוואה ועסקים עוברים לעוזר הקבוע שלה בחול לפי מה שהיא רצה אבל כל הכסף שהעסקים מרביחים יעבור עליך הוא רק ינהל את זה משם , הכל בסדר עד עכשיו " הוא שאל ואני היתי בשוק מה זה אומר שאני עשיר כאילו, אבל מה זה עוזר לי אין לי כלכך על מה להוציא את הכסף הזה יש לי את כל מה שאני צריך .

" אני אמשיך , זה אומר שאתה לא צריך לעשות כלום הכסף יגיעה אליך ישירות לבנק ופה היא סיימה היא כתב שאתה כבר תידע מה לעשות אם הכסף וכל הכסף כבר עצלך בחשבון " היתי בשוק לא יכולתי לזוז לרגע אחד מנעשה לעכל את כל מה שקרה פה עכשיו.

"בסדר תודה רק כמה כסף יש לי עכשיו " לפחות שאני אדע דבר או שתים ממה שקורה
פה .

" יש לך מאה מיליון שקלים אני חייב לסיים יש לי פגישה חשוב אם משהו לא מסתדר תבואו אלי אני יעזור לך. ביי היה נעיים להכיר " והשיחה נותקה.

אני חייב לחגוג משהו אם היא העבירה לי את זה , זה אומר שזה שלי והיא רק רוצה שהיה לי טוב ושלא יחסר לי דבר .

הלכתי לקיוסק הכי קרוב וקניתי לפחות עשר בקבוקים של שתייה חריפה חזרתי הביתה אמרתי לג'קסון שיבואו אלי ונחגוג הוא לא הבין מה אני רוצה מימנו אבל הוא אמר שהוא יבוא.

התחלטי לשתות כמו מפגר אני ישכח מהכעס אני ישכח משימחה אני ישכח מלירי אני ישכח מהכל .

שתיתי ושתיתי עד אובדן זיכרון , הדבר האחרון שאני זוכר זה שצעקתי שרק לירי תבין אותי אחרי כמה זמן היא באה לבית שלי אם מיכנסי פיג'מה סוודר עליה ונעליי ספורט לחוצה ודואגת כמו שלא ראיתי אותה אף פעם ומישם אני לא זוכר יותר כלום .






אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now